Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Mam takie dwa pytania. Może są proste ale ja w nich potrzebuję pomocy. 

Kupiłem Astrę H 1.7 cdti 2007 r. Jeździła w Niemczech i tam według książki serwisowej był lany olej GM 5W 30. A gdy ją sprowadzono do Polski to wg. zawieszek na silniku był lany Mobile 10W 40. I moje pytanie czy dalej lać tego Mobil 10W 40 czy mogę przejść na ten oryginalny GM?  Czy potrzebuje to jakiejś płukanki komory czy nie. Nie jestem ekspertem w mechanice dlatego się pytam.

I drugi pytanie. Czy ten model Astry w jakiś sposób sygnalizuje że będzie lub jest wypalany DPF? Czy tylko po zwiększonym spalaniu chwilowym można to zauważyć?

 

Dziękuję i Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.