Skocz do zawartości
  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez kluivert83
      Hej,
      W mojej astrze H 1,7 CDTI 74 kW mam problem z nawiewem
      Po pewnym czasie od załączenia przestaje dmuchać. Również w drugą stronę. Po włączeniu auta się nie załącza a nagle po przejechaniu kilu lub kilkunastu kilometrów samoistnie się włacza
      Nie mam żadnych problemów z temperaturą bo jak już dmucha to grzeje odpowiednio. Nie ma też znaczenia czy ustawiam siłę nadmuch 1/4 czy 2/4 czy pełna moc.
      Nie ma też żadnych błędów na wyświetlaczu
       
      Szukałem na forum i nie znalazłem podobnych problemów więc mam nadzieje że przyczyna jest błaha
    • Przez sliweczka1979
      Witam serdecznie,
      mam ogromny problem z uwagi na panujące warunki na dworze, jest zimno...
      Moja dmuchawa ostatnimi czasy zaczęła coś szwankować... objawiało się to tym, że chwilę chodził, następnie zwalniał aż do momentu kiedy zupełnie się zatrzymywał.
      Wystarczyło na moment dać ustawienie na 0 i po chwili znowu włączyć i znów na chwilę było ok. Zachowywało się to tak jakby jakieś urządzenie pracowało na rozładowanych bateriach... chwilę działa ,po chwili zwalnia ,aż pada całkiem...
      Teraz padło ale zupełnie i nawet już nie drgnie. Parowanie szyb i zamarzanie to jest dramat.
      Pomóżcie proszę...
      Wysuwam wniosek, że dmuchawa jest sprawna jeśli się w ogóle kręciła...jeśli się mylę to poprawcie mnie. Nie chcę jej wyciągać, skoro może się okazać ,że to zupełnie coś innego padło...
       
      Pozdrawiam.
    • Przez tomasz.rak
      Dzień dobry!
       
      Czy ktoś może wymieniał wiązkę elektryczną w tylnych drzwiach Corsy C 1.0 (2002)?
       
      Dochodząca do górnego światła stopu część wiązki pali mi bezpieczniki (zwiera gdzieś do masy). Obecnie wystarczyło ją odpiąć, ale oczywiście problem nie zniknął, chciałbym to zrobić.
       
      Przydałaby mi się rada co i gdzie się łączy - po samym schemacie nie dowiem się gdzie i co otworzyć, więc pewnie ze dwa dni zejdzie mi rozbieranie całości na części i próba ogarnięcia. Jeśli będzie trzeba, to to zrobię, ale jeśli ktoś coś... Przyda mi się np. info gdzie się łączy i ile miejsc trzeba rozebrać.
       
      Mam ogar elektryki, mogę w razie czego w starej wiązce po prostu wymienić uszkodzone przewody, ale pewnie kupię całą wiązkę używkę i tylko ją posprawdzam (mniej roboty).
       
      Co do diagnozy - wyeliminowałem po kolei wszystkie inne opcje. Palony był tylko bezpiecznik 25, odpinałem kolejno wszystko - łącznie z czujnikami hamowania. Dopiero po odpięciu górnej lampy stopu i zdecydowanym poruszaniu górną częścią łączenia które jest na zdjęciu (wiązka idzie tam od karoserii do klapy) problem zniknął. Podejrzewam, że gdzieś tam wiązka jest przetarta. Domyślam się też, że idzie tam więcej rzeczy, np. od wycieraczki.
       
      Jeśli nie będzie info w tej kwestii - ostatecznie spróbuję po prostu dorzucić dwa przewody od lewego tylnego światła i połączyć z górnym.
       
      Będę bardzo wdzięczny za każdą radę.

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.