Skocz do zawartości
LukaszJarz

1.7 74kW 16V Z17DTH Błąd P0110 Meriva 1.7 CDTI (100 KM) Z17DTH

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

na desce rozdzielczej od czasu do czasu zaczęła pojawiać się kontrolka auta z kluczykiem. Czasami pojawiała się na chwilę, czasami na dłużej. Nie raz trzeba było uruchomić ponownie silnik, żeby błąd zniknął.

Dowiedziałem się o możliwości wypedałowania błędu. Wynik to P0110. Żeby potwierdzić, że to na pewno czujnik temperatury powietrza w dolocie zakupiłem ELM 327. Temperatura waha się od -40 oC do 40 oC.

Z tego co wyczytałem za temperaturę odpowiedzialny jest termistor w przepływomierzu. Czy jest możliwość wymiany tego podzespołu bez wymiany całego przepływomierza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować - ale z doświadczenia - jakoś nie słyszałem żeby komuś udało się naprawić przepływomierz.

Dla sprawdzenia spróbował bym podmianki na inny sprawny - zanim wydał bym kaskę na nówkę w oryginale - bo może coś jest nie tak z kabloteką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem. Czy zakładanie używanego, sprawnego będzie miało sens, czy po sprawdzeniu, czy to na pewno przepływomierz kupić po prostu nowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, LukaszJarz napisał:

Czy zakładanie używanego, sprawnego będzie miało sens,

To jest właśnie podmiana na sprawdzenie czy to na pewno to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To rozumiem, tylko chodziło mi o to, czy opłaca się zakładać używkę na stałę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czemu nie .

Jak dobra to jeździć aż padnie.

To będzie pewnie oryginał a lepsza używka oryginał niż nówka zamiennik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No bo widzę, że ceny używek są jak najbardziej przyzwoite. Dzięki za pomoc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawa rozwiązana. Kupiłem używany przepływomierz. Po podłączeniu został sprawdzony przez diagnostę z bardziej profesjonalnym sprzętem niż ELM :) Używany przepływomierz - 80 zł + 60 zł za podłączenie do komputera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mar-Kos 2005
      Witam , Opel Meriva A 1,7cdti 100 KM . Problem jest z Elektryką , nie idzie auta zgasić po wyjęciu kluczyka , ale jak naduszę na stop , to zgaśnie , dodatkowo po wyjęciu kluczyka kontrolki mrygają . Błędy w sterowniku zapisane  : Elektronica centralna Moduł kontroli nadwozia :
      B1485 Zacisk wzbudzenia alternatora ,pon 61/wysokie napięcie ,
      U2108 Magistrala Can brak komunikacji ze sterownikiem ABS/TC ,
      B1424 Za niskie napięcie zasilające przed lub podczas zamykania zamka ,
      B3805 Czujnik przyśpieszeń pojazdu / usterka lub uszkodzony ,
      U2105 CAN Brak komunikacji z ECM ,  
      B3795 Kierunkowskazy / Przekaźnik zablokowany ,
      B2961 Zacisk W / niskie napięcie .
       
      System imobilajzer Błędy :
      B3061 Transporder / usterka lub uszkodzony ,
      B3077 Kluczyk nieprawidłowy ,
      B3055 Uszkodzenie Transpondera .
       
      System Wspomaganie układu kierowniczego Błąd :
      C1550 Nieprawidłowe funkcjonowanie ECU .   Dodam że auto odpala i można jezdzić ,ale problem z gaszeniem auta i kontrolkami . Od czego zacząć ?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.