Skocz do zawartości
GTR

C16SE - zmodyfikowanie na aparat zapłonowy czy zmiana wiązki?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Posiadam Astrę F z silnikiem X14NZ. Planuję przeróbkę na C16SE, zakupiłem silnik, osprzęt, pompę paliwa i komputer. Brakuje mi do kompletu wiązki z silnika C14SE/C16SE, z tego co widzę jest to unikat i nigdzie nie można jej znaleźć, lub już zostały sprzedane. Moja Astra posiada aparat zapłonowy (Multec), a nowy silnik moduł zapłonowy (DIS).

Najchętniej zmodyfikowałbym instalację elektryczną pod nowy komputer, bo drugim rozwiązaniem z tego co widzę jest wymiana pokrywy wałka rozrządu.

Co zrobić? Przeprowadzał ktoś z Was taką modyfikację i wie jak zmienić układ zapłonowy?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ten dział.

Przenoszę do właściwego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukaj wiązki, nie rób rzeźby w brązie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź, dochodzę do tego samego zdania. Gdyby tylko tych wiązek było na pęczki :). Myślę na zapas, bo nie chcę zostać bez auta przez okablowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.