Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

PUH OMEGA

Bosch VP44 VP30 Serwis

ul. Brzozowa 57

27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie.

tel. 510667029

www.puhomega.pl

www.naprawa-pomp.com

https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Ocl5g9z_UdapgWuobg/featured

 

 

Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz sterowników ABS BOSCH.

Nasza oferta to pełna regeneracja pomp wtryskowych bosch VP44 i VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16 i 1.7L Isuzu Delphi, Delco EDU oraz sterowników ABS Bosch. Przed naprawą każdy sterownik sprawdzany jest za pomocą podłączenia bezpośrednio pod wtyczkę pinową specjalistycznym sprzętem diagnostycznym. Po naprawie błędy w pamięci sterownika są kasowane.

Uszkodzenie elektroniki sterownika to główna usterka w tych pompach, a dokładniej psuje się sterowanie zaworem regulacji dawki paliwa ( tym między przewodami wysokiego ciśnienia w głowicy pompy ). W wyniku tego uszkodzenia paliwo na wtryskach nie ma odpowiedniego ciśnienia, bądź nie jest podawane wcale.

Na wykonaną naprawę udzielamy 12 miesięcznej gwarancji

Wysyłka w ciągu jednego dnia roboczego. (dotyczy naprawy sterownika)

Wystawiamy fakturę VAT na pełną regenerację pompy wtryskowej. Na naprawę sterownika faktura bez VAT.

 

KOSZTY.

Koszt naprawy sterownika PSG5 ( jedno wtykowy ) to 300 zł brutto.

Koszt naprawy sterownika 1.7L ISUZU to 300 zł brutto.

Koszt naprawy sterownika PSG16 ( dwu wtykowy ) to 500 zł brutto.

Koszt pełnej regeneracji pompy wtryskowej VP44, VP30 to około 1500 zł brutto. Na regenerację pompy wystawiamy fakturę VAT.

Koszt wyzerowania immobilizera w sterowniku pompy FORD to 100 zł. Konieczne przy wymianie sterownika na inny, jak waszego się nie da naprawić bo np: kolega elektronik chciał sprawdzić swoje możliwości i uszkodził sterownik nieodwracalnie.

Koszt naszego sterownika PSG5 jeżeli wasz nie nadaje się do naprawy, bądź go fizycznie nie macie od 600 zł brutto.

 

84d979e84f7d8c0317a00528103f

Jeżeli samochód zgasł nagle w czasie jazdy lub nie chce odpalić po postoju to przyczyną jest elektronika czyli sterownik i nie ma potrzeby regeneracji pompy pod względem mechanicznym. Przy uszkodzeniu mechanicznym pompy samochód pali tylko że pracuje głośno, twardo, metalicznie jak również kopci jak " stary traktor ", jest niewłaściwy kąt wtrysku i dużo większe spalanie. Wtedy właśnie potrzebna jest regeneracja mechaniczna pompy którą jak wcześniej pisałem również wykonujemy.

Przestrzegam przed kupowaniem pomp za kilkaset złotych a tym bardziej na wymianę za swoją z samochodu. Równie dobrze można sobie kupić osiem kilo aluminium ze złomu, bo tyle są warte pompy z regeneracją wykonaną na " papierze ". Pompy zregenerowane w naszym serwisie przechodzą dwu godzinny test na stole probierczym.

Jeżeli ktoś naprawiał sterownik i silnik popracował przez kilka sekund, minut, godzin czy dni i znowu zgasł, świadczy to tylko o niewłaściwej naprawie i niewłaściwym zastosowanym tranzystorze.

