Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź świece - nowe nie znaczy, że dobre, tak z życia wzięte...

szczelina poniżej 1mm

Dobrze byłoby zmierzyć rezystancję elektrody wewnętrznej - powinna mieć około 4-6 kOhm. Powyżej 10kOhm = złom

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź świece - nowe nie znaczy, że dobre, tak z życia wzięte...

szczelina poniżej 1mm

Dobrze byłoby zmierzyć rezystancję elektrody wewnętrznej - powinna mieć około 4-6 kOhm. Powyżej 10kOhm = złom

świece podmieniałem wymieniałem przemieniałem. I nic to nie pomagało.

Pytanie w silnikach z14xep itp jak jest z olejem na klawiaturze ? tam jest jak w innych sporo oleju czy raczej małe ilości?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poradziłem sobie.

 

Zmiana uszczelki pod miską + czyszczenie smoka od pompy oleju. Problem zminimalizowany jest dużo więcej oleju pod pokrywą zaworów. Błędów brak

Zmiana oleju na 5w30.

Zmiana komputera też była konieczna.

Do tego nowy rozrząd. I auto pracuje jak trzeba.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 miesiące później...

Witajcie.

Mam ten sam problem. Meriva 1.6 8V. Błąd P0304 P0300. Silnik pracuje jakby na 3 cylindry. Ściągnąłem przewód nr na cewce nr 4, zrobiła się przerwa pomiędzy zapłonem a cewką widać iskrę a silnik pracuje idealnie. Gdy wcisnę przewód silnik zaczyna skakać. Co może być?

Zacznę od świec.
Świece wymienione silnik chodzi równiutko.

Edytowane przez sebasp
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Zanim założysz temat opisując swój problem, zapoznaj się z naszymi zaleceniami

  • Przeszukaj forum - skorzystaj z wyszukiwarki i przeszukaj forum, być może ktoś omówił podobne zagadnienie,
  • Podaj wersję modelu - nie zapomnij o podaniu wersji modelu auta, którego dotyczy opisywany problem,
  • Oznaczenie silnika - podaj nam jak najwięcej danych, które dotyczą Twojego silnika,
  • Opis problemu - opisz swój problem w sposób zrozumiały dla innych
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez menelki
      Witajcie.
      Zauważyłem u siebie w Mery A 1,4 (Z14XEP), że ciągnięciu przyczepki mój silnik się nagrzewa nieco ponad normę ( wskazówka przechodzi ledwo poza 90 stopni). Wiem, że wskazówka na desce jest tylko "orientacyjna", ale podejrzewałem uszkodzony rezystor wentylatora, bo przy włączonej klimie wentylator kręci.
      Po wymianie na nowy rezystor uruchomiłem Opcoma i zrobiłem test wentylatora:
      bieg 1 - działa ( cyka przekaźnik, włącza  się wentylator)
      bieg 2 - nie działa ( cyka przekaźnik, wentylator się nie włącza)
      bieg 3 - działa - ( cyka przekaźnik, włącza się wentylator)
      Nie dobierałem się jeszcze do skrzynki przekaźników, ale  mam kilka teoretycznych pytań:
      1. Czy jak przekaźnik cyka, to można wnioskować, że jest sprawny?
      2. Jakie są przekaźniki od wentylatorów ( bieg 2)? Chciałbym kupić zapas, zanim rozkręcę podszybie.
      3. Czy jeśli przekaźnik będzie OK, a na 2 biegu wentylator nie kręci - co może być przyczyną?
      4. Przy jakich temperaturach powinny włączać się poszczególne biegi wentylatora?
      Szczerze powiem, nie zauważyłem nigdy, aby wentylator włączał się na 1 biegu, zawsze jak się załącza to na maxa ( 3 bieg?)
       
    • Przez menelki
      Witam.
      Zauważyłem jakiś mały wyciek płynu chłodniczego - patrząc od spodu auta, mam takie 2 krople płynu chłodniczego w okolicach miski olejowej.
      Sprawdziłem wszystkie węże i wygląda, że na wężach i połączeniach jest sucho. Czy dobrze obstawiam, że może być wyciek na pompie?
       
      Ile średnio wytrzymuje pompa w Merivie?
      Jaką pompę kupić (marka?). Szukając w necie widzę, że są dwie opcje: z czujnikiem i bez czujnika.
      Jaka wersja jest w Merivie A z roku 2007?
       
    • Przez lulu12203
      Witam.
      Posiadam Merivę z roku 2005 z silnikiem 1.4 z14xep.
      Niestety padł motor. Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś montował tam inny silnik typu 1.6?
      Posiadam akurat Astrę H z roku 2005 z silnikiem 1.6 z16xep cała kompletna. Wydaje mi się że silnik z skrzynia pasuje w ta budę.
      Czekam na jakieś podpowiedzi
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.