Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Przednie koło jest ewidentnie górą za bardzo schowane w błotnik. Drugie jest ok. W tym zawieszeniu nie ma możliwości regulacji kąta nachylenia, chyba że ingerencja w otwory w amortyzatorze i wówczas mogą ustawić na stacji diagnostycznej (jak w załączniku) Chciałbym tego uniknąć. Moje pytanie co może być winne - skrzywiony amortyzator? Widziałem również Merivę, która miała obydwa koła "rozkraczone". 

1a7905d04b83bdfbac992c1bb5c7[1].jpeg

Meriva_zawieszenie_przod[1].jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak się prowadzi? Nie ściąga? Nie stuka nic? Opony nie drze?
Zdjąć koło i popatrzeć, albo podjechać na stację diagnostyczną niech sprawdzą na szarpakach.

Ciężko tak postawić diagnozę nie widząc pacjenta

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Geometria 3D też by coś powiedziała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.