Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Koledzy podczas jazdy poczułem braki w wspomaganiu kierownicy oraz po kolejnej chwili swist kierownicy przy skręcaniu. Pod domem odrazu maska w górę i szybka diagnoza wyciek płynu. Ciężko mi zlokalizowac miejsce z którego ucieka bo nie mam dostępu do kanału ale kapie ewidentnie pod maglownica centralnie w 1 punkcie lecz również mam cały przewód doprowadzajacy do niej mokry i pytanie, jakby magiel był uszkodzony to by kapało w 1 punkcie jak przy dziurce w przewodzie czy calość by się zbierała w osłonie drązka i tamtędy uciekało?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja podejrzewam że to jednak przewód a nie maglownica - ale to już musisz sam sprawdzić. Pompę wspomagania masz prawdopodobnie elektryczną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak elektryczna.

Tez mi się wydaje że to przewód bo stało się nagle ale dostęp taki że za cholere nie mogę zlokalizować miejsca wycieku nawet po przemyciu silnika...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje mechanik i podnośnik lub kanał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Diagnoza, pekniety przewód przekladni kierowniczej. Koszt nowego zaledwie 600 zł tylko nie dostępny nawet w aso i jest problem:)

Poprawka, w aso 953 zł:)

Pytanie, orientujecie się może koledzy czy przewód od wspomagania przekladni do pompy można regenerowac? Czy trzeba szukać coś na podmianke?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Pytalem i da się zakuc ale znalazłem używki na allegro...

Paranoja w aso 953 zł

Allegro 40-70 zł używany ten sam nr części...

Edytowane przez vianco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz że używka to zawsze część używana i w każdej chwili może strzelić.

A nowy wąż to zawsze nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko dodam że warto sprawdzić co spowodowało uszkodzenie przewodu, który przewód - gumowy czy metalowy.

Bo przyczyną może być przetarcie i wtedy warto jest nałożyć dodatkową izolacje, dystans na przewód - ja założyłem pierścienie gumowe na metalowym bo przechodził blisko ramy silnika i się tam przetarł (pomimo tego że był wpięty spinkami), lutowane na mosiądz - bo do mojego autka wtedy były nie osiągalne, a dołożenie pierścieni utrzymuje je ok 5 mm od ramy (przyczyny przetarcia).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdaje sobie sprawy ze uzywka to swoje już przepracowala ale kupiłem w końcu ten przewód za 250 zł bo te tańsze to faktycznie w kiepskim stanie były a ten się wydaje na takie 4+.Uszkodzona jest cześć gumowa ale nie wiem w jaki sposób mogło dojść do uszkodzenia bo na odcinku gdzie jest wyciek akurat nie ma żadnego kontaktu z innym materiałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.