Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów. W internecie nie znalazłem podobnego problemu, więc zakładam nowy temat. Więc problem polega na tym, że halogeny zapalają mi się już na zapłonie i świecą gdy włącznik jest ustawiony w pozycji 0. Wyłączają się dopiero po uruchomieniu świateł pozycyjnych lub mijania. Nie mogę ich załączyć przyciskiem od świateł przeciwmgłowych, dioda sygnalizacyjna się nie zapala, jednak słyszę, że przekaźnik cyka. Wyjęcie bezpieczników i przekaźników halogenów nic nie daje - dalej świecą. Gasną tylko jak wyjmie się bezpiecznik F3 w komorze silnika. Za licznikiem znalazłem cieniutki czarny kabelek który jest odłączony i zaizolowany. Ktoś ma jakieś pomysły w którym miejscu jest nagrzebane? Chciałbym używać normalnych przeciwmgielnych, nie wspomnę już tutaj o kwestii prawnej. Dodam, że światła mijania mogę odpalić bez kluczyka. Pozdrawiam.

Edytowane przez m.bielawski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

F3 odcina całą skrzynkę bezpieczników.

Wygląda na to że ktoś zastosował halogeny jako dzienne.

Popraw tytuł tematu zgodnie z regulaminem https://forum.opel24.com/forum/5349-regulamin-forum/

Punkt 4.3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@adam1954 Próbowałem wyciągnąć skrzynkę bezpieczników, odkręciłem te 2 wkręty lecz poległem z wyciąganiem. Czyli najszybciej to tam by było coś zrobione?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To musisz szukać po przewodach od halogenów.

W którym miejscu są połączone automatem ze światłami mijania i pozycyjnymi.

Może być że w komorze silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W komorze silnika nic raczej nie było grzebane, przewody od halogenów wchodzą w fabryczną wiązkę i dalej w plastikowe korytko pod zbiornikiem płynu chłodniczego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety to sam musisz znaleźć gdzie ktoś się włączył halogenami po zapłonie i gdzie połączył je z automatem(przekaźnikiem) z pozycyjnymi.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to nie powinny chyba działać jak się wyjmie wszystkie bezpieczniki ze skrzynki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz wydaje się odcięte zasilanie z oryginalnego bezpiecznika .

Według schematu to zasilanie halogenów jest z bezpiecznika 12( przewód czerwony). i przez przekaźnik nr 6

Ty masz czarny ucięty to ten od żaróweczki pokazującej na desce że halogeny świecą.

Więc możliwe że ktoś bawił się w przełączanie pod skrzynką bezpieczników

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro spróbuję połączyć ten czarny kabelek i zobaczymy czy zapalają się halogeny na liczniku. Jak tak to tylko jeszcze zostało mi przepiąć zasilanie na przekaźnik i powinno działać :) nie ma czasem jakiejś instrukcji jak wyjąć tą skrzynkę bezpiecznikową?

Edytowane przez m.bielawski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko.

Trzeba znaleźć miejsce połączenia z tym automatem który wyłącza halogeny po włączeniu pozycyjnych.

Inaczej możesz coś sfajczyć.

A sfajczyć możesz np. multitimer który steruje wycieraczkami, światłami , halogenami itp.

No i warto sprawdzić czy to są na pewno halogeny czy dzienne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Opelastra12
      Witam, mam opla astrę j, 2012 rok. Od jakiegoś czasu w trakcie jazdy radio przełącza się na kilka sekund na AUX po czym znów przełącza się na stację radiową. Powtarza sie to kilkukrotnie i jest to bardzo uciążliwe, nie występuje po kazdym włączeniu silnika lecz losowo. Czy ktos spotkal sie z czymś takim i wie dlaczego tak się  dzieje? Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
    • Przez basteeq
      Witam astra h 1.4. Mam pytanie bo chciałbym potwierdzic swoja diagnozę. Silnik na postoju zagrzewa się do 100stopni i załącza wentylator i spada do 95. Później znów 100 i wentylator. Dodam że podczas jazdy spada do około 87-90 i waha się w tych okolicach. Czy to uszkodzony termostat i zacial się w pozycji zamknietej? Już raz wymieniłem ale silnik się nie dogrzewal. 
      Dziękuję za pomoc 
    • Przez kemosabe
      Witam, Mam problem z zakupioną Astrą. Mechanik z komisu, w którym kupowałem, nieudolnie próbował wyczyścić klosze, czym spowodował mikropęknięcia, tak więc chciałbym wymienić same klosze (bo lampy są ok, poza tym że jedna postojówka się akurat przepaliła) na nowe.
      Nigdzie jednak nie znalazłem samych kloszów do kupienia.
       
      Poszukałem więc całych lamp, znalazłem i teraz dochodząc do mojego pytania - moje lampy wyglądają tak jak na zdjęciach (link): https://drive.google.com/open?id=1vSDOLXjxikvQVrh0ahGrzT83tPWsQIDW
       
      Czy jeżeli kupiłbym np. prawą lampę np. z tej aukcji: https://allegro.pl/oferta/opel-astra-h-iii-lampa-prawy-przod-2003-08r-8460876692 to czy istniałaby w ogóle możliwość "przełożenia" samego klosza z tej zakupionej lampy, do mojej?
      Chodzi o to, by uniknąć wymiany całych lamp, gdyż mam xenony (lampa z aukcji jest standardowa, co widać po ułożeniu świateł), a używki całych lamp xenonowych chodzą po 500 zł każda... Jeżeli nie, to czy ktoś orientuje się w ogóle w jakimś sposobie zamiany tych uszkodzonych kloszów, które mam, na przejrzyste?
       
      Bo jak rozumiem regeneracja nie wchodzi w grę przy mikropęknięciach...
       
      Z góry dziękuję za odpowiedź. Mam nadzieję, że wszystko dokładnie wyjaśniłem (jestem dosyć zielony w sprawach mechaniki )
       
       
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.