Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Proszę o pomoc. Muszę założyć nowy ślizg podnośnika. Próbowałem wcisnąć go na siłę ale nie udało się. Może ktoś mi pomoże może jest jakiś sposób żeby to wcisnąć.

0_0_productGfx_75e6797471e782fb30c74385f10c4332.jpg


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A patrzysz gdzie piszesz?

Co mają szyby do silnika?

Tym razem przenoszę ale następnym leci w kosz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym spróbował podgrzać opalarką, ale z rozsądkiem.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez D4ko733
      Witam forumowiczów. Posiadam astrę g z16xe na sterowniki multec s DHUC i mam pytanie odnośnie skąd jest brany sygnał obrotow. Otóż mam założona instalacje LPG 2gen i sygnał jest wzięty z cewki zapłonowej co moim zdaniem powoduje częste awarie cewki  i chciałbym spróbować pociągnąć z czegoś innego i tu moje pytanie skąd pociągnąć ten sygnał z góry dziękuję
    • Przez D4ko733
      Witam forumowiczów. Posiadam astrę g z16xe i mam parę problemów. Może zacznę od silnika a dokładniej chodzi mi o zapieczone pierścienie. Słyszałem o metodzie z nafta może jest ktoś kto to próbował i jaka ta nafta ma być. Pomiar kompresji wykazał od 1 cylindra 15. 15. 14,5. 12. Po zalaniu na tłoki po 5ml oleju ciśnienie wskoczyło na 17bar i tu moje pytanie martwić się tym czy próbować z nafta. Druga sprawa dotyczy egr miałem założony zacięty w pozycji zamkniętej żadnych błędów auto jeździło normalnie znalazłem w bagażniku nowy zawór i po zamontowaniu na jałowych obrotach strasznie falują od 500 do 1000rmp i czy ta niska kompresja może mieć na to wpływ lub nieszczelny wydech tuż za katalizatorem na łączeniu z tłumikiem środkowym? Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez RusevRomanov
      Witam.
      Mam problem ze swoją Asią (Opel Astra G Kombi 1.6 101KM, bez LPG), ale od początku. Jakieś dwa tygodnie temu nie mogłem odpalić swojego auta. Dopiero po kilku próbach jakimś cudem się odezwał. W domu okazało się że akumulator jest rozładowany. Naładowałem go jednak odpalał dosyć ciężko. Wstawiłem więc akumulator z innego auta, który ma mniej amperogodzin i nie było problemu, gdyż odpalał na dotyk. Jednak po tygodniu miałem ten sam problem. Naładowałem znów akumulator, który pochodził następny tydzień i znów sytuacja się powtórzyła. Dodam, że kupując Opelka zostałem poinformowany o tym, że ma regenerowany alternator i rozrusznik. Co ciekawe, alternator ładuje akumulator, było to sprawdzane miernik (eleganckie 14V było). Analizuje w tej chwili wszystkie dojścia. Na moje oko mogą to być szczotki alternatora lub rozrusznika, regulator napięć, albo może gdzieś również pobierać potajemnie prąd. Dodam również, że kontrolka ładowania akumulatora gaśnie, gdy przekręcę kluczyk na zapłon, więc energię faktycznie dostarcza. To jest dla mnie bardzo ważne. Co to może być? Pomóżcie! Liczę na waszą pomoc.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.