Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moim samochodem żaden mechanik nie daje rady .Astra H 1.6 benzyna z gazem  codziennie rano samochód na pierwszym skrzyżowaniu od domu około 1 km.Podczas wciśnięcia sprzęgła na luzie samochód gaśnie tylko rano to się dzieję potem jeżdżę cały dzień i nic się nie dzieje i rano oczywiście dalej to samo.Dodam jeszcze ze jak rano zgaśnie i chcę go odpalić to ledwo co kreci.Wymienione zostały świece cewka zapłonowa sterownik silnika sprawdzona przepustnica akumulator odcięty sterownik od gazu i na benzynie to samo się dzieję . .Proszę o pomoc  bo już nie mam pojęcia co może być.Z góry dziękuję  Pozdrawiam


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jak nie masz czasu na diagnostykę komputerową, to wymień cały osprzęt silnika.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na komputerze cały czas jest komunikat wypadanie zapłonu na cylindrze 1,2,3,4 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to o wypadaniu zapłonów masz już wiele tematów.

Na przykład tutaj

Czytać i do dzieła .

Szukać według porad zawartych w tych tematach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem wypadanie na zaplonu na zimnym silniku na pb.Na cieplym jezdzi dobrze na pb i lpg.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam podobny problem. Mechanik wyczścił przepustnice, na kompie nie było błędów niestety problem nie znika. Zatankowałem pb do pełna i wlałem preparat czyszczący wtryskiwacze. Jak wyjeżdże paliwo do końca to dam znać czy jest poprawa. Gaz wyłączyłem.

Edytowane przez Czgrzegorz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Daszek
      Cześć,
       
      Ze szczęścia chciałbym się z wami podzielić radosną nowiną. Mój Opel już nie bierze oleju
       
      Astra H 1.6 Z16XEP 2006 rok
       
      Po kolei co się działo z moim autem, według przebiegu:
       
      193000km 
      Kupiłem tego Opla.
       
      197000km
       
      Jechałem po trasie S7, prędkość 120-130 km/h. Pierwsze zaświecenie kontrolki oleju (tej żółtej), obliczone zużycie oleju wyniosło około 1,5l/1000km na trasach do 100km/h i nawet do 2,5l/1000km na trasach szybkiego ruchu.
      Kontrolka zaświeca się, gdy na bagnecie zostaje tylko jedna kreska z czterech.
      Pojawił się niebieski dym. Po wymianie oleju i płukance auto dymiło tak, że prawie się załamałem.
       
      198000km
      Pierwsza próba naprawy  - wymiana pierścieni tłokowych (Kolbenschmidt) i uszczelniaczy zaworowych, plus wszystkie uszczelki Elringa.
       
      199000km
      Silnik dalej bierze olej, mniej więcej tyle samo, ale przestał dymić (wcześniej miałem zblokowane pierścienie)
      Mechanik nie wie o co chodzi, świece są zaolejone, on rozkłada ręce bo tu jego wiedza się kończy.
       
      200000km
      Wyskoczył check engine, sprawdziłem jaki to błąd.
      Okazało się, że wypada zapłon, świece są brudne w nagarze i zaolejone. 
      Pojechałem więc do innego mechanika. 
      Drugi mechanik wątpił czy tamten zrobił w ogóle remont, po dłuższym sprawdzeniu uznał, że walnięta jest membrana w pokrywie zaworów. Wymienił więc pokrywę.
      Mechanik niestety nie skonsultował tego ze mną i wziął zamiennik.
      Membrana w starej pokrywie (oryginalnej) miała dziurę.
       
      201000km
      Pojawia się objaw pisku w komorze silnika. Jeździłem tak przez około 1500km z tym piskiem. W silniku panuje duże podciśnienie.
      Uznałem, że to ta nowa pokrywa tak piszczy - dowód na filmiku https://www.youtube.com/watch?v=QfTDWcu-_rc
      Gdy na dworze jest cieplej wariują obroty (400-800rpm) na biegu "N" i na sprzęgle, kilka razy auto zgasło po wciśnięciu sprzęgła.
       
      202000km 
      Kupiłem sam oryginalną pokrywę GM i poprosiłem mechanika o wymianę za darmo i zwrócenie tamtej wadliwej do sklepu. Obecnie trwa proces reklamacji.
       
      Piski ustały, silnik pracuje równiutko. Olej wymieniony, bo podobno gdy ta membrana jest zniszczona to psuje właściwości oleju.
      Silnik już nie bierze oleju, przejechałem 850km i z bagnetu nie ubyło ani milimetra.
       
      Moja teoria jest taka:
      Auto przed tym jak je kupiłem prawdopodobnie jeździło długo z uszkodzoną membraną.
      Przez tą membranę przedostawała się mgiełka olejowa do komory spalania, tworzyło się dużo nagaru.
      Nagar prawdopodobnie zablokował pierścienie olejowe - dlatego dymił przed ich wymianą, a po remoncie już nie.
      Prawdopodobnie jakbym jeździł z wadliwą membraną dalej to nowe pierścienie też bym szybko zużył.
       
      Po wymianie pierścieni oraz pokrywy z membraną - problem ustał.
       
       
      Pozdrawiam 
       
       
       
       
    • Przez kali1910
      Witam panowie, ruda wchodzi mi na tylnych nadkolach i na klapie bagażnika. Nie wiem jakiej ceny u blacharza się spodziewać. Nie chodzi mi o dokładny koszt, tylko o rząd wielkości, czy 200zł czy 1000zł. Wydaje mi się, że to grubsza sprawa i sam tutaj jakimiś drobnymi naprawami w domu sprawy nie załatwię, proszę tu o wasze zdanie? Z góry dziękuję za odpowiedź







    • Przez Rempfs
      Witam,
      od dłuższego czasu rozglądam się za podłokietnikiem do astry h, jednak nie mogę znaleźć takiego który spełniłby moje oczekiwania. Zależy mi na tym, żeby podłokietnik przylegał do dolnego panelu, tak jak na tym zdjęciu. Czy ktoś ma namiar na firmę która ma w ofercie podłokietniku tego typu?


       

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.