Jeśli w aucie występuje któryś z niżej opisanych objawów lub błędów świadczy to, że w 95 % uległ uszkodzeniu sterownik pompy

Objawy uszkodzonego sterownika pompy to:

  • po zgaszeniu auto nie chce odpalić,
  • silnik ciężko odpalił i nie reaguje na pedał gazu lub znikomo
  • silnik zgasł podczas pracy i już nie zapalił
  • silnik nierówno pracuje
  • silnik dymi
  • silnik gaśnie po rozgrzaniu lub przerywa
  • silnik nie osiąga pełnej mocy

a1e3fd5f4a28868dd7d2ed54d7a3

Po zdiagnozowaniu auta komputerem mogą się pojawić następujące błędy :

OPEL, SAAB

  • P1630 ZAWÓR DAWKI
  • P1631 STEROWNIK POMPY
  • P1335 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
  • P0725 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
  • P1345 CZUJNIK OBROTÓW, SYGNAŁ Z POŁOŻENIA WAŁKA POMPY
  • P1220 CZAS WTRYSKU, KĄT WTRYSKU, POCZĄTEK TŁOCZENIA
  • P1650 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
  • P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
  • P1560 NAPIĘCIE ZASILANIA PRZEKROCZENIE
  • P1600 STEROWNIK USZKODZENIE PROGRAMU
  • P0190 USTERKA MECHANICZNA W SYSTEMIE PALIWA
  • P1660 ZA MOCNE WEJŚCIE OBWODU SOLENOIDU ODCIĘCIA PALIWA
  • P0251 WIRNIK KRZYWKA POMPY WTRYSKOWEJ USTERKA, USTERKA ZAWORU SPV DAWKI, REGULACJA MOMENTU WTRYSKU, CISNIENIA PALIWA

AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA

  • 01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
  • J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
  • 0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY
  • 01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER
  • 0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA
  • 00628 KONTROLA RÓŻNA BIEŻĄCA, KONTROLA WIELKOŚCI NASTAWCZYCH
  • 01376 SYGNAŁ OBROTÓW POMPY WTRYSKOWEJ
  • N146 NASTAWNIK DAWKI, OBJĘTOŚCI USZKODZENIE

FORD

  • P1664 STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE
  • P1564 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ ŻĄDANIE OGRANICZENIA DAWKI PALIWA
  • P0149 BŁĄD WYPRZEDZENIA KĄTA WTRYSKU
  • P0167 BŁĄD UKŁADU REGULACJI POCZĄTKU TŁOCZENIA
  • P1563 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE, ZATRZYMANIE SILNIKA
  • P1665 USTERKA STEROWNIKA POMPY WTRYSKOWEJ, KOMUNIKACJA
  • P1666 CZUJNIK WAŁU KORBOWEGO POMPA
  • 0335 CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO

NISSAN

  • P1690 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
  • P1600 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
  • P1251 MAGNETYCZNY ZAWÓR REGULACJI DAWKI, SYGNAŁ NIEZROZUMIAŁY
  • P1241 REGULACJA POCZĄTKU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU, CZASU WTRYSKU

BMW

  • 73 NIEPRAWIDŁOWY WYNIK PORÓWNANIA PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ SILNIKA I POMPY
  • 72 NASTAWNIK POCZĄTKU WTRYSKU, CZASU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU

959188854145afa24fe8b4e9cb9a

POMPY TE WYSTĘPUJĄ W NASTĘPUJĄCYCH AUTACH :

  • AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 ( AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH )
  • BMW 318d (E46), 320d (E46), 520d (E39)
  • DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 - 2002)
  • FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD, TDDI
  • FORD MONDEO 2.0 TDDI
  • FORD TRANSIT 2.0 TD, TDE, 2.4 TD,TDE
  • HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDi
  • ISUZU KB 3.0 TDI
  • MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6
  • MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI
  • MITSUBISHI CANTER 3.0
  • NISSAN ALMERA 2.2
  • NISSAN PATROL GR 3.0
  • NISSAN FRONTERA, ( FRONTIER ) 3.0
  • OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO
  • OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO
  • OPEL VECTRA 2.0 DI,DTI, 2.2 DTI
  • OPEL FRONTERA 2.2 DTI
  • OPEL OMEGA 2.0 DTI, 2.2 DTI
  • OPEL SINTRA 2.2 TD
  • OPEL ZAFIRA 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI
  • ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
  • SAAB 9-3, 9-5 2.2 TiD
  • SKODA SUPERB 2.5 TDI
  • VW Passat 2.5 TDI
  • VOLVO FL6 5.5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam, sam korzystałem z usług P.U.H. Omega głównie z racji tego, że jako nieliczni dają rok gwarancji oraz z uwagi na szczegółowe filmiki z instrukcją montażu, demontażu sterownika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja

