Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem, ponieważ coś w mojej Astrze H (z14xep) kradnie prąd..

 

Czy jest ktoś w stanie powiedzieć, za jakie "wskaźniki i przyrządy" odpowiada bezpiecznik nr 3, w dużej skrzynce bezpieczników?

 

Po dwunastu godzinach stania natężenie prądu akumulatora spada o 0.06A. Po wpięciu multimetru szeregowo, amperomierz, oczywiście po odczekaniu, pokazuje około 0.12A. Natomiast po wyjęciu bezpiecznika nr 3 odpowiadającego właśnie za "wskaźniki i przyrządy", wartość maleje do 0.06A - niby też trochę za dużo, ale mam zainstalowany napakowany autoalarm który rzekomo ma pobierać ok 0.02A.

Odłączałem zegary, radio, przełącznik świateł(reflektory). Odłączałem również alternator (a w zasadzie tylko plusowy kabel- wystarczy?) aby sprawdzić czy to może nie on, mimo, że napięcie ładowania przy mocnym obciążeniu nie spada poniżej ~14,2V.

Help!

 

Ps. Akumulator nowy, sprawny.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez miryn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może po prostu akumulator siada? No i napięcia nie mierzymy w Amperach

Edytowane przez papieju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@papieju

Ostatnio sprawdzałem również na nowym akumulatorze- sytuacja bez zmian.

Edytowane przez adam1954

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Który rok i jakie nadwozie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rok 2008, Hatchback.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może CIM żre prąd?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyjmowałem wszystkie bezpieczniki i napięcie spada niestety tylko po wyjęciu opisywanego od 'wskaźników i przyrządów'... Chyba, że odłączyć wiązkę od wyświetlacza, tylko czy to jakaś różnica? Po zostaniu w aucie nie słychać aby nic się wzbudzało, świeciło, etc. Wszelkie żarówki wykluczone :unsure:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie wygląda szukanie.

Nie tylko wyjąć bezpiecznik, bo on nieraz zabezpiecza z 10 odbiorników, trzeba odłączać każdy odbiornik po kolei.

OpCom masz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opcoma będę miał dopiero pod koniec stycznia.

Kwestia taka, czy może ktoś ma schematy instalacji, z których można by dojść, za co konkretnie odpowiada bezpiecznik nr 3...?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do zamknięcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powód?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez brzoch
      Witam,

      Zajrzałem na lewe przednie zawieszenie swojej asterki i zobaczyłem że łącznik stabilizatora jest odkręcony ta dolna część. Na pewno jest do wymiany ale jak to jest wgl z tym bo coś jest nie tak bo nie da się połączyć łącznika ze stabilizatorem. Czy to stabilizator jest przestawiony?? Dołączam foto i liczę na podpowiedzi. Pozdrawiam

    • Przez mnew
      Witam,
       
      Panowie,
      Muszę wymienić akumulator bo coś ostatnio mi często pada.
      Mam astrę h, 1,9cdti 74kw, kombi.
      Jakiś czas temu do drugiego auta kupiłem zupełnie nowy 74ah, 680a, czy jest możliwość abym go wykorzystał do astry czy muszę kupić koniecznie nowy (proszę o podanie najkorzystniejszym parametrów)?
      Ogólnie samochód robi krótkie odcinki.
      Dzięki.
    • Przez rutkowski01
      Witam,
      Walczę z moją Astrą H, silnik Z16XE1 od dobrego roku... mechanicy załamują ręce i nie wiedzą co jest. Postanowiłem napisać na forum bo może ktoś będzie mi w stanie pomóc.
       
      1. cały czas występuje błąd P0171 (52) - niewłaściwa mieszanka paliwowa;
      2. samochód po odpaleniu nie ma mocy - jest strasznie mułowaty;
      3. mocno szarpie w zakresie obrotów 1800-2100, ale tylko przy jednostajnym utrzymywaniu obrotów np. na poziome 2000 (może w tym zakresie obrotów następuje otwarcie/zacięcie zaworu EGR i zbytnio zubaża mieszankę? a może z EGR-em jest wszystko ok, tylko coś innego nie działa poprawnie, a otwarcie zaworu EGR tylko to potęguje?)
      4. na światłach często łapie go czkawka - po wciśnięciu pedału gazu musi się chwilę zastanowić zanim ruszy;
      5. na biegu jałowym występuje lekkie falowanie obrotów;
      6. przy ruszaniu słychać lekkie klekotanie, ale tylko przy ruszaniu, na biegu jałowym i przy wyższych obrotach nie występuje;
      7. czasami wypada zapłon;
      8. z rury wydechowej czuć jakby nie dopalał w całości paliwa;
      Wymieniono wszystkie filtry, olej, świece, wyczyszczono przepustnice i EGR, wymieniono rozrząd, gruszkę elektryczną od klap wirowych, sondę lambda (z tego co pamiętam to sondę przed katalizatorem), na koniec padło na sterownik silnika, który również wymieniono, ale nie pomogło...
      Nagrałem op-comem bloki pomiarowe z 15 minutowej jazdy po mieście (zrobiłem wykresy z chwilowego działania podzespołów - arkusz astra H - wykresy), może to sonda lambda za katalizatorem? albo jednak EGR? Bardzo proszę o pomoc, nie wiem jak interpretować te dane z op-coma. Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże bo ja już nie mam pomysłu.
      https://drive.google.com/open?id=1FY8zuBFOb273VCKc2DbrCOHMpMz1LAr_
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.