Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie z innej beczki. Przepraszam z góry za kłopot. Odnośnie podłączenia wzmacniacza do radia. Wszystko ładnie działało dopóki nie umarł mi akumulator. Po sprawdzaniu poboru prądu i wyjmowania bezpieczników, wyszło na to że jest to od radia, telefonu. Chodzi mi o inne auto niż opel. I w związku z tym czy zle podpięcie masy może powodować taki pobor prądu? Jest to 0,46A. Po wyjęciu bezpiecznika jest to 0,03

 

Przeniosłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To pytanie do innego działu (Car-audio), który na tym forum też działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś ma pomysł co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Andrzej12
      Witam, czy ktoś z was może miał taki dziwny przypadek że przebieg auta się sam w sobie przekrecił? Mój opel aktualnie posiada przebieg 207 tys km, po czyszczeniu przepustnicy, dolotów odmy, wymiany uszczelki pokrywy zaworów zwariował i wskazuje 804 tys km. Odłączanie akumulatora nie pomogło 
    • Przez Jasiek775
      Witam. Posiadam opla astry h 2.0T 170km. Mam następujący problem: przy rozpędzaniu się auto normalnie przyspiesza jednak w którymś momencie obroty przeskakują dużo wyżej (rosną szybciej i wyżej) niż w stosunku do przyspieszania i wtedy wywala błąd, zapala się kontrolka auta z kluczem i wtedy jest mniej mocy. Po podłączeniu komputera mam następujące błędy: P1243 i P1106. Kiedy wracam z pracy auto już normalnie przyspiesza i kontrolka gaśnie. Problem ciągle się powtarza. Raz się zapala A później gaśnie i jest ok.
      Załączam film na którym widać jak te obroty wariują.

      Ktoś może pomóc?
    • Przez Dawidmmm
      Witam
      Szukałem już chyba wszędzie i nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem.
      Przy gwałtownych przyspieszaniu od 3.5 tysiąca obrotów pojawia się taki gwizd który jest coraz głośniejszy wraz ze wzrostem obrotów. Po opuszczeniu gazu gwizd znika. Na postoju tego nie słychać, tylko przy przyspieszaniu.
      Dodam że turbo zregenerowane, dolot i IC sprawdzone, wydech również.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.