Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wymienial ktos przewody metalowe oryginalne na miedziane? Jest sens wymieniac odtazu wszystkie? Posiada ktos wymiary dlugosci? Bylbym wdzieczny, i jaki koszt t wymiany? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest sens wymieniać ale tylko te pod podłogą.

Ten do prawego tylnego koła miał coś ok .3050 mm

Zmieniałem tylko jego miejsce łączenia.

Kiepskie dojście jest w oryginalnym czyli nad belką tylną.

Dałem na zakończeniu podłogi 

Drugi jest w całości.

 

Drugiego nie robiłem ale długość sam zmierzysz jak wejdziesz pod auto.

Za ten długi z oprawieniem nakrętek dałem 55 zł bo nie mam zaciskarki.

On mi ugnił nad belką. Ale przy rozbieraniu reszty to nie był w zbyt dobrym stanie.

To co wychodzi od pompy ABS do końca przegrody jest zdrowe i nie ma po co tego ruszać.

 

No i mała rada.

Te dwa łączenia nad belką dobrze wymoczyć WD40 a nie arobisz sobie wymiany następnych elementów.

Łączenie na końcu przegrody komory silnika nie miało problemów z odkręceniem się po dwóch psiknięciach 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No umnie na prawe kolo nad belka w2 miejscach zaczyna rdzewiec wiec lepiej wymienic. Ile on ma dlugosci? Jest laczony umnie do tego co idzie pod podłoga. Na oko to kolo metra ma. Ciężko mierzyć. Inne niby widze ze sa ok ale skoro jednego bierze to i reszta niedlugo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisałem ci przecież długość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale u mnie jak konczy sie podloga to jest wlasnie laczenie na lewe i prawe kolo osobno. Myślałem ze wszystkie tak maja. Obniza to koszt wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pod podłogą było coś 1400 mm od łączenia na końcu przegrody do końca podłogi

A reszta dałem 1750 mm

Ale w sumie można trochę skrócić.

Ja chciałem to dać aby było jak najbardziej zbliżone do oryginału

Czyli powyginane jak w oryginale .

Ale zapasu zostało trochę.

 

Ten krótszy do lewego koła mierzyłem ale zapomniałem dokładnie ,ale coś ok 1700 mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniales wszystkie pod podloga i te do kol tylnych? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko ten długi do gumowego węża.

Reszta była dobra więc nie było sensu podnosić kosztów.

Aby się odczepił diagnosta bo mi zauważył wyciek i odesłał do domu.:D

Ale na wiosnę będę jednak wymieniał ten krótszy do lewego koła bo przy rozebraniu tego felernego widać że są pognite ale jak pisałem to co pod podłogą i nad belką

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na jaki klucz sa kolego? Stsndardowo jak wiekszosc? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było na 11.

A zakuli mi nakrętkę na 13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jaka jest średnica tych przewodów i jakie nakrętki złączki potrzeba do wymiany?
zaciskarkę już mam

 

 

 

Jeden temat już masz.Więc nie powielaj tematów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.