 

PUH OMEGA

Bosch VP44 VP30 Serwis

ul. Brzozowa 57

27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie.

tel. 510667029

 

https://www.puhomega.pl

https://www.naprawa-pomp.com

 

https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Ocl5g9z_UdapgWuobg/videos

 

 

Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz sterowników ABS BOSCH.

Nasz serwis jako jedyny w Polsce współpracuje z BOSCH DIESEL CENTER i BOSCH DIESEL SERWIS. Współpracujemy  między innymi z serwisami Bosch z Suchej Beskidzkiej, Lublina, Katowic, Jaworzna, Krakowa, Wojaszówki, Bielsko Białej, Gryfina i dziesiątkami większych i mniejszych zakładów i warsztatów regenerujących pompy wtryskowe, czy zajmujących się mechaniką pojazdową

 

Nasza oferta to naprawa elektroniczna pomp wtryskowych bosch VP44 i VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16 i 1.7L Isuzu Delphi, Delco EDU oraz sterowników ABS Bosch a także pełna regeneracja pod względem mechanicznym we współpracy z BOSCH SERWISEM. Pompy i sterowniki przyjmujemy drogą wysyłkową, jak również osobiście po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Czas oczekiwania na naprawę elektroniki czyli samego sterownika to około godzina. Pełna regeneracja pompy wtryskowej pod względem mechanicznym to około 2 dni robocze. Poniżej link do filmu jak zdemontować sterownik PSG5, PSG16 pompy wtryskowej BOSCH VP44 VP30, gdy jest pewność, że to elektronika jest winowajcą awarii.

 

 

Przed naprawą każdy sterownik sprawdzany jest za pomocą podłączenia bezpośrednio pod wtyczkę pinową specjalistycznym sprzętem diagnostycznym. Po naprawie błędy w pamięci sterownika są kasowane.

 

Naprawa elektroniki to w  zdecydowanej większości główna usterka pomp wtryskowych VP44, VP30 a także sterowników PSG16, ISUZU i ABS.

Główne objawy uszkodzonego sterownika, przegrzanego sterownika - taki który pracuje co najmniej 10 lat lub więcej, bądź niewłaściwie naprawionego, poprzez zastosowanie niewłaściwych tranzystorów typu IRLR 2905, IRLR 3606, IRLR3705 czy innych z serwisu Allegro to brak mocy w porównaniu do czasu sprzed naprawy sterownika, utrudniony rozruch, większe spalanie, twarda praca no i przede wszystkim brak możliwości uruchomienia silnika. Przy braku możliwości uruchomienia paliwo na wtryskach nie ma odpowiedniego ciśnienia , które mogło by przebić wtryski, bądź nie jest podawane wcale. W związku z brakiem możliwości uruchomienia silnika możecie być już pewni, że uszkodzeniu uległ sterownik pompy i nie ma potrzeby ingerować w mechanikę pompy, wbrew potocznej opinii że sama elektronika sprawy nie załatwi.

 

Z naszego wieloletniego doświadczenia mogę śmiało powiedzieć, że praktycznie nie mamy reklamacji nawet z początku naszej działalności, a to jest już 10 lat. Po prostu sterownik na którym została przeprowadzona profesjonalna regeneracja tak zwana fabryczna ( fabryczna w związku z zastosowaniem tranzystora dedykowanego przez BOSCHA dla sterowników po 2004 roku )  jest na równi z nowym sterownikiem a dodatkowo nie jest on tak wrażliwy na zapowietrzanie się pompy, wymianę filtra paliwa czy paliwo kiepskiej jakości. Innym pewnym objawem uszkodzenia sterownika pompy wtryskowej jest nagłe przerwanie pracy silnika i koniec. Proszę nie słuchać speców i magików, że zatarła się pompa i to uszkodziło sterownik. Zacieranie się pompy to proces długotrwały, objawia się to różnymi dolegliwościami przez długi czas i na pewno nie kończy się w jedną sekundę , czyli nagłym zgaśnięciem silnika.

