ja37 Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Nieaktywny, bo zszedł z pozycji biegu jałowego.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Tak poprawiłem się.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał1988 Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 A czy ty też masz zdanie patrząc na wykres że przepływka nie działa?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 U mnie pokazuje 11kg na jałowym, w z18xe 10.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał1988 Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 No ok. A czy to nie powinny być większe problemy z autem a nie ino delikatne falowanie?. Nic kupię używke i podmienimy. mam nadzieję że używka nie będzie również felerna.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Popatrz do załącznika co zostało wypracowane przez mądrych ludzi w przypadku falowania obrotów.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał1988 Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Wiesz co spoko sprawdzę jak tylko będę miał czas i tak samo jak wcześniej podam w tabelce wyniki by ktoś mnie mógł naprowadzić, bo no niestety jeśli nie posiadam danych porównawczych jeśli chodzi o wartości to sam nic nie zdziałam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 No ale sposób pomiaru przepływki już masz?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 (edytowane) Dałem ci dane z większych silników, dużych różnic nie ma, przyjmij, że 7-9 bedzie u ciebie ok. U mnie przy max otwartej przepustnicy(jak napędzi się turbo) pokazuje nawet 260kg, u ciebie może być mniej, powiedzmy 180, więc sprawdź też na "bucie" Edytowane 9 Marca 2018 przez ja37   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topiq Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 (edytowane) Jak nie zapomnę to w drodze do domu pomierzę u siebie wartości z przepływki. Michał będzie miał odniesienie. Najpóźniej jutro rano, w drodze do pracy. Mam nadzieję, że ScanMyOpel podoła zadaniu. Dwa przejazdy i wygląda to tak. Zimny silnik ok 7 kg na jałowym, na gorącym spada nawet do 4 kg. Z butem w podłodze ok 5 tyś. obr./min dochodzi nawet do 170 kg. Edytowane 14 Marca 2018 przez topiq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.