Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was,

mam problem z moją Astą po wymianie silnika na roczny który leżakował w kontenerze jak się rozgrzeje to dymi, na zimnym nie kopci. Co wg was może być? mechanik który przekładał silnik twierdzi że pierścienie stanęły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kompresję z próbą olejową ktoś robił?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

nie, dziś ma sprawdzić kompresję

 

mechanik chce zdjąć głowicę i wyciągnąć tłoki zmienić pierścienie.

Edytowane przez tytan81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierścienie , głowica ( zawory , uszczelniacze zaworów i hydropychacze ) 

To już by trzeba było zrobić przy demontażu głowicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

No własnie chce wszystko to zrobić, wymienić pierścienie, głowice dać do sprawdzenia 

Ogólnie cały koszt to 500 zł za robotę, 300 zł pierścienie, 100 zł planowanie, 50 zł sprawdzenie głowicy i 150 zł max za wymianę uszczelniaczy zaworów.

Edytowane przez tytan81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez polaj6
      Witam wszystkich, od pewnego czasu nie daje mi spokoju pisk który towarzyszy przyspieszaniu, na postoju tego nie ma. Pasek wygląda na zdrowy, napinacz również. Jakieś pomysły co to może być?
    • Przez Chief100
      Witam
      Ostatnio zauważyłem, że coś mi dziwnie w silniku stuka. Jest to rytmiczne, jednostajne stukanie z częstotliwością około 100 stuknięć/kliknięć na minutę. Nietypowym zjawiskiem jakie występuje jest to:
      - dźwięk nie zmienia się zależnie od prędkości oraz obrotów silnika
      - dźwięk występuje do 10 km/h wzwyż
      - brak dźwieku poniżej 10 km/h
      Już tłumacze. dojeżdżam, hamując silnikiem i słyszę te stuki, gdy wcisnę sprzęgło nic się nie zmienia, mogę gazować one są nadal takie same. Gdy prędkość dojdzie do 10km/h magicznie znikają od tak, więc na postoju ich zlokalizować nie mogę . W czasie jazdy normalnej silnik zagłusza je więc ich za bardzo nie słychać.
      Czy ktoś ma pomysł co to może być?
      Wieczorem mogę dać komuś link do filmiku wideorejestracja, jeżeli rejestruje ten dziwny dźwięk
       
      Dodatkowa informacja, która może być przydatna: - niedawno wymieniany był pasek klinowy.
    • Przez pk81
      Witam wszystkich forumowiczów.
      Mam bardzo dziwny problem z silnikiem. Odpala na dotyk, zawsze, ale na wolnych obrotach pracuje nierówno. Jest wyraznie słabszy, czasami mam wrażenie, że podczas ruszania silnik aż chce wyskoczyć. Podczas spokojnej jazdy czasami silnik zaczyna szarpać, wskazówka obrotów skacze wtedy trochę góra-dół i samochodem szarpie. Zazwyczaj pomaga wtedy wcisnięcie i puszczenie sprzęgła. Podczas jazdy autostradą wydaje się pracować w porządku. Generalnie ma lepsze i gorsze dni ale nigdy nie jest całkiem dobrze. Dodatkowo wydaje mi się że chodzi gorzej w dni cieplejsze. Komputer nie wywala żadnych błędów.
       
      Zacznę od początku:
      Najpierw pomyślałem, że to problem z układem zapłonowym, więc zacząłem od najtańszej i najprostszej rzeczy - wymieniłem świece. Odpalam samochód i silnik pracuje wspaniale, obroty stabilne, ma moc, wszystko super. Przejechałem się kawałeczek i zadowolony wróciłem do domu.
      Następnego dnia wszystko wróciło. Odpalam samochód i klops, obroty znów nierówne, silnik słaby, itp.
       
      Kolejny pomysł: listwa DIS. Kupiłem nową listwę, zamontowałem, ale dalej brak poprawy.
       
      Potem przypomniałem sobie, że jak wymieniałem świece to wydawało mi się, że niektóre były upaprane olejem, więc postanowiłem wczoraj zajrzeć do nich jeszcze raz. Wykręciłem każdą po kolei, każda miała gwint w oleju, ale same elektrody wygladały na suche. Trzy pierwsze miały szary nalot, tylko czwarta była raczej czarna. Zrobiłem im zdjęcia i zamontowałem ponownie. Przy okazji stwoerdziłem, że wrócę do mojej starej listwy DIS skoro z nową pracuje tak samo a nową sprzedam. Po tej wymianie postanowiłem sprawdzić czy wszystko gra i ku mojemu zdziwieniu silnik po uruchomieniu znów pracował jak nowy. Równo i z pełną mocą. Przejechałem sie znów po osiedlu nie mogąc się nacieszyć wspaniałą pracą silnika.
      Godzinę póżniej wybraliśmy się na wycieczkę i już po odpaleniu silnika wiedziałem, że problem znów powrócił. Znów nierówne obroty, mało mocy.
       
      Podsumowując jedyne co pomaga na chwilę to wyjęcie i ponowne zamontowanie świec co wydaje mi się bardzo dziwne, ale mechanikiem nie jestem.
      Dodam jeszcze, że samochód był już u dwóch róznych mechaników ale żaden nie potrafił nic na to poradzić. Podpinali komputer, czyścili przepustnicę i silnik krokowy, wymieniali sondę lambda, itp.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.