 

Druga sprawa to taka, że nie da się już przekonać człowieka, który zapłacił gdzieś kilkaset  złoty za naprawę sterownika, samochód nie odpalił i skończyło się na pełnej regeneracji pompy wtryskowej z wymianą sterownika za dodatkowo 3 lub więcej tysięcy złotych, bo naprawiający sterownik twierdzi, że on wszystko dobrze zrobił. A prawda jest taka że wymiana tranzystorka z allegro nie oznacza sukcesu. Taki człowiek niestety jest już tak "skrzywiony", że do niego nie dociera to iż sterownik najprawdopodobniej został niewłaściwie naprawiony. Stąd powstał mit, że naprawa sterownika nie pomoże. Mało tego, w większości przypadków taka niewłaściwa naprawa może popsuć nam sterownik nieodwracalnie a dodatkowo często uszkadza to zawór dawki paliwa, ten między przewodami wysokiego ciśnienia. I nie ma znaczenia czy jest to pompa VP44 czy VP30. Jak SPRAWDZIC. Aby sprawdzić ten zawór należy użyć do tego 12V na 55W lu 60 Wat. Odcinamy zawór dawki paliwa, ten między przewodami wysokiego ciśnienia w głowicy pompy. Jeden z przewodów od tego zaworu, nieważne który łączymy z masą czyli minusem lub po prostu dotykamy kabel gdziekolwiek do pompy. Pompa jest metalowa i jest minusem - masą. Drugi kabel łączymy z jednym połączeniem żarówki 55 WAT, a drugim połączeniem od żarówki dotykamy do plusa akumulatora. Wykonujemy tzw. połączenie szeregowe trzech elementów: żarówki, zaworu i akumulatora. W momencie dotykania kablem od żarówki do plusa akumulatora żarówka będzie się nam rozświetlała i w pompie za każdym dotknięciem będzie słychać delikatne kliknięcie jeżeli zawór jest sprawny. Nigdy nie podłączajcie górnego zaworu dawki paliwa bezpośrednia do akumulatora. Zawór posiada bardzo niską rezystancję. Bezpośrednie podłączenie zaworu do akumulatora zrobiło by nam zwarcie i uszkodziło zawór w przypadku gdyby okazał się on sprawny w sekundę. Poniżej link do filmu jak sprawdzić ten zawór.

 

 

Czy uszkodził nam się sterownik możemy w bardzo prosty sposób sprawdzić za pomocą żarówki 12V na 55W lu 60 Wat, takiej ze świateł przednich samochodu. Jeżeli chcesz sprawdzić swój sterownik postępuj dokładnie jak na filmie w linku poniżej lub według tego opisu, nie inaczej bo nie będzie to miało większego sensu. JAK SPRAWDZIC . Odcinamy dwa przewody od sterownika do pompy, para górna grubsza i właśnie do tych koniecznie odciętych przewodów podłączamy naszą 12 Voltową 55 WATową żarówkę. W momencie kręcenia rozrusznikiem żarówka musi wyraźnie błyskać, świecić. Gdy żarówka nie świeci w ogóle bądź ledwo się żarzy to mamy przyczynę dlaczego silnik nie pali. Uszkodzony sterownik. Tutaj jedna sprawa. W stu procentach uszkodzenia sterownika możecie być pewni jak żarówka nie świeci wcale bądź ledwo się żarzy. Zdarzają się też takie uszkodzenie że żarówka normalnie świeci a samochód nie odpala. Sterownik w takim przypadku mógł zostać przegrzany bądź niewłaściwie naprawiony. Żarówkę, że tak powiem uciągnie ale zawór dawki potrzebuje większego prądu i o dłuższych impulsach.

