Skocz do zawartości
  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez menelki
      Witam.
      Zauważyłem jakiś mały wyciek płynu chłodniczego - patrząc od spodu auta, mam takie 2 krople płynu chłodniczego w okolicach miski olejowej.
      Sprawdziłem wszystkie węże i wygląda, że na wężach i połączeniach jest sucho. Czy dobrze obstawiam, że może być wyciek na pompie?
       
      Ile średnio wytrzymuje pompa w Merivie?
      Jaką pompę kupić (marka?). Szukając w necie widzę, że są dwie opcje: z czujnikiem i bez czujnika.
      Jaka wersja jest w Merivie A z roku 2007?
       
    • Przez lulu12203
      Witam.
      Posiadam Merivę z roku 2005 z silnikiem 1.4 z14xep.
      Niestety padł motor. Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś montował tam inny silnik typu 1.6?
      Posiadam akurat Astrę H z roku 2005 z silnikiem 1.6 z16xep cała kompletna. Wydaje mi się że silnik z skrzynia pasuje w ta budę.
      Czekam na jakieś podpowiedzi
    • Przez ep87
      Witam,
      Mam problem z silnikiem z14xep 2005r. Chodzi o wypadanie zapłonu p304 i p300 wypadanie na cylindrze czwartym i sporadyczne wypadanie na różnych.
      Problem dotyczy tego ze jak zostawię auto na wolnych obrotach nierówno pracuje i pojawia się błąd. Jak trzymam samochód cały czas na obrotach jest ok - nie wskakują błędy.
      Jak silnik jest zimny jest ok.
      Na obroty się wkręca ładnie
       
      Wymieniłem pęknięty wałek rozrządu wydechowy na nowy kupiony w Bydgoszczy,
      Sprawdziłem ciśnienie na poszczególnych cylindrach tutaj trzymają koło 11-12 ale zauważyłem że czasem jak sprawdzłem to te wartosci sie zmieniały i na cylindrze 4 lub innych było po 9.
      Ponadto wymieniłem
      ECU
      DIS - cewka
      Świece
       
      Czyściłem i sprawdziłem:
      EGR
      Klapy wirowe
      wtryski
       
      Ponownie i precyzyjnie sprawdzałem rozrząd.
       
      Pytanie dodatkowe bo mam dziwne odczucie ze mało jest oleu pod pokrywą zaworu czy ten typ tak ma?
      Dodatkowo jak odłaczyłem przewód paliwowy było niskie ciśnienie paliwa. Zaznaczam że auto odpala nawet po długim postoju na strzała.
       
      Może ktoś z Was spotkał się z takim problemem. Będę wdzięczny za konstruktywną dyskusję tematu.
       
       
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.