Skocz do zawartości
mateo12851

opel astra h twin top szarpie kierownicą na postoju i na zakrętach

Rekomendowane odpowiedzi

witam zapisałem się na forum ponieważ mam problem z moją astrą cabrio podczas postoju lub na zakrętach kierownica szarpie w prawo i lewo proszę o jakieś wskazówki czym to może być

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Diagnostyka najpierw a nie wypytywanie, co to może być.

To forum motoryzacyjne - nie wróżbitów.

Podłączyć TECHa i zobaczyć co jest nie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

brak błędów kalibracja kąta skrętu zrobiona i nic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kalibracja jak zrobiona i czym?

Po podpięciu np. Opcoma jest możliwość oglądania parametrów pracy tego wspomagania.

Zrób logi EPS i wrzuć na forum.

Może ktoś coś zauważy.

A ty sam możesz przy okazji podglądać co się dzieje np. z napięciem podczas pracy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba zobaczyć co widzi czujnik kąta skrętu. Może on, może pompa się kończy, może przekładnia.

Skoro auto było u jakiegoś mechanika, jak wnioskuję, to niech szuka. Od tego jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi tylko o to czy ktos miał identyczną usterkę i ewidentnie czymś to było bo ktoś już pisał o tym na forum o identycznym przypadku wymienił pompę przekładnię cima olej w przekładni i nic nie pomogło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Merivie A miałem takie same przypadki i wymieniłem czujnik kąta skrętu. Kilka aut. Miałem też uszkodzoną przekładnie z takim samym objawem.

Czego oczekujesz?

Że ktoś telepatycznie określi co jest uwalone i powie "wymień xxxxxx"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko chciałem zwrócić uwagę że jakoś wspomaganie układu kierowniczego mi nie pasuje do silnika.

Przenoszę do układu kierowniczego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

wiem że telepatycznie mi nikt nie pomoże ale ktoś może pewne rzeczy wykluczyć bo nie będę wszystkiego po kolei wymieniał ale jak masz ochotę tylko mnie krytykować to lepiej nie odpisuj.

Edytowane przez adam1954

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest krytyka ale odpowiedź.

Weź pomyśl logicznie.

Masz auto obudowane elektryką.

Którą trzeba diagnozować programami.

To nie Maluch.

Chcesz na podstawie twojego toku myślenia wymieniać wszystko po kolei?

Na zasadzie że Antek miał czujnik i po wymianie pomogło.

Franek miał sterownik i mu pomogło.

Z takim podejściem że ktoś coś miał to ty lepiej kup inne sprawne auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.