Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z błędem P03080-08 ( z opcoma)wymieniłem wszystkie świece dałem tez nowy moduł i dalej wyskakuje po rozgrzaniu auta kluczyk znika i pokazuje się po zgaszeniu nie wiem co jeszcze sprawdzić .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź raz jeszcze ten błąd. Chodzi ci o 0380?

 

Sent with handy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Sprawdź raz jeszcze ten błąd. Chodzi ci o 0380?

 

Sent with handy.

Tak w opcompe jest P0380-08 a w jaki innych 0380 i piszę że to świece moduł świec .Dodam że auto pali normalnie . Edytowane przez lipisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zostaje jeszcze wiązka, bezpiecznik i sterownik do sprawdzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zostaje jeszcze wiązka, bezpiecznik i sterownik do sprawdzenia

Jeżdżę dzisaj od rana i nie świeci a sterownik znajduje się gdzie ?? i jeśli byś mi mig powiedzieć które bespieczniki są od świec ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według Tisa F38 80 A

post-37019-0-93891500-1525628326_thumb.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki zobaczę rano na zimnym jeśli wyskoczy znowu błąd biorę się pierw od skrzynki z bezpiecznikami dam znać co udało mi sie ustalić .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podmień na nowy, sprawny a nie sprawdzaj organoleptycznie... koszt niewielki.

 

Sent with handy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj pokazał się znowu więc sprawdziłem skrzynkę bsi i niestety bespieczniki kończą się na F36 żaden niema 80A największy jest 70A hyba że to kturys moduł .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A budowa bsi dużo się różni między 150km a 120 bo ja mam 120

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tisie nie jest o tym nic napisane.

A przy najmniej ja nie znalazłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jest to możliwe że któryś z żółtych przekaźniki GM90226846 jest od tych świec ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja wiem to od świec masz przekaźnik

 

post-37019-0-75347500-1525812305_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam założony nowy tylko że umnie występuje z czarnym kolorem .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy ale czy będzie współpracował.

Wiele się pisze na forum że zamienniki z Oplem nie zawsze chcą działać jak należy.

Tak samo może być ze świecami.

Nowe ale czy mają te same parametry?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak kupiłem nowy taki sam gm orginalny a świece Denso z sklepu opla a czy ten bezpiecznik od świec może się znajdować w małej skrzynce koło bsi ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego to już nie wiem.

Trzeba poczekać co powiedzą ci co mają takie silniki.

 

Ale na upartego jeszcze masz do sprawdzenia wiązkę bo to może być też jej wina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw wymienia się świece jeśli nadal błąd będzie występował sprawdzasz sterownik wstępnego nagrzewania ten przy akumulatorze tzn. musisz go rozebrać i sprawdzić styki termiczne czy są przylutowanie tzw. dwie Blaszki często przy uwalonej świecy luty puszczają. 

 

Jeśli wystrzeliły przylutuj z powrotem i sprawdź czy nie ma błędu jeśli jest nadal być może spalił się tranzystor który dotyka odbudowy sterownika jest ich dwa. 

 

Warto sprawdzić ciągłość obwodu zwykłym multimetrem za 10-20 zł czy nie ma gdzieś zwarcia. 

 

Ogólnie w tym przypadku

1. Świece

2. Sterownik

3. Wiązka

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Gryceq
      Witam,
      Jestem tu swiezy i przewalilem juz chyba caly internet.
      Wiec u mnie temat jest taki. Jechalem wczoraj do rodzinki i w trasie postanowilem troche wypalic dpfa wiec wkrecilem mojego diesla na 3,5tys obrotow i tak przejechalem ok 5km.pod koniec zobaczylem ze rosnie temperatura, normalnie to ok 80-85stopni, przekroczylo 90 i delikatnie roslo oczywiście juz zaprzestalem go katowac,pomyslalem ok wysoka temp.przy procesie wypalania raczej ok no i tak jechałem jeszcze z 50km temp trzymała sie ok 95stopni jak wchodziłem na obroty to rosla dziwne.ok wiec dojechalem postawilem autko i dzis ruszay do domu,temperatura przy -15na zewnatrz a mi po paru min jazdy zaczyna rosnac temperatura silnika do ponad 90 i ciagle rosnie doszlo do 100wiec sie zatrzymalem, dodam ze wogole nie grzalo w środku zero ciepla po ok 20km gdzie jeszcze wczoraj grzalo az milo.zawrocilem wiec do rodzinki i zaczalem ogladac czy nie wzielo plynu czy gdzues nie leci,wszystko ok poziom ok nic nie cieknie nie dymi z rury jak np przy uszczelce pod glowica,ale zobaczylem jakis syf w zbiorniczku wyrownawczym czarne jakby cos przypalonego,brud...i tu zagwostka co to moze byc? Dodam ze pompa wody chyba ok bo widac jak gorny wezyk pompuje plyn normalnie leje ja nie saczy ni nic tylko papuje.
      Help co robic?
    • Przez Bialadama
      Witam wszystkich jestem nowy naa forum i nie moge sie odnalesc
       
      aa wiec problem mam taki od wymiany uszczelki pod glowicą
      Zrobiłem 500km i juz dolałem litr oleju
      Co jest przyczyną tego ?
       
      Pomocy
    • Przez Sedit
      Witam. Mam problem z vectrą. Odpala, lecz po chwili gaśnie. Ale może zacznę od początku.
       
      Po dość kosztownych przeżyciach z astrą, postanowiłem zmienić samochód. W moje ręce trafiła za grosze ów wspomniana vectra. Za grosze, gdyż miała problem, z którym nie mógł sobie poradzić zakładowy mechanik. Otóż z silnika uciekała woda. Kilka dni później zlokalizowałem wyciek. Przerdzewiał korek serwisowy w bloku silnika (tak to się nazywa?). Po wymianie, skręceniu silnika do kupy, ustawieniu rozrządu i podłączeniu wszystkiego przyszła chwila prawdy. Uruchomienie samochodu. Odpalił, ale po chwili zgasł. I tak się dzieje do chwili obecnej.
      Błędy:
      p0400
      p0380
      Po podłączeniu komputera zauważyłem coś ciekawego. Gdy ciśnienie na CR osiągnie 20Mpa samochód odpala, zaś gdy przekroczy 150Mpa gaśnie. Po odłączeniu czujnika ciśnienia na CR, samochód odpala i działa ciągle, ale brzmi jakby miał przestawiony rozrząd. Sprawdziłem, jest ustawiony dobrze. Teraz jestem w kropce. Co mogłem zepsuć, co źle podłączyć? Może zawór na CR?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.