Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam otoz taki problem z insignia 2.0 cdti 2009r

Od pewnego czasu jak temperatura zewnetrzna wynosi do 11 stopni obroty szaleja na zimnym i na cieplym 1000-1100 nawet przy tej temperaturze silnik ma 800-900 to jak dodam lekko gazu to obroty wskakuja na 1000 dodam ze do pracy mam 50 km i tak pozostaje,jezeli temperatura wynosi 12 lub wiecej wszystko idealnie moj mechanik powiedzial ze to nienormalne podlaczyl komputer i wszystko ok moze ktos juz mial taki problem???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmień więc mechanika na takiego który będzie umiał znaleźć anomalie w parametrach pracy .

Na odległość nikt ci nic nie powie.

Może być lewe powietrze w dolocie ale moze też być wiele innych rzeczy.

Zrób logi i wrzuć na forum.

Może ktoś przeczyta i wtedy pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co mniej wiecej Musialbym sprawdzic ? 

W dniu 4.12.2018 o 08:54, adam1954 napisał:

Zmień więc mechanika na takiego który będzie umiał znaleźć anomalie w parametrach pracy .

Na odległość nikt ci nic nie powie.

Może być lewe powietrze w dolocie ale moze też być wiele innych rzeczy.

Zrób logi i wrzuć na forum.

Może ktoś przeczyta i wtedy pomoże.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisałem o lewym powietrzu w dolocie.

Jest na forum opisane jak to zrobić.

Czytać , czytać i jeszcze raz czytać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Valentino
      Witam : ma problem od jakiegoś czasu z  oplem meriva  1,4   z  Czujnikiem  położenia wałka rozrządu przy opaleniu są wahania obrotów biegu jałowego, spadek mocy silnika nie reaguje na pedał gazu, zapalanie się lampki kontrolnej silnika  kod p0340.
       
      Objawy :    przy odpaleniu po nocy na iłowym biegu samochód  zaczyna nie równo pracować spada moc dodając pedał gazu nie reaguje na obroty i to trwa 2 min i wskakuje normalnie później na  obroty i silnik ładnie pracuje  to wszystko tak się dzieje tylko jak silnik jest zimny .
       
      Zrobione Usterki: wymieniłem oryginalny czujnik została wymieniona cała wiązka był sprawdzany sterownik został wymieniony cały rozrząd i nadal jest błąd Czujnik położenia wałka rozrządu czy może ktoś ma na pomysł co to może być Pozdrawiam.
    • Przez vectraa
      Witam
       
      W mojej Vectrze A 1.6 8v zapala się kontrolka oleju przy niskich obrotach i wychodzi na to ze mam silnik do remontu ale się jeszcze wstrzymałem z wizyta u mechanika
      Problem wystąpił gdy zachciało mi się przed wymiana oleju zrobić płukankę i zalać cerateca. Po jakimś czasie zaczęła mrugać lampka.
      Sądziłem ze zatkał się smok olejowy wiec zdjąłem miskę olejową, zmieniłe filtr oleju i wlałem nowy olej. Smok był w miarę czysty, trochę od spodu silnik jest w nagarze ale w misce nie było tragedii.
      Wykręciłem czujnik ciśnienia oleju, wyczyściłem go wd40 no i teraz szybciej się zapala lampka oleju
      Chciałem jeszcze sprawdzić zaworek w pompie oleju lecz po odkręceniu tej śruby oczywiście sprężynka wychodzi ale ten zaworek nie chce wyjść
      I mam pytanie czym go wyciągnąć, ani tam miejsca nie ma żeby go złapać a odkręcać pompę razem z rozrządem mija sie z celem
       
      silnik to najprawdopodobniej x16sz z taka pompą

       
      Z góry dzięki za pomoc
    • Przez misza14001
      Witam , problem polega na tym że sporadycznie pojawia się problem że podczas zatrzymywania się przy wciśnietym sprzęglę nagle obroty same się podnoszą do odcinki zero reakcji na gaz i pomaga wyłączenie silnika i zaraz po odpaleniu problem znika i spokój na kolejne 30 50 80 km.... Blędów zadnych na komputerze , kontrolnie wymieniony potencjometr gazu, nadal to samo, od czego zacząć poszukiwania ?


      Astra 1.7cdti Z17DTH
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.