Skocz do zawartości
Lenovo

Błąd P0037 a brak katalizatora ?

Rekomendowane odpowiedzi

Ja gdy myję to sprayem do turbin ale bez kompresora.

Szczelina do LPG jest wskazana do zmniejszenia

Chociaż ja u siebie nie zmniejszałem tylko reguluję tak aby jeździło dobrze.

Świece wymieniam często i gumki od fajek też.


  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przwczyscilem patyczkiem do uszu, i obroty na zimnym 1000obr i stabilnie chodzi, przepływomierz przednuchalem :)

te swiece to może powód... jutro wykręce i dam stare, zmierze przerwę w nowych.

czytam na innych forach, że swiece to powód podnoszenia obr na zimnym ... I 0.65 załatwia sprawę przekonam się jutro 

 

stare swiece to NGK PFR6D-10G

nowe to NGK PFR6T-10G

 

różnią się ta końcówka literowa 

 

Edytowane przez Lenovo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według autodaty powinieneś mieć  NGK PFR6T-10G (0.9-1.1 mm)  albo Beru FGR-8DQU7 ( 1.3 mm )


  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, adam1954 napisał:

Według autodaty powinieneś mieć  NGK PFR6T-10G (0.9-1.1 mm)  albo Beru FGR-8DQU7 ( 1.3 mm )

 

D to są nowsze i zastąpiły T - to są identyczne swiece, koledzy z forum vectra pytali Aso o różnice tych swiec .

Sprawdzę jutro szczlinomierzem przerwy w starych świecach i będę wszystko wiedział.

 

Tak jeszcze sobie myślę, wymieniłem na używana przepustnice z zamiarem regeneracji starej, może w niej coś jest nie tak ? Muszę postdudiowac kwestię przepustnicy. Chociaż wiem jak wygląda i działa uszkodzona przepustnica, auto poprostu nie jedzie, są błędy, może to początki...

Edytowane przez Lenovo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam świece Denso irydowe, w tych da sie przerwę regulować.

Tanie nie są, jakieś 40zł/szt.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, ja37 napisał:

Ja mam świece Denso irydowe, w tych da sie przerwę regulować.

Tanie nie są, jakieś 40zł/szt.

NGK też nie są tanie... pokombinuje z tymi świecami jutro, najwyżej zmienię przerwę na te 0.7 i zobaczę co się stanie. 

 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można kupić polskie Iskry LPG ze zmniejszona przerwą. Jeździłem na nich i złego słowa nie powiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, bad napisał:

Zawsze można kupić polskie Iskry LPG ze zmniejszona przerwą. Jeździłem na nich i złego słowa nie powiem.

Zawsze to przerwę można zmniejszyć samemu:) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko w ngk nie zmniejszysz przerwy.

Denso są jednoelektrodowe i tu się da


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, ja37 napisał:

Tylko w ngk nie zmniejszysz przerwy.

Grześ w tych się da 

http://allegro.pl/swieca-ngk-laser-platinum-pfr6t-10g-5542-4-sztuki-i7101822996.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jak zmniejszyć ten odstęp elektrody masy w świecy? Fachowo. Kiedyś w starszych autach, wiertelko i młotek, bez szczelinomoerza:) włożyć szczelinomoerza i przyłożyć elektrode do młotka?:)

 

Mam szczelinomoerza:) pomierze z w starych odstęp. A nowe wykręca i dam 0.8 przerwy Ale to dopiero pod wieczór 

 

W starych jest 0.9. Nie udało mi się dziś wykręcić swiec ....

Edytowane przez Lenovo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adam1954- bardzo polecam użytkownika! Dużo mi pomógł i mnie nakierunkowal. 

Wyszedł na Op comie błąd zbyt niskie napięcie układu. Poradziłem sobie z tym, poczyszczone klemy i wartość na ładowaniu 13.9V przy wlaczonej klimie i innych sprzetach. Wcześniej było 13.6V. 

Mam pytanie do Was na Op comie pokazało przy przepustnicy, na biegu jalowym że pracuje pod obciążeniem - tak ma byc ?

