Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Wszystkim,

 

ostatnio dolewając płynu do spryskiwaczy zauważyłem zapocenia / zaolejenia węży. Przesyłam zdjęcie i proszę Was o opinię z czym takie zaolejenie może się wiązać ... jak ewentualnie zdiagnozować usterkę

post-10406-0-40336900-1516718382_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbina zaczyna się kończyć powoli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy oryginalnym przebiegu 95 tys ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli źle eksploatowana...

 

Sent with handy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

przy oryginalnym przebiegu 95 tys ?

 

 

A to nowe nie może się zepsuć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

95kkm to nie nowe... to połowa żywotności dobrze eksploatowanej i dbanej turbiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli źle eksploatowana...

 

Sent with handy.

 

Jeśli źle eksploatowana...

 

Sent with handy.

To znaczy jak ? Bo tu nie ogarniam . Jest jakis szczegolny sposob na dbanie o turbine?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oprócz tego co podają instrukcje to raczej nie ma.

Ale jeżeli ty postępujesz według tego (tak wnioskuję z tonu twojej wypowiedzi) więc wytłumaczenie jest jedno.

Po prostu trafiłeś na felerną od początku.

Albo jeszcze coś sie dzieje złego z silnikiem a ty jeszcze nie wiesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem, zapocenie turbiny wcale nie znaczy ze turbina sie konczy, żeby to stwierdzic trzeba zajrzec do IC, czy jest olej U mnie też pociła, dokreciłem opaskę, i tyle.

Edytowane przez mk5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

U mnie też pociła, dokreciłem opaskę, i tyle.

Usunąłeś skutek, nie przyczynę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Davids28
      Hejka.
       Mam pytanie co do auta. Jak zauważyłem rano ostatnio jak jest chłodno to nie mogę wbić żadnego biegu. Szczególnie wsteczny. Jak dociskam kilka razy sprzęgło to wskoczy bieg 3potem 4 potem 1 ...najgorzej wsteczny Ale idzie. Jak jadę już to jest wszystko dobrze. Wchodzą jak marzenie.  Pytanie co jest grane. Z początku myślałem że olej do skrzyni biegów muszę wymienić. Ale dziś zobaczyłem że pedal sprzęgła zostaje do połowy w dole. Nie wraca do pozycji do góry. Nie mam pojęcia ile to kosztuje i co to jest. Poradzić proszę co i ile. Dziękuję z góry. 
    • Przez zbysiorek123
      Cześć,
      znowu mam problem więc piszę. Zastanawiam się czy to już kolejny sterownik chce paść czy przewody. 
      A mianowicie w ciągu 4 miesięcy kupiłem 3 sterowniki i na każdym po jakimś czasie był ten sam problem.
      Na aktualnym sterowniku przejechałem jakieś 10 000 km ( po naprawie w elektro-bip ) i wyskakuje mi kontrolka by jechać do serwisu..  (samochód z kluczem ) .
      Lista błedów na zdjęciu. Po usunieciu wracają. 
      Teraz tak, albo mam takie szczeście do sterowników.... albo przewody..
      I teraz pytanie jak je sprawdzić jest ich cała masa jakieś pomysły ?
      Piny są całe niezaśniedziałe próbowałem szukać ale są sztywne w peszlu . I nie wiem co teraz znowu sterownik ( oddać go na gwaracje ? jak stwierdzą że to nie sterownik to place 300zł za sprawdzenie tak jest napisane w warunkach gwaracji...
      Lecz jak przyszedł sterownik naprawiony to przez te 10 000 km było wszystko ok.
       
       
      licze na sugestie 
      pozdrawiam
       

    • Przez Tobiasz
      Przy zakaupe mojego combolota przy przebiegu ok 190 000 km zauważyłem, że uszczelka pod pokrywą zaworów byla lekko uszkodzona skąd delikatnie leciał olej. Oddałem do mechanika i razem z wymianą uszczelki wymieniłem wszystkie filtry i olej. Po naprawie z silnika nastąpił wyciek. Nie byłem w stanie zlokalizować skąd więc oddałem spowrotem do machanika na poprawę. Po drugiej naprawie dalej gubił olej jednakże już mniej. Wydaje mi się że olej cieknie w okolicy rozrządu. W pewnym momencie bez żadnego ostrzeżenia rano silnik już nie odpalił. Poziom oleju w normie. Po przekręceniu zapłonu silnik zakręcił lecz co raz słabiej i słabiej aż zapiszczał dzwięk i tak już silnik stanął na dobre. Z tego co się orientuje jest to silnik ozanczony kodem Y17DTH. Nie wiem co może być powodem i czy aby silnik nie jest do wymiany.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.