Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Opel Meriva I Lift 2007r 1.4 benzyna

 

Od tegorocznej zimy nie zamykają mi się prawe drzwi od strony pasażera na centralny zamek.

Każde inne działają. Ręczne zamykanie oczywiście działa. Postanowiłem teraz latem zająć się temate, nie będę ukrywał zimą mało przyjemnie drzwi się odkręca :)

 

Nie mam elektryki dodatkowej pod drzwiami i nie pokazuje mi np. czy mam zamknięte czy nie drzwi.

Proszę was o informacje na co powinienem zwrócić uwagę.
Teściu wymieniał w Astrze 98 mikrowyłącznik przy drzwiach i to pomogło. Jeszcze ma w zapasie. Ale to chyba już technologia to nie ta.

Czy tutaj też ulega awarii mikrowyłącznik? Na co innego zwrócić uwagę?

Może od razu poradzicie mi co zamówić ponieważ nie dysponuje drugim autem i może uda mi się do jednorazowego rozbierania drzwi temat zamknąć.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj na forum tematy związane z uszkodzeniem wiązki w przelotce.

Jest ich sporo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za odpowiedź,

Może trochę doprecyzuje, bo mogłem się źle wyrazić. W samochodzie fabrycznie nie posiadam z tyłu otwieranych elektrycznie okien ani komputer pokładowy (którego zresztą też nie ma:)) nie pokazuje czy drzwi są otwarte. 
Piszę o tym, dlatego, że wtedy łatwiej jest ustalić, jak jest uszkodzona wiązka to np. komplet okna+drzwi nie działają.

Wiązki nie rozbierałem, rozumiem, że muszę rozebrać drzwi? 
Oczywiście przewodami próbowałem poruszać w wiązce, ale bez efektu. Pewnego dnia zimą po prostu przestały działać i zmiana temperatury etc. nic nie zmieniły.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posłuchaj czy słychać że w ogóle coś się dzieje w tych drzwiach jak zmykasz centralnym. Jak słychać to pewnie mocowanie ciągadła się poluzowało i zamiast ciągać to się ślizga, a jeśli nie słychać to elektryka i patrz jak kolegą wyżej napisał przewody w przelotne koło zawiasów drzwi.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,


Bardzo dziękuje za pomoc.

Na początku nie przypuszczałem, że coś może być w drzwiach bo wyglądało to zewnątrz dobrze no i rozebrałem drzwi kompletnie nie potrzebnie.
Przewód był ucięty tak jak na zdjęciu ponadto 3 przewody były lekko naderwane już.


W celu naprawy użyłem przewodów z zasilacza komputerowego. Wszystkie 4 przewody zostały przedłużone, a zapas został włożony od strony samochodu. 
Nie był w samochodzie robiona wcześniej naprawa tych drzwi ani innych.

 

Patrząc na to jak przewody były fabrycznie na długość zrobione to najpewniej drugie drzwi nie długo też się popsują.


Temat do zamknięcia.

20180721_110422.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest kolego chyba taka przypadłość opla
W swojej merivie lutowałem już lewy tył, prawy tył i klape bagażnika, a u szwagra w astrze h lewy tył.



Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.