Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Dziś jak jechałem trasą w pewnym pomencie zgasła mi corsa.

W trakcie jazdy zapadł mi się pedał gazu zapaliła się kontrola check engine a następnie  auto zgasło.

Odczekałem 15-20 min odpaliłem kontrolki poznikały auto jedzie 5 min jazdy i znowu to samo.

Odrazu gdy auto zgaśnie nie da się go odpalić trzeba chwile odczekać.

Auto było przed wyjazdem na trasę zatankowane do pełna na firmowej stacji paliwa nie jakaś  z przypadku.

W ostatnim czasie wymieniałem filtr paliwa , filtr powietrza, olej czyszczona była przepustnica.

Wie ktoś co może być nie tak ? 

Edytowane przez Kamilxsb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za tytuł pewnie polecisz do kosza.

Godzinę temu, Kamilxsb napisał:

zapadł mi się pedał gazu

???

Jazda na komputer, tu tak łatwo nie będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, ja37 napisał:

Jazda na komputer, tu tak łatwo nie będzie.

 

Myśle że nie będzie tak łatwo dojechać 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to poczytaj

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adaś  1,0 nie ma pinu 6, więc tylko komp, albo może chińczyk elm da radę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, adam1954 napisał:

No to poczytaj

 

 

I do tego regulamin https://forum.opel24.com/forum/5349-regulamin-forum/

I zgodnie z nim popraw tytuł tematu .

Wieczorem leci w kosz

 

Dziekuje sprawdzę tą metodą 

sorki za tytuł 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, ja37 napisał:

Adaś  1,0 nie ma pinu 6, więc tylko komp, albo może chińczyk elm da radę.

 

 

No  fakt się rozpędziłem i zapomniałem .

A więc zostaje jakiś komputer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jest możliwość zapowietrzenia układu paliwowego ? 

Że są takie objawy 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie kombinuj tylko odczytaj błędy.

Chwila u mechanika i masz wszystko na tacy

Czyli podsumowując : jedziesz do mechanika , prosisz o odczyt błędów ,on ci odczytuje ,kasuje i sprawdza co się pojawiło po skasowaniu.

Możesz jeszcze i też wskazane poprosić aby zrobił ci odczyt parametrów pracy silnika.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odczytany błąd 

kod błędu P0100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływka , wiązka od niej .

 

I sprawdź jeszcze EGR

Czyli wypnij wtyk od przepływki i sprawdź czy coś się zmienia.

Jeżeli nie to podepnij go z powrotem i wypnij od EGR i też sprawdź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem ze jak dam pedał gazu do samego końca to błąd check engine znika i samochód szarpie jak na karuzeli 

Wykryto jeszcze czujnik położenia wału korbowego który został wymieniony i już samochód nie gaśnie tylko problem jest z jego odpaleniem a dalsza jazda po odpaleniu  jest bez problemowa nic nie gaśnie nie zamula 

Tylko gdy chce odpalić samochód to się dławi schodzi na najniższe obroty prawie gaśnie i znowu tak jakby sam gazuje i tak z 4 razy aż w końcu silnik pracuje poprawnie a błąd jest cały czas po odpaleniu auta a znika jak się wciśnie cały gaz do oporu tylko ze szarpie 

 

 

 

Kiedyś  odpinałem  wiązkę od przepływomierza to silnik schodził na niskie obroty a jak podpiąłem to wracał do rownej pracy silnika 

teraz gdy ja odpinałem to nic się nie zmieniało chodzi tak samo 

Edytowane przez Kamilxsb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Jeżeli po odpięciu nie ma zmian to jest podejrzana.

 

 

 

Ale zrób też z EGR jak pisałem

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz tak zwróciłem uwagę strzałka na przepływomierzu powinna być w stronę filtra powietrza czy w stronę przepustnicy ? 

Bo przepustnice tez miałem czyszczona i ciekawi mnie czy źle ktoś nie założył ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strzałka pokazuje kierunek przepływu powietrza.

Czyli od filtra do przepustnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to chyba rozwikłaliśmy problem strzałka na przepustnicy jest ustawiona w kierunku filtra 

Wracam właśnie do domu jak podjade to odwroce ja i zobaczymy czy coś się zmieniło 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez zaku4x4
      Witam moja astra h kopci na czarno przy gwałtownym przyspieszaniu, nie ma dpfa czy tak musi być? 
    • Przez Gwardi
      Witam, posiadam Opla Astra H GTC z 2005 roku z zacnym silnikiem benzynowym 1.8 16v 92kW . Odkąd go kupiłem to miał już problem ze zbyt dużym spalaniem, sięgało ono rzędu 15l/100km po mieście a w trasie 6.7l/100km. Zostało wymienione: termostat z czujnikiem temperatury gdyż osiągał maksymalnie 65 stopni, sonda lambda za katalizatorem. Po podłączeniu komputera udało się uzyskać bład typu " Czujnik 1, o2 " ( zagubiła mi się kartka z tym błędem i nie jestem w stanie napisać go w 100% poprawnie jak się wyświetliło). Po wszystkich wymianach udało mi się zejść do 11l/100km. Oleju po mieście nie bierze, w trasie już bardziej chce mu się pić. Dodam jeszcze że przy małych prędkościach rzędu 20-40km/h potrafi lekko szarpać, nie zawsze ale czuć.
         I moje pytanie jest takie, czy to normalne że tyle pali, czy jednak coś jest nie tak ?
       
      Dziękuję za wszelkie podpowiedzi i pozdrawiam.
       
       
    • Przez misiek_81
      witam serdecznie wszystkich forumowiczów. jestem tu nowy. pisze bo mam problem posiadam corsinke 1,0 2003r ktorym jeżdzi moja żona.a że jeżdzi dużo to pojawił sie problem a mianowicie:
      ubywa płynu chłodzącego, pod korkiem oleju masło. czyli pewnie uszczelka pod głowicą. teraz powstaje pytanie remontować czy wymieniać no drugi lub zrobić swap na wiekszy 1,2 lub 1,4?
      prosze o wszelkie podpowiedzi i sugestie jesli wymiana na inny to pewnie trzeba mieć wszystko łaćznie z półosiami .
      mam jeszcze Astrę G 1,8 mam zamiar gaz wsadzić oddam go żonie a sobie bym corsinke podszykował.
      pozdrawiam serdecznie.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.