Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy ktoś z was może miał taki dziwny przypadek że przebieg auta się sam w sobie przekrecił? Mój opel aktualnie posiada przebieg 207 tys km, po czyszczeniu przepustnicy, dolotów odmy, wymiany uszczelki pokrywy zaworów zwariował i wskazuje 804 tys km. Odłączanie akumulatora nie pomogło 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrócił do prawidłowego stanu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie, odlaczony akumulator i dalej bez zmian macie jakiś pomysł??? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja37 miał na myśli, że teraz pokazuje realny przebieg.
Kto wie... może coś w tym jest bo to samo mi przyszło na myśl jak przeczytałem treść tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Andrzej12 napisał:

No właśnie nie, odlaczony akumulator i dalej bez zmian macie jakiś pomysł??? 

 

Tak.

Napisz czy auto było od nowości u ciebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto od pięciu lat jest w moim posiadaniu, kupiony z przebiegiem 118 tysięcy, sprawdzony przed kupnem w serwisie Opla także wszystko 100 %sprawdzone i żadnych obaw 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jest jeszcze opcja że sterownik był wymieniany z innego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie.

A może licznik był wymieniany.

Weź opcoma i spróbuj przywrócić wartość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przez pięć lat użytkowania tego auta nie był wymieniany żaden sterownik.. Opiszę całą sytuację od początku do końca. Wracając do domu z zakupów zauważyłem że wiatrak od chłodnicy ciągle chodzi, szybko sprawdziłem temperaturę i boom 101 stopni, zatrzymałem się na poboczu, zauważyłem że jest pekniety przewód od nagrzewnicy wylotu wody a dokładniej ten cienki przewód od przepustnicy który się łączy w trójnik od nagrzewnicy wylot wody, ten przewód ma dwie średnice 8 i 12 dlatego też ciężko to gdziekolwiek dostać i założyłem inny niestety olejowy bo tylko taki miałem aby dojechać do domu. Następnego dnia zacząłem wszystko ogarniać tzn.mialem do wymiany uszczelke pokrywy zaworów, więc wszystkie przewody i rury odpiąłem, przewody, czujniki te które przeszkadzały w wymianie, następnie wszystko od nowa pispinałem, przewody, rury, doloty, zalalem płyn chłodniczy i odpaliłem auto po około 1,5 h. Wtedy zauważyłem właśnie ten kosmiczny przebieg 840 tysięcy. Nie wiem kiedy on się sam zmienił czy w momencie kiedy został uszkodzony przewód czy po prostu po wymianie uszczelki i czyszczeniu przepustnicy i dolotów. Żaden sterownik nie był wymieniany. 

Licznika też nie wymienalem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty opisz historię auta od fabryki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy wyżej wymienione historie mogły mieć wpływ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.