Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry.

 

Mam takie pytanie odnośnie jazdy z uszkodzonym alternatorem. Czy auto będzie w stanie jechać mimo braku zupełnego prądu? Auto to Opel Meriva A z silnikem 1,7DTI (Y17DT). Chodzi o to, że mam dość długi dystans (około 30 km) do elektromechanika i nie wiem czy dojadę na samym akumulatorze, gdyż czeka mnie, na pewnym odcinku, jazda w dość dużym korku i wolałbym w tym korku nie czekać na lawetę. I tak wiem że brak prądu = brak wspomagania w tym aucie.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się nie odważył.

A gdyby już bardzo na upartego to naładować przez noc aku do pełna i w bagaznik wsadzić drugie pełne aku.

Tak aby w razie braku prądu podmienić na drugi.

 

Wyjąć bezpiecznik od wspomagania , radia i świateł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyłączyć wszystko, jak aku sprawny i będzie zasilał tylko pompę paliwa to powinno się udać, ale drugi aku dobrze mieć w razie w


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli lepiej poszukaj jakiegoś elektromechanika bliżej bo jedyny akumulatora jaki mam to od Tica ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bez problemu 40 km 1.7 cdti bez ładowania przejechałem, tyle ze bez swiateł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez KaKa13_duck
      Panowie pytam o pewne szczegół dotyczący wymiany ww uszczelki. A mianowicie dokrecajac ja kluczem dynamometrycznym jaka siłę powinienem ustawić? Druga sprawa dotyczy użycia sylikon wysokotemperaturowego po obu stronach załamania uszczelki. Spotkałem się z 2 opiniami. Jedni mówią używać drudzy że nie. I 3ci najważniejszy temat który spędza mi sen z powiek. A mianowicie w jaki sposób poradzić sobie z jego odpaleniem. Gdy odkrece przewody paliwowe to prawdopodobnie będę miał potem problemy z uruchomieniem silnika. Może któryś z was robił już coś takiego i ma wskazówki dotyczące tej że wymiany. Pozdrawiam
    • Przez KaKa13_duck
      Witam wszystkich użytkowników forum. Planuję wymianę rozrządu w opelku. Mam kilka pytań które mnie nurtują:
      1-jakiej firmy dobrać osprzęt jeżeli chodzi o pasek i pompę. Podobno ina się nieco popsuła z jakością... co do pompy też nie mam koncepcji może ktoś coś zaproponuje....
      2-czym blokować koło pasowe, wałek rozrządu i pompę paliwa. Bez tej koncepcji raczej sobie nie poradzę gdyż nigdy tego nie robiłem, a ograniczony budżet w tym roku skłania mnie do próby założenia go samemu.
      3-w którym miejscu znajduję się punkt 0. Obracając kołem pasowym muszę zgrać wszystko ze sobą.
      4-w jaki sposób zdejmuję i zakłada napinacz...bo z rolką powinienem sobie poradzić
      Przy okazji mam zamiar wymienić pompę wody. Ale to już osobny rozdział mojej pracy
    • Przez mareti
      Witam,
      Potrzebuje pomocy w znalezieniu dobrego specjalisty, warsztatu w Krakowie od pomp wtryskowych, moja astra odmawia współpracy, sterownik pompy naprawiony, sterownik silnika naprawiony, a do 2 tysięcy obrotów szarpie jakbym po podkładach kolejowych jechał, powyżej 2 tysięcy też szarpie, ale nie jest to tak dotkliwie odczuwalne, 370 tyś przebieg.
      Pomóżcie, z góry dziękuję.
      Marek
       
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.