 

 

Jednakże, uszkodzenia mechaniczne pompy też się zdarzają co objawia się w większości wypadków niewłaściwym kątem wtrysku, brakiem możliwości wyregulowania kąta wtrysku, twardą pracą silnika, nadmiernym dymieniem, większym spalaniem i trudnościami w odpaleniu silnika.

Regeneracja mechaniczna jak wcześniej pisałem jest wykonywana przy współpracy z jednym z zaprzyjaźnionych Serwisów Boscha a dokładniej WULKAN BOSCH SERWIS z Suchej Beskidzkiej. Pompa wtryskowa po regeneracji jest sprawdzana i kalibrowana na dedykowanym do tego stole probierczym BOSCH EPS 815.

 

 

 

Na wykonaną naprawę udzielamy 12 miesięcznej gwarancji

Wysyłka w ciągu jednego dnia roboczego. (dotyczy naprawy sterownika)

Wystawiamy fakturę VAT na pełną regenerację pompy wtryskowej. Na naprawę sterownika faktura bez VAT.

 

KOSZTY.

Koszt naprawy sterownika PSG5 ( jedno wtykowy ) to 300 zł brutto.

Koszt naprawy sterownika 1.7L ISUZU to 300 zł brutto.

Koszt naprawy sterownika PSG16 ( dwu wtykowy ) to 500 zł brutto.

Koszt pełnej regeneracji pompy wtryskowej VP44, VP30 to około 1500 zł brutto. Na regenerację pompy wystawiamy fakturę VAT.

Koszt wyzerowania immobilizera w sterowniku pompy FORD to 100 zł. Konieczne przy wymianie sterownika na inny, jak waszego się nie da naprawić bo np: kolega elektronik chciał sprawdzić swoje możliwości i uszkodził sterownik nieodwracalnie.

Koszt naszego sterownika PSG5 jeżeli wasz nie nadaje się do naprawy, bądź go fizycznie nie macie od 600 zł brutto.

84d979e84f7d8c0317a00528103f

Jeżeli samochód zgasł nagle w czasie jazdy lub nie chce odpalić po postoju to przyczyną jest elektronika czyli sterownik i w zdecydowanej większości nie ma potrzeby regeneracji pompy pod względem mechanicznym. Przy uszkodzeniu mechanicznym pompy samochód pali tylko że, pracuje głośno, twardo, metalicznie jak również kopci jak " stary traktor ", jest niewłaściwy kąt wtrysku i dużo większe spalanie. Wtedy właśnie potrzebna jest regeneracja mechaniczna pompy którą jak wcześniej pisałem również wykonujemy.

 

Przestrzegam przed kupowaniem pomp za kilkaset złotych a tym bardziej na wymianę za swoją z samochodu. Równie dobrze można sobie kupić osiem kilo aluminium ze złomu, bo tyle są warte pompy z regeneracją wykonaną na " papierze ". Pompy zregenerowane w naszym serwisie przechodzą dwu godzinny test na stole probierczym EPS 815. 

 

Jeżeli ktoś naprawiał sterownik i silnik popracował przez kilka sekund, minut, godzin czy dni i znowu zgasł, świadczy to tylko o niewłaściwej naprawie i niewłaściwym zastosowanym tranzystorze najprawdopodobniej IRLR2905, 3606, 3705 lub pochodnych tych tranzystorów często niestety błędnie stosowanych jako "słabe zamienniki" ale łatwo dostępnych na allegro za dwa złote. Oryginalny tranzystor stosowany przez nasz serwis jest importowany z Niemiec i nie występuje w Polskiej ofercie. Dodatkowo wymiana końcówki mocy odpowiedzialnej za sterowanie zaworem dawki paliwa jest tylko jedną z czterech usterek które mogą trapić nasz sterownik. Tranzystor to nie wszystko, tym bardziej że w zdecydowanej większości  jest niewłaściwy. Wspomnę też o braku szczelności w klejeniu sterownika. Wilgoć bardzo szybko uszkadza taki sterownik, gdy nie został poprawnie sklejony. Do samego klejenia nie używamy też żadnych silikonów, bo po czasie wszystko co było w środku miedziane robi się ZIELONE. Śmiejemy się na warsztacie, że sterowniki konkurencja klei silikonami które zostały z remontu kuchni czy toalety. Bo do tego się nadają silikony na bazie octanu a nie do elektroniki.