Druga sprawa chce Jeszce przeczyscic przepustnice ale bez wyjmkwania jej, tym środkiem można psikac do wnętrza przepustnicy? 

Mam zamiar jeszcze pokombinować z masa od akumulatora żeby podnieść napięcie ładowania 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Lenovo napisał:

wartość na ładowaniu 13.9V przy wlaczonej klimie

Przy klimie było 12.5 V:D

3 godziny temu, Lenovo napisał:

Jeszce przeczyscic przepustnice ale bez wyjmkwania jej, tym środkiem można psikac do wnętrza przepustnicy? 

 

Jak chcesz to dobrze i dokładnie zrobić to demontaż i psikanie od spodu i z góry.

Masa poprawiona nigdy nie zaszkodzi.

O ładowaniu to mówiliśmy że warto sprawdzić altek .

Ale na smsa pisałes że masz 14 V.

Więc pisałem że nie jest konieczne.

Ale ja bym sprawdził jak wygląda komutator i szczotki.

Tak jak na parkingu gadaliśmy:D

Ale może ktoś jeszcze się odezwie i coś więcej doradzi.:D

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, adam1954 napisał:

Przy klimie było 12.5 V:D

 

Jak chcesz to dobrze i dokładnie zrobić to demontaż i psikanie od spodu i z góry.

Masa poprawiona nigdy nie zaszkodzi.

O ładowaniu to mówiliśmy że warto sprawdzić altek .

Ale na smsa pisałes że masz 14 V.

Więc pisałem że nie jest konieczne.

Ale ja bym sprawdził jak wygląda komutator i szczotki.

Tak jak na parkingu gadaliśmy:D

Ale może ktoś jeszcze się odezwie i coś więcej doradzi.:D

Wczoraj było jak napisałem wyżej jednak dziś podczas jazdy było już 13.7 - 13.8V. Rozkręce altka i zaniose na sprawdzenie. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Lenovo napisał:

Rozkręce altka i zaniose na sprawdzenie. 

 

Ja wyjmiesz go z auta to masz raptem parę śrubek aby samemu sprawdzić jak wygląda komutator i szczotki.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze powiedziane jak go wyjme :) wiesz jaki tam jest dostęp... mogę Cię prosić o kopie krok po kroku demontażu altka z tego programu co mi pokazywales ? Bo ja to jeszcze nie mam. 

Dziś przejechałem ok 150km i auto chodzi lepiej jak napięcie ładowania jest wyższe, tak mi się wydaje, nie jest takie mulowate na 1 biegu, zobaczymy... po weekendzie sprawdzę jeszcze fachowo pod obciążeniem Aku. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2018-06-15_220959.png

 

2018-06-15_221040.png

2018-06-15_221059.png

 

 

2018-06-15_221137.png

 

 

2018-06-15_221155.png

 

2018-06-15_221217.png

 

2018-06-15_221241.png

 

2018-06-15_221258.png

 

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam prośbę, może ktoś sprawdzić w op comie jak wygląda praca przepustnicy na biegu jalowym ? Mi wyświetla, że jest obciążona. Czy tak powinno być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tis podaje jak w załączniku

2018-06-22_081741.png

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba ok jest :) dalej na zimnym silniku mi chwilę pofaluje 1000 do 1100obr. Nie jest to jakieś intensywne.  Za 2 tyg auto idzie do mechanika na naprawę/regenerację alternatora, ma za słabe ładowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Spidzior
      Witam. Mam problem z moją Vectra C 2.0T Z20NET. Najprawdopodobniej po wyeliminowaniu wszystkiego bedzie do regeneracji sterownik silnika. Gdzie mogę go sprawdzić i zregenerować ? Polecicie kogoś godnego zaufania? Dodam że Vectra jest "podrasowana".... czy po regeneracji będę miał dalej ta sama mapę silnika i czy się coś nie zmieni??
       
      Dodatkowy mankament to dziwnie chodzi na zimnym do czasu aż złapie około 70 stopni zaczyna działać normalnie i jeszcze po podłączeniu pojawiają się dziwne błędy które przy kolejnym podpięciu już się nie powtarzają... czasem dziwnie poszarpuje.Miał ktoś taki przypadek?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.