Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was,

mam problem z moją Astą po wymianie silnika na roczny który leżakował w kontenerze jak się rozgrzeje to dymi, na zimnym nie kopci. Co wg was może być? mechanik który przekładał silnik twierdzi że pierścienie stanęły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kompresję z próbą olejową ktoś robił?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

nie, dziś ma sprawdzić kompresję

 

mechanik chce zdjąć głowicę i wyciągnąć tłoki zmienić pierścienie.

Edytowane przez tytan81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierścienie , głowica ( zawory , uszczelniacze zaworów i hydropychacze ) 

To już by trzeba było zrobić przy demontażu głowicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

No własnie chce wszystko to zrobić, wymienić pierścienie, głowice dać do sprawdzenia 

Ogólnie cały koszt to 500 zł za robotę, 300 zł pierścienie, 100 zł planowanie, 50 zł sprawdzenie głowicy i 150 zł max za wymianę uszczelniaczy zaworów.

Edytowane przez tytan81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.