 

W przypadku gdy wysyłają państwo sam sterownik proszę zwrócić szczególną uwagę a wręcz poprawić dolne kable od zaworu regulacji kąta wtrysku. Ta dolna para ma z reguły spękaną otulinę na przewodach lub już gołe przewody. Oczywiście przez te przewody płynie mały prąd, bo o wartości około 1.2 Ampera, a spękane przewody to skutek temperatury, olejów i czasu. Przewody mają wpływ na przestawiacz kąta wtrysku. Przy zwarciu tych przewodów będzie właśnie problem z niewłaściwym czasem wtrysku, nie będzie jego regulacji, co może być błędnie zinterpretowane jako zatarta pompa. Dodatkowo zwarcie na tych przewodach może mieć pośrednio wpływ na uszkodzenie sterownika, chociaż tranzystor w sterowniku odpowiada za sterowanie zaworem dawki paliwa tym między przewodami wysokiego ciśnienia - para przewodów górna, grubsza, ta która na pewno nie jest spękana. Także poprawiamy przewody przed montażem sterownika aby nie mieć roboty dwa razy. Poniżej link do filmu jak poprawić przewody od zaworu dolnego regulacji kąta wtrysku. Można to zrobić też na samochodzie.

 

 

Jeśli w aucie występuje któryś z niżej opisanych objawów lub błędów świadczy to, że w 95 % uległ uszkodzeniu sterownik pompy

Objawy uszkodzonego sterownika pompy to:

  • po zgaszeniu auto nie chce odpalić,
  • silnik ciężko odpalił i nie reaguje na pedał gazu lub znikomo
  • silnik zgasł podczas pracy i już nie zapalił
  • silnik nierówno pracuje
  • silnik dymi
  • silnik gaśnie po rozgrzaniu lub przerywa
  • silnik nie osiąga pełnej mocy

 

Po naprawie pozostaje montaż sterownika na pompę wtryskową. Proszę wykonać to według filmu w linku poniżej. Nie zapomnij o wstępnym odpowietrzeniu pompy, poprzez zalanie od góry obydwóch komór ropą do pełna, aż się będzie przelewało. Ułatwi to odpowietrzenie pompy. Dodatkowo mile widziana jest pomoc drugiej osoby i zwykłego PLAKA pryskanego jak najbliżej kolektora dolotowego. Nigdy nie pryskaj przed przepływomierzem, zawsze za bo skrócisz mu życie. Nie obawiaj się ponownego uszkodzenia sterownika w czasie odpowietrzania. Sterownik po naszej regeneracji jest odporny na zapowietrzanie co gwarantuję roczną gwarancją. Poniżej link do filmu jak zamontować sterownik pomp y wtryskowej po nasze fabrycznej regeneracji. 

 

 

a1e3fd5f4a28868dd7d2ed54d7a3
9980ea084f6e9e9fbbfef8503bb9

Po zdiagnozowaniu auta komputerem mogą się pojawić następujące błędy :

