Skocz do zawartości
Shavier

Astra F 1.4 8v Dławi się

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Przychodzę do Was drodzy forumowicze z dość sporym problemem z jakim się borykam od dłuższego czasu. Mianowicie chodzi o to co na filmie (pozwolę sobie dodać link do YT)

Asterka jest mułowata, gdy chcę dodać gazu występuje taki problem jak w linku wyżej, na gazie chodzi ładnie, ale też muł i w dodatku bierze 12L gazu. Mam nadzieję, że mi pomożecie lub dacie sugestie gdzie szukać problemu, pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do tej pory zrobione przy aucie?

Świeci ci się kontrolka.

Pomyśl dla czego.

Jak odczytać błędy masz na forum opisane.

Zapraszam do lektury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory? Ogólnie chodziła idealnie aż do wymiany uszczelki pod głowicą, nigdzie w okolicy żaden mechanik nie ma złącza żeby podpiąć moją asterkę i zczytać błędy, ale dziękuję zajrzę jak odczytać błędy. Poza tym ma ktoś jakieś sugestie? Gdzieś czytałem, że to może być wina uszkodzonego ECU, jest możliwość że to właśnie on powoduje duże spalanie i dławienie się? Dodam, że podczas delikatnego dodawania gazu tego problemu nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Ci bardzo.

Odczytałem kody 12 oraz 35

12-rozpoczęcie diagnostyki

35-Zawór regulacji prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód; brak (lub zła) regulacji biegu jałowego (GM Multec, Bosch Motronic)

Co oznacza na chłopski rozum nr 35? Co wymienić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cały dolot (układ ssący)i układ paliwowy do sprawdzenia.

 

Ale jeżeli masz to też na LPG to zostaje pierwsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odstawię go do mechanika po prostu niech do niego zajrzy, dziękuję Ci bardzo za pomoc!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Konbad
      Witam, mam taki problem z Astrą. Silnik 1.4 16v z gazem. Przed wizytą u mechanika ubywało mi płynu chłodniczego, przy wymianie wtrysków lpg z tyłu silnika wąż był mokry i uciekało tamta stroną. Mechanik to naprawił wszystko suche. Ale problem nadal jest, silnik zdrowy, nie pali oleju nie dymi jest dynamiczny. Temperaturę trzyma dobrą. Płynu nie ubywa super szybko, raczej w normalnym tempie. Możecie podpowiedzieć co może być przyczyną?
    • Przez lchroscicki
      Cześć,
       
      Od wczoraj na rozgrzanym silniku słyszalne są dziwne dźwięki na niskich obrotach  - czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Przebieg 80 tysięcy.
       
      Link do filmu: YouTube Astra J 1.4
    • Przez Zielok
      Witam mam problem z tylnym lewym zamkiem Corsa C , od jakiegoś czas nie otwiera/nie zamyka ani z kluczyka ani ręcznie z zamka kierowcy, tylko od środka przez ten ,,wodzik " , Mechanik stwierdził uszkodzenie zamka, po zakupie i założeniu innego o tyh samych numerach, dalej jest to samo, że nie zamyka ani nie otwiera .. Pomoże ktoś ?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.