Skocz do zawartości
Kamil2406

Obroty szaleja zimny i cieply

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam otoz taki problem z insignia 2.0 cdti 2009r

Od pewnego czasu jak temperatura zewnetrzna wynosi do 11 stopni obroty szaleja na zimnym i na cieplym 1000-1100 nawet przy tej temperaturze silnik ma 800-900 to jak dodam lekko gazu to obroty wskakuja na 1000 dodam ze do pracy mam 50 km i tak pozostaje,jezeli temperatura wynosi 12 lub wiecej wszystko idealnie moj mechanik powiedzial ze to nienormalne podlaczyl komputer i wszystko ok moze ktos juz mial taki problem???


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmień więc mechanika na takiego który będzie umiał znaleźć anomalie w parametrach pracy .

Na odległość nikt ci nic nie powie.

Może być lewe powietrze w dolocie ale moze też być wiele innych rzeczy.

Zrób logi i wrzuć na forum.

Może ktoś przeczyta i wtedy pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co mniej wiecej Musialbym sprawdzic ? 

W dniu 4.12.2018 o 08:54, adam1954 napisał:

Zmień więc mechanika na takiego który będzie umiał znaleźć anomalie w parametrach pracy .

Na odległość nikt ci nic nie powie.

Może być lewe powietrze w dolocie ale moze też być wiele innych rzeczy.

Zrób logi i wrzuć na forum.

Może ktoś przeczyta i wtedy pomoże.

 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisałem o lewym powietrzu w dolocie.

Jest na forum opisane jak to zrobić.

Czytać , czytać i jeszcze raz czytać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Sprawdzone wszystko i jest ok ale dowiedzialem sie ze auto moze miec system quickheat  wiecie moze jak by to sprawdzic niby po numerze vin?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie te samochody mają taki system.

 

 

 

Jaka jest twoja rada oprócz bicia punktów?

Na tym forum liczy się wiedza i konkretne nakierowanie na rozwiązanie problemów.

Więc jeżeli chcesz coś dołożyć od siebie to tylko merytorycznie.

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jednak moj nie posiada tego systemu ale znalazlem cos jeszcze  przy temp zew 11 stopni gdy nastawie grzanie na 23 stopnie i sila nawiewu 2 obroty maja 1100 ale gdy zmniejsze temp na 18 i sile nawiewu na  1 to wszystko wraca do normy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez robkon25
      Witam,
      Od początku posiadania Merivy mam problem z ruszaniem z pierwszego biegu, jak również do tyłu.
      Przy każdej próbie równoczesnego puszczania sprzęgła i dodawanie gazu samochodem szarpie i wykonuję " żabie skoki". A więc żeby ruszyć najpierwe muszę dać dużo gazu i powoli udaje się ruszyć. Taka sama sytuacja jest z jazdą na biegu wstecznym. Po za tym na postoju kiedy wcisnę i puszcze sprzęgło obroty podchodzą do góry i opadają.
      Przy wrzucaniu wstecznego biegu raz na jakiś czas rozlega się zgrzyt.
       
    • Przez Ciutrella
      Witam. Problem z vectrą 1.8 nie wiem czy dobrze wybrałem wersję silnika ale chodzi napewno o 16v i jest to vectra poliftowa z 99r. Auto faluje na obrotach tak od 1.5k do 0,5k. Nie ma silniczka krokowego A przynajmniej takiego jak mają starsze opelki. Przepustnicaj jest na linkę.
    • Przez vectraa
      Witam
       
      W mojej Vectrze A 1.6 8v zapala się kontrolka oleju przy niskich obrotach i wychodzi na to ze mam silnik do remontu ale się jeszcze wstrzymałem z wizyta u mechanika
      Problem wystąpił gdy zachciało mi się przed wymiana oleju zrobić płukankę i zalać cerateca. Po jakimś czasie zaczęła mrugać lampka.
      Sądziłem ze zatkał się smok olejowy wiec zdjąłem miskę olejową, zmieniłe filtr oleju i wlałem nowy olej. Smok był w miarę czysty, trochę od spodu silnik jest w nagarze ale w misce nie było tragedii.
      Wykręciłem czujnik ciśnienia oleju, wyczyściłem go wd40 no i teraz szybciej się zapala lampka oleju
      Chciałem jeszcze sprawdzić zaworek w pompie oleju lecz po odkręceniu tej śruby oczywiście sprężynka wychodzi ale ten zaworek nie chce wyjść
      I mam pytanie czym go wyciągnąć, ani tam miejsca nie ma żeby go złapać a odkręcać pompę razem z rozrządem mija sie z celem
       
      silnik to najprawdopodobniej x16sz z taka pompą

       
      Z góry dzięki za pomoc
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.