OPEL, SAAB

  • P1630 ZAWÓR DAWKI
  • P1631 STEROWNIK POMPY
  • P1335 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
  • P0725 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
  • P1345 CZUJNIK OBROTÓW, SYGNAŁ Z POŁOŻENIA WAŁKA POMPY
  • P1220 CZAS WTRYSKU, KĄT WTRYSKU, POCZĄTEK TŁOCZENIA
  • P1650 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
  • P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
  • P1560 NAPIĘCIE ZASILANIA PRZEKROCZENIE
  • P1600 STEROWNIK USZKODZENIE PROGRAMU
  • P0190 USTERKA MECHANICZNA W SYSTEMIE PALIWA
  • P1660 ZA MOCNE WEJŚCIE OBWODU SOLENOIDU ODCIĘCIA PALIWA
  • P0251 WIRNIK KRZYWKA POMPY WTRYSKOWEJ USTERKA, USTERKA ZAWORU SPV DAWKI, REGULACJA MOMENTU WTRYSKU, CISNIENIA PALIWA

AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA

  • 01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
  • J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
  • 0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY
  • 01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER
  • 0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA
  • 00628 KONTROLA RÓŻNA BIEŻĄCA, KONTROLA WIELKOŚCI NASTAWCZYCH
  • 01376 SYGNAŁ OBROTÓW POMPY WTRYSKOWEJ
  • N146 NASTAWNIK DAWKI, OBJĘTOŚCI USZKODZENIE

FORD

  • P1664 STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE
  • P1564 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ ŻĄDANIE OGRANICZENIA DAWKI PALIWA
  • P0149 BŁĄD WYPRZEDZENIA KĄTA WTRYSKU
  • P0167 BŁĄD UKŁADU REGULACJI POCZĄTKU TŁOCZENIA
  • P1563 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE, ZATRZYMANIE SILNIKA
  • P1665 USTERKA STEROWNIKA POMPY WTRYSKOWEJ, KOMUNIKACJA
  • P1666 CZUJNIK WAŁU KORBOWEGO POMPA
  • 0335 CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO

NISSAN

  • P1690 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
  • P1600 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
  • P1251 MAGNETYCZNY ZAWÓR REGULACJI DAWKI, SYGNAŁ NIEZROZUMIAŁY
  • P1241 REGULACJA POCZĄTKU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU, CZASU WTRYSKU

BMW

  • 73 NIEPRAWIDŁOWY WYNIK PORÓWNANIA PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ SILNIKA I POMPY
  • 72 NASTAWNIK POCZĄTKU WTRYSKU, CZASU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU
959188854145afa24fe8b4e9cb9a
cd72f9cd4017a77e87083b53bdd7

POMPY TE WYSTĘPUJĄ W NASTĘPUJĄCYCH AUTACH :

  • AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 ( AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH )
  • BMW 318d (E46), 320d (E46), 520d (E39)
  • DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 - 2002)
  • FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD, TDDI
  • FORD MONDEO 2.0 TDDI
  • FORD TRANSIT 2.0 TD, TDE, 2.4 TD,TDE
  • HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDi
  • ISUZU KB 3.0 TDI
  • MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6
  • MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI
  • MITSUBISHI CANTER 3.0
  • NISSAN ALMERA 2.2
  • NISSAN PATROL GR 3.0
  • NISSAN FRONTERA, ( FRONTIER ) 3.0
  • OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO
  • OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO
  • OPEL VECTRA 2.0 DI,DTI, 2.2 DTI
  • OPEL FRONTERA 2.2 DTI
  • OPEL OMEGA 2.0 DTI, 2.2 DTI
  • OPEL SINTRA 2.2 TD
  • OPEL ZAFIRA 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI
  • ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
  • SAAB 9-3, 9-5 2.2 TiD
  • SKODA SUPERB 2.5 TDI
  • VW Passat 2.5 TDI
  • VOLVO FL6 5.5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Andreas7
      Witam.
      Proszę o poradę. W Merivie A (2006r, silnik 1,4 benzyna) zapaliła się kontrolka ABS oraz trakcja. Podłączyłem się do ECU swoim komputerem (na laptopie mam tylko darmowy program OBD Auto Doctor - mam nadzieję nie przekręciłem nazwy). Program może tylko diagnozować silnik, nie było błędów silnika, więc nic nie pokazał.
      Dziś ojciec (70 lat) pojechał do warsztatu, i usłyszał, że do wymiany są oba czujniki ABS'u w przednich kołach.
      I tu moje pytania, jeśli ma ktoś ochotę odpowiedzieć - z góry dziękuję! Oto one:
      - czy rzeczywiście od razu mogą się popsuć oba czujniki na raz? Czy to raczej jakaś ściema, aby więcej zarobić?
      - ile kosztuje program do pełnej diagnozy Opla, czy jest coś tańszego niż to:
      https://www.viaken.pl/pl/interfejs-opel-scanner-can-usb-1987-2014-z-licencja-na-oprogramowanie.html
      (pytam, bo może czas kupić program, i samemu diagnozować);
      - czy jeśli rzeczywiście oba czujniki są do wymiany, czy mogę je kupić np. na allegro, i samemu zmienić? Nie mam w domu kanału w garażu, klucze, itp - mam.
       
