Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam otóż moja vectra 2.0 16v miała prawie całkowity remont silnik jakieś 50 tys. przebiegu wcześniej wymieniane były pierścienie panewki itp. ( dół silnika 170 tys. przebiegu miał przy remoncie) nie wymieniłem uszczelniaczy zaworowych , rano wali kopcia przy odpaleniu jak dodam gazu( spowodowane uszczelniaczami) , ostatnio zauważylem ,że silnik przy (pałowaniu troche kopci, oczywiście na ciepłym silniku) powyżej 4.5 tys. obrotow jak sie od razu wciśnie w opór i przy odcince zapłonu , może to być spowodowane przez uszczelniacze? bo się troche boję, że coś z dołem silnika ...

Edytowane przez power_opel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrobiles ''prawie'' remont silnika i sie dziwisz ze cos nie tak ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mnie tak zastanoawia zawsze. Wymieniaja panewki czy to na korbach czy to na podporach. a co byly wyjechane??? Wymiana panewek bez szlifu czopów?? Czy ci ludzi emaja naprawde te mózgi tak zlasowane tym internetem telewizja itd?? Zero myslenia stwerdzam. Poczynic takie wymiany a nie wymienic gumpe po pare dzikow na zaworach?? A do tego wszystkiego nie wiemy jak tam chocby turbo. Poza tym wszystkim nawet te nieszczesne wtryski nawet jak silnik poprawnie pracuje to wcale nie musza byc idealne. Na nowszym systemie bo CR np w mondkach dosc czesto jest tak ze silnik po przelocie juz znacznym generuje wiecej dymu jak na nowych wtryskach no i oczewiscie tez na hamowni wypluwa pare koni wiecej.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest benzyna bez turbo z tego co kojarzę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak bo czescie po opisie tak wywnioskowac oco omus chodzi jak i diesle maja 2.0 i 16v i benzyny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Gwardi
      Witam, posiadam Opla Astra H GTC z 2005 roku z zacnym silnikiem benzynowym 1.8 16v 92kW . Odkąd go kupiłem to miał już problem ze zbyt dużym spalaniem, sięgało ono rzędu 15l/100km po mieście a w trasie 6.7l/100km. Zostało wymienione: termostat z czujnikiem temperatury gdyż osiągał maksymalnie 65 stopni, sonda lambda za katalizatorem. Po podłączeniu komputera udało się uzyskać bład typu " Czujnik 1, o2 " ( zagubiła mi się kartka z tym błędem i nie jestem w stanie napisać go w 100% poprawnie jak się wyświetliło). Po wszystkich wymianach udało mi się zejść do 11l/100km. Oleju po mieście nie bierze, w trasie już bardziej chce mu się pić. Dodam jeszcze że przy małych prędkościach rzędu 20-40km/h potrafi lekko szarpać, nie zawsze ale czuć.
         I moje pytanie jest takie, czy to normalne że tyle pali, czy jednak coś jest nie tak ?
       
      Dziękuję za wszelkie podpowiedzi i pozdrawiam.
       
       
    • Przez Ciutrella
      Witam. Problem z vectrą 1.8 nie wiem czy dobrze wybrałem wersję silnika ale chodzi napewno o 16v i jest to vectra poliftowa z 99r. Auto faluje na obrotach tak od 1.5k do 0,5k. Nie ma silniczka krokowego A przynajmniej takiego jak mają starsze opelki. Przepustnicaj jest na linkę.
    • Przez Kamilxsb
      Witam 
      Dziś jak jechałem trasą w pewnym pomencie zgasła mi corsa.
      W trakcie jazdy zapadł mi się pedał gazu zapaliła się kontrola check engine a następnie  auto zgasło.
      Odczekałem 15-20 min odpaliłem kontrolki poznikały auto jedzie 5 min jazdy i znowu to samo.
      Odrazu gdy auto zgaśnie nie da się go odpalić trzeba chwile odczekać.
      Auto było przed wyjazdem na trasę zatankowane do pełna na firmowej stacji paliwa nie jakaś  z przypadku.
      W ostatnim czasie wymieniałem filtr paliwa , filtr powietrza, olej czyszczona była przepustnica.
      Wie ktoś co może być nie tak ? 
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.