Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Kupiłem do kolekcji drugą Merive A.

Jedna jest z 2004, zas druga z 2007.

Jakie podstawowe roznice sa miedzy innymi to wiem - zderzak, atrapa, p.mgielne, tylne swiatla, tapicerka, inne grafika zegarów.

 

Jednak przygladajac sie blizej swoim dwom nabytkom zauwazylem kolejne roznice, ktore mam nadzieje nie wynikaja z powypadkowej przeszlosci auta, bo stan karoserii na to nie wskazuje.

 

Dwie rzeczy, które zauważyłem:

1. Brak uszczelki przy tylnych drzwiach idącej od linii szyb do progu. Nowszy model przy progu ma dolozony kawałek paro cm wyprofilowanej uszczelki.

http://prntscr.com/i1wpbm

 

2. Brak dodatkowej plastikowej uszczelki przy zaslepkach "relingów" dachowych ograniczajacych dostawanie sie syfu.

http://prntscr.com/i1womr

 

Nie bardzo pojmuje, czemu polift jest gorzej wykonany?

 

Czy tez tak u siebie macie w poliftowych Merivach A?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ad 1 tak uszczelki nie ma

 

ad 2 kurde nie zauważyłem

 

Mery po lifcie jest dużo lepiej spasowana we wnętrzu. Dużo lepiej wyciszona. Plastiki nie grają swoim własnym życiem a na światłah przy benzynie czasami się zastanawiam czy nie zgasła, ruszając zerkam na obroty.

 

Miałem 2005 teraz mam 2007 jest na + choć to to samo auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam, że miałem Mery z 2004 roku ale ON i uszczelki w koło drzwi nie miałem, teraz mam z 2009 i też nie mam, tylko ta na progu.

Może to jakieś specjale wersje na zamówienie lub za dopłatą albo na dany rynek z danym wyposażeniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ufff. No to nie bita ;)

 

Mam wersje z motorami 16xe i 16xep. W trasie 16xe powyzej 100km/h jest juz troche slyszalny dla mnie, a powyzej 120km/h dluzsza trasa robi sie mniej przyjemna. Zonie nawet diesel by nie przeszkadzal ;)

.

Niedawno kupilem 16xep i na poczatku mialem wrazenie, ze pracuje ciszej, ale gdy da mu sie po obrotach to jest zdecydowanie glosniejszy od 16xe.

 

Na jalowych obrotach 16xe jest cichszy od 16xep, w ktorym swiezo wymienilem tlumik srodkowy i plecionke, bo niby popekane byly, ale szczelne.

 

W 16xep czeka mnie jeszcze zrobienie pakietu startowego, czyli olej, filtry, swiece, ceramizer i moze cos sie polepszy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek ja mam z 2006r przejściówkę czyli z zewnątrz przedlift a środek poliftowy i mam wrażenie że w środku jest głośno, porównuję z hondą civic 2,0td.

Mam wrażenie, że pod deską silnik siedzi i jak się rozpędzisz to go strasznie słychać.

 

A nie orientujesz się jak jest z guzikiem tylnej klapy, bo w przedlifcie jest taki z metalowym zamkiem, a w poliftowym jest od spodu mikro styk, tylko czy to jest p&p czy trzeba coś przerabiać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nie wiem na 100% ale podejrzewam, że wymiana zamka/silniczka w klapie i nakładka na klapę tam gdzie jest mikro styk.

Na upartego możemy to porównać, pracuję w Bytomiu i jak byłaby pogoda to można tam zerknąć

Edytowane przez dawidb750

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest bardzo przyzwoicie wyciszone. Bardziej słyszę w kabinie wtryski gazu niż silnik z osprzętem na postoju.

 

Tylko że u mnie może być oszukanie podczas jazdy bo ja mam wygłuszoną maskę, drzwi przód i tył oraz cały bagażnik z klapą. Różnica kolosalna jeśli chodzi o hałas podczas jazdy. Już samo zamykanie drzwi daje zupełnie inny odgłos.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.