      Dziękuję, pozdrawiam!
       
      Andrzej.
    • Przez mar9990
      Cześć,

      Mam problem z świecącą się kontrolką ABS i wariującym prędkościomierzem. Na początku kontrolka ABS zapalała się co jakiś czas, potem coraz częściej (zazwyczaj po ponownym uruchomieniu zapłonu gasła). Doszedł do tego wariujący prędkościomierz. Po wizycie u mechanika stwierdzono, że to piasta w lewym kole, bo tam znajduje się czujnik. Piastę całą wymieniono. Pomogło to na jakiś miesiąć. Potem objawy wystąpiły ponownie. Jeździłem z tym prawie rok i na początku tego roku znów wymieniłem piastę tym razem na lepszą (SKF) bo mechanik stwierdził, że wtedy zamonotował jakąś tańszą więc mogła się szybko popsuć. Przy okazji mechanik stwierdził, że poprawił przewody przy ABS (dokładnie nie wiem co było z nimi nie tak). Po trzech miesiącach problem wrócił ponownie, na razie co jakiś czas zapala się kontrolka ABS, teraz coraz dłużej (czasem widać jakieś pojedyńcze skoki prędkościomierza).

      Czy wiecie co może być przyczyną? Czy chodzi o te kable? Może są przetarte? W interenecie znalazłem taki temat (http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/index.php?threads/astra-g-abs-fault-fixed-cheaply.197868/) gdzie wskazują, że należało by wymienić jeden z kabli (nr części 9131387).
      Można to jakoś samemu zdiagnozować?

      Dzięki
    • Przez zz_kristof
      Cześć
       
      To mój pierwszy post na tym forum. Mam problem z Astrą H, silnik 1.7. Przedwczoraj podczas wjeżdżania pod górkę na obrotach ok 2,3 tys autkiem szarpnęło i zaświeciły się kontrolki ABS oraz ESP. Zatrzymałem się, zgasiłem silnik, odpaliłem i przez ok. 30 km ponownie parę razy szarpnęło mną przy wjeżdżaniu pod górkę, na chwilę ABS i ESP się zaświeciło i wskazówka prędkościomierza zafalowała o ok. 20 km/h w górę i w dół. Dalsze 100 km bez przygód i bez kontrolek. Starałem się utrzymywać obroty tak pod 3 tys. Wydaje się, że silnik miał mniejszą moc.
       
      Kolejne odpalenie. Po ok. 10 km znów szarpnięcie i przez dalsze 20 km ABS i ESP świecą się na stałe. Podczas jazdy włączyło się wypalanie DPF-a.
       
      Kolejne odpalenie. ABS i ESP się świecą. Bez ruszenia z miejsca wskazówka prędkościomierza na sekundę wahnęła się do 50 km/h i zeszła do zera. Po chwili ponownie to samo. Silnik pracował dalej przez minutę na postoju normalnie, ale zrezygnowałem z jazdy : SMILE :
       
      Metoda gaz+hamulec pokazuje błąd 70408. Szybki gugiel podpowiada, że to dotyczy pedału sprzęgła.
       
      Macie pomysł, co to może być?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.