Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

W moim aucie co jakiś czas zapala się kontrolka od układu ciśnienia w oponach (najpierw miga kilka minut, następnie świeci się ciągłym światłem i następnie przestaje świecić). Serwis wymienił czujniki oraz moduł nadwozia. Oczywiście też programował. Problem nadal występuje. Dodam, że ciśnienie jest właściwe. Byłem z autem kilka razy w serwisie (dokładnie 9) i ich naprawa nie przynosi rezultatu. Po pewnym czasie otrzymałem pismo od ich adwokata, który napisał mi „…nie można wykluczyć oddziaływania czynników zewnętrznych na działanie układu TPMS niezależnych od producenta i sprzedawcy pojazdu". Samochód jest na gwarancji. Co mam dalej robić?

Z góry serdecznie dziękuję za każdą odpowiedź.

 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Iść z tym do rzecznika praw konsumenta.

On ci znajdzie innego adwokata z którym możesz iść do ASO.

Lub zgłosić się do rzeczoznawcy PZMot aby on coś doradził i ewentualnie wtedy szukać adwokata który umiałby rozmawiać z ASO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie daj się zbywać ASO. Ostatecznie zaproponuj rekompensatę finansową od sprzedawcy za wadliwy samochód. Gwarantuje, że na tym nie stracisz. Ja taką sytuację już przerabiałem z dealerem OPLA. Nie można odpuszczać, to są Twoje pieniądze, które wydałeś na nowy samochód i ma być sprawny, albo zwracają kasę za wady ukryte. :rolleyes: A rzecznikiem możesz postraszyć ich kancelarię adwokacką - bo na pewno mają taką.

Jesteś z góry na wygranej pozycji. :rolleyes:

Edytowane przez Tomeriva

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko się musisz uzbroić w cierpliwość i zimną krew

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Iść z tym do rzecznika praw konsumenta.

On ci znajdzie innego adwokata z którym możesz iść do ASO.

Lub zgłosić się do rzeczoznawcy PZMot aby on coś doradził i ewentualnie wtedy szukać adwokata który umiałby rozmawiać z ASO

Dziękuję za odpowiedź. Dzisiaj byłem u rzecznika praw konsumenta. Przekazałem ksero dokumentów. Za tydzień ma dać mi odpowiedź co dalej z tym robić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.