Skocz do zawartości
gigant1982

wymiana łożyska koła tylnego.jak i jakie narzędzia potrzeba?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Strasznie huczy mi tylne koło.Trzeba łożysko wymienić. Pytanie; jak je wymienić? czy dużo zachodu z tym? jakie narzędzia? jaki koszt?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego gigant już sie przestraszyłem że google zamknęli.

5 minut szukania i proszę

 

 

A do tego możesz porównać jakie masz mieć łożysko

https://opel.7zap.com/pl/car/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wild_elk
      Witajcie,
      mam nadzieję, że nie dubluję tematu ale nic wcześniej nie znalazłem, co pasowałoby do mojego problemu. Wymieniłem 10-07-2018 tarcze + klocki hamulcowe na przedniej osi, Corsa C 2004r prod, silnik 1.3 CDTI. Kilka dni temu zauważyłem zgrzytanie, chrobotanie przy delikatnym naciśnięciu hamulca, przy mocniejszym hamowaniu przypadłość staje się zdecydowanie cichsza, jednak nie ustaje. Pojechałem do serwisu - tak, to było ASO Opla z prośbą o sprawdzenie, miły pan stwierdził, że auto się kończy, co już wywołało we mnie sporo agresji  poza tym naszło kamyszków, brudu, syfu, moja wina i muszę się nauczyć jeździć. Sprawdzenie pomogło na jeden dzień. Dzisiaj zdjąłem koła i bum, okazało się, że blaszka trzymająca zacisk na prawym kole, górna jest luźna i przy hamowaniu prawdopodobnie trze o tarcze - proszę powiedzcie mi fachowo jak się to dziadostwo nazywa i cz dobrze powiedziałem z zaciskiem, sorry jestem humanistą  
       
      Pytanie, czy tarcza na obwodzie po tym ponad miesiącu kontaktu z metalem jest nadpalona, czy mi się wydaje?
       
      Pytanie dodatkowe, obracając tarczą nie kręci się gładko, blokuje, czuć wyraźny opór, lewe koło mocniej, prawe mniej ale blokuje. Co wymienić, żeby zminimalizować dolegliwości. Szerszeń nie należy już do najmłodszych aut, jednak nigdy mnie nie zawiódł i musi posłużyć jeszcze jakiś czas. Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi,
       
      pozdrawiam Krzysiek






    • Przez mich10892
      Mam problem z Astrą G silnik x20DTH, nie odpala, mechanik stwierdził uszkodzenie sterownika pompy wtryskowej, twierdzi również, że w tym silniku po wymianie sterownika na inny należy zaprogramować immobilizer, czy tak rzeczywiście jest?
    • Przez gadgetPDZ
      Hej,
      potrzebuje Waszej pomocy. Jeżeli temat się powtarza to z góry przepraszam, ale mam duży problem. Niedawno kupiłem Merivę z 2004 roku z silnikiem 1.7 CDTI. Auto ma przjechane około 200 tys. i wiem, że nie było przy nim nic robione od 2 lat. Dziś zauważyłem, że po wciśnięciu do połowy sprzęgła auto zaczyna jakoś dziwnie klekotać. Po puszczeniu lub wciśnięciu do końca wszystko jest OK. Dodatkowo przy 2 i 3 biegu jest delikatne szarpnięcie po puszczeniu sprzęgła. Internet i fora podpowiadają, że to najgorsze z najgorszych, czyli niebawem będzie do wymiany dwumasa. Pytanie do Was czy istnieje możliwość bezpiecznej zamiany dwumasy na jednomas (jeżeli tak to polećcie coś)? Jeżeli jestem skazany na dwumasę to poradźcie gdzie kupię najtaniej komplet sprzęgła, aby nie wydawać milionów monet na ten zabieg.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.