Skocz do zawartości
Piter_003

Opel Rekord E1- swap

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam na oku całkiem fajny egzemplarz Rekorda E1 3 drzwiowy sedan. Myślałem żeby zrobić go na daily, więc chciałbym wrzucić 2.5 V6 z Omegi B. O wiele łatwiej znaleźć części i z "nowszymi" silnikami mam więcej doświadczenia.

I tutaj mam pytanie, czy są gdzieś dostępne rysunki techniczne zawieszenia obydwu modeli? Myślałem żeby w jakiś sposób przeszczepić wózek przedni razem z silnikiem. Wydaje mi się, że konstrukcja byłaby nieco bardziej wytrzymała, nie wiem jak seryjny wózek Rekorda poradziłby sobie z ciężarem V6.

Macie jakieś linki, albo cokolwiek z rozstawem mocowań itp.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, w wolnej chwili sobie sprawdzę i porównam.
Myślę, że mocowania można dorobić, oby tylko szerokością i długością sanki z budą pasowały.
A mogę wiedzieć skąd można takie rysunki pobrać? Pytam z czystej ciekawości :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okej, będę pamiętał :)
A co do swapa, to wg. tego co udało mi się wywnioskować, to na szerokość mniej więcej pasują tylne mocowania wózka. Natomiast te przednie (zaraz za mocowaniem wahacza) są cofnięte w Omci o ok. 5cm. Myślę, że nawiercenie nowych otworów i tym podobne mody nie byłyby niekorzystne dla podłużnic. Jednak nie jestem w stanie stwierdzić, czy płaszczyzna wózka z Omegi jest podobnie albo chociaż wystarczająco płaska względem podłużnic Rekorda.

Tak czy inaczej na szerokość powinno się zmieścić :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez laciatyy
      Witam, mam pewne pytanie odnośnie rejestracji Anglika po przekładce rejestrował ktoś? Może coś zrobię złe. Przekłada zrobiona w 100% razem z otwieraniem maski i siedzeniami. Gdy pojechałem do stacji okręgowej obok miejsca mojego zamieszkania diagnosta zaczął się wypytywać, powiedziałem stanowczo ze auto przyjechało na kołach i żadnej przeróbki nie robiłem, kupiłem go w takim stanie. Zażądał potwierdzenia od serwisu Opla, możecie mi coś poradzić? Czy sprawa jest przegrana? Trochę szkoda bo auto naprawde w dobrym stanie.. pozdrawiam 
    • Przez domkaa
      Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc.
      Mam Opla Corsę D, 1,3 cdti, 2007r. Dzień przed kluczowym zdarzeniem, na komputerze zmienił mi się licznik km, które pozostały mi do przejechania, na 2 tys i w miarę jazdy ciągle rosły. Następnego dnia w trakcie jazdy silnik wyłączył się i już nie mogłam odpalić. Nie kręci rozrusznik, nie słychać pompki paliwa, na komputerze wyświetlił się błąd F. Po wielu próbach samochód odpalił na kilka minut po około godzinie. Postanowiliśmy odstawić go do elektryka, samochód jechał, dopóki nie najechałam na dziurę. Wtedy znów zgasł. Podejrzewaliśmy konieczność wymiany filtra paliwa, jednak po wymianie samochód już w ogóle nie odpala. Były sprawdzane bezpieczniki i przekaźniki i nie ma sterowania przekaźnikiem K34. Czy wiecie czym to może być spowodowane? Trzech mechaników nie chciało nawet podjąć próby sprawdzenia samochodu... 
    • Przez opelastraf300000
      Mam okazję kupić opla z silnikiem z14xep, niewielki przebieg pojazdu 100 tys km, ale silnik dwukrotnie remontowany (pierwsza naprawa nie wyszła - dalej brał olej) czy jest szansa że taki silnik bedzie jeszcze sprawny w dłuższym okresie eksploatacji?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.