Skocz do zawartości
Janek12janek1222

Opel Corsa b dużo pali za dużo 1.4 1993 na wstryku wersja JoY

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie mam Opla corse b 1.4 1993 wersja Joy wersji silnika nie znam wiem że jest na wtrysakach problem jest w tym że za dużo pali bo miałem poprzedni samochód Renault megana coupe 1,6 96r 90km i paliła średni 7-9 max aa Corsa zjada mi te paliwo ostanio zalalem za 100zl plus minus 20l zrobiłem 130km i rezerwa, auto chodzi jak należy obroty się trzymają itp tylko te spalanie ewidentnie za dużo jak na tę auto potrzebuje pomocy, aa i zapala się check nie mogę jednak sprawdzić na kompie bo mój mechanik ma nowszą wtyczkę pod auto, ale check zapala się jak auto się rozgrzeje czyli jak zapalam na zimnym ok jak tylko woda złapie 90 to się pali ponadto auto grzeje ok woda też ok i czasem check gaśnie ale zapala się ponownie silnik krokowy nowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być kilka, najlepiej jednak postaraj się odczytać błędy bo to będzie najtańsze rozwiązanie. Najczęściej za problem ze zbyt dużym spalaniem odpowiada sonda lambda, dlatego wpierw zacząlbym od niej, zmierzył miernikiem jakie wartosci podaje.

Edytowane przez kubala_1986

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź, też myślę że to ona bo wszystko inne sprawdzone oprócz niej ale czy aż takie spalanie by wzrosło przez jej nie odpowiednie działanie chce dodać że kupiłem auto to był dziurawy wydech chodził jak jakiś WRC mogła sonda szaleć i się popsuć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy aż takie to nie wiem, zmierz jakie ma napięcie po rozgrzaniu, czy stałe, czy skacze. Prawidłowe napiecie powinno wynosić chyba coś około 1V ale nie jestem pewien, musisz pogrzebać w necie. A jak że spalinami, nie czuć w nich benzyny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od sondy. I daj znać jak zmierzysz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Corsa zjada mi te paliwo ostanio zalalem za 100zl plus minus 20l zrobiłem 130km i rezerwa

Tak średniego spalania samochodu nikt nie liczy bo nie jest miarodajny.

Są opisy na forum jak to zrobić - czyli zalać pod korek - przejechać 100km i uzupełnić bak.

Następnie - pali się check to podpiąć pod komputer diagnostyczny i sprawdzić co jest nie tak - słaby mechanik to zmień mechanika albo zacznij robić sam.

Warto skorzystać z wiedzy jaka już jest na forum a szukajka dobrze działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj drucikiem błędy odczytac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez domi988
      Witajcie. Posiadam corsę B 1993 rocznik,
      Od jakiegos roku co jakis czas pojawia się problem z cewką zapłonową, W ciągu roku wymienione zostały 3 sztuki . 1 nówka Magneti Marelli padła po 4 miesiącach i 2 używane z tego ostatnia wytrzymała pół roku. Dziś podczas jazdy wraca problem braku mocy , szarpanie , spadanie obrotów noi palący się chceck. Kable są nowe , świece ok roczne. Co może być przyczyną jeszcze że tak padają w niej cewki >?? gdzie szukać przyczyny?? nie mam pomysłów. Problemy zaczęły się w sobotę . Nic przy niej nie grzebałem nawet nie dotykałem jej , tylko na mrozie otworzyłem maskę na zapalonym silniku zeby zajrzeć poporstu do silnika. Od tego momentu dupa blada. A pół roku miałem już spokój.
    • Przez jerryki
      Witam.
       
      Trafiłem na to forum z dość ciekawym problemem w mojej F-ce 93'. Mianowicie podczas normalnej jazdy silnik pracuje tak jak powinien poza tym, że nie dogrzewa się. Temperatura waha się w okolicach pierwszej białej kreski i tak już pozostaje nawet na długich trasach. Natomiast podczas stania w korku jest zupełnie na odwrót, temperatura skacze powyżej 90'C, a ostatnio podczas deszczu zauważyłem też, że paruje spod maski. Termostat wymieniony razem z rozrządem, bez większego efektu
       
      Czy ktoś z was miał kiedyś podobnie i/lub domyśla się co może być przyczyną?
       
      Pozdrawiam
    • Przez maro2877
      Witam wszystkich. Jestem posiadaczem astry f 1.4 60KM z 1991 roku, w czasie jazdy silnik zgasl mi w samochodzie, u nie mogę go odpalić. Iskra jest świece są mokre, pompka paliwowa chodzi, przy sprawdzaniu błędów pokazało kod 13 i 44. Co może być przyczyną?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.