Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam. Na wstępie proszę o wyrozumiałość, gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum.

 

 

Temat przewodni: Mam problem z przygasającymi wszystkimi światłami / podświetleniami w kabinie podczas zmiany biegów.

 

Przedstawiam dotychczasowe poczynania:

1. Wymieniony pasek wielorowkowy;

2. Wymieniony olej silnikowy i wszystkie filtry;

3. Wymieniona cewka (zespolona);

4. Wymieniony czujnik dolotowy powietrza;

5. Wymieniony regulator napięcia;

Rozrząd wymienię w najbliższym czasie, gdyż jest jeszcze w dobrym stanie (brak pęknięć, luzów oraz wyraźne widoczne napisy).

Nadmienię, że po wymianie regulatora napięcia problem troszkę się zmniejszył i nie jest już tak upierdliwy, ale nadal występuje. Zmniejszenie upierdliwości polega na mniej widocznych zmianach natężenia oświetlenia. Sprawdzałem połączenia masy, jednak nie zauważyłem jakichkolwiek problemów. Nadmienię również, że wszystkie ww. części były nowe i oryginalne. 

Dodam jeszcze, że zamontowałem tempomat, sam go aktywowałem i DZIAŁA :)

Proszę o podpowiedzi.

Wnioskuję również o założenie dodatkowego działu dotyczącego skrzyni Easytronic (lub podział na rodzaj skrzyni po typie silnika), co z pewnością takim jak ja znacznie skróci czas przeszukiwania forum.

Edytowane przez XWRJJX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przygasanie świateł raczej pasuje do elektryki nie do silnika.

Przeniosłem

Ja bym sprawdził podczas jazdy z podpiętym komputerem diagnostycznym jak pracuje napięcie w aucie podczas tych przygasań.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, też mam ten problem od 2 lat ale nic z tym nie robiłem... sprawdź jeszcze czy akumulator ma taką moc jak powinien mieć. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Podmieniłem akumulator z 55Ah na 61Ah prąd rozruchu 580A. Niestety zmiany nie odczułem. Na szczęście kolega mi go użyczył i nie musiałem kupować. Nie zmienia to jednak faktu, że nie uniknę wymiany na nowy gdyż producent zaleca minimum 63Ah i minimum 600A dla rozruchu. 

Sprawdzę jeszcze parametry zgodnie z postem adam1954 i dam znać co się działo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ben10
      Witajcie, Przeczesałem trochę forum ale znalazłem mocno nieaktualne tematy więc nie wykopywałem ich na powierzchnię bo to bez sensu. Czy ktoś z swojej Merivie miał na pokładzie polski akumulator firmy Jenox? Szukam opinii ponieważ w tym roku muszę już wymienić poprzednika a bardzo zainteresowałem się ich produktami. Jakieś doświadczenia? opinie? będę wdzięczny.
    • Przez luk_re
      Cześć
       
      Mam Merivę B 2015 rok. Czy znajdę kogoś w okolicach Bytomia, kto podepnie mi OPCOM i odblokuje niewidoczne funkcje na wyświetlaczu np średnie spalanie, chwilowe?
    • Przez genulfi
      gdzie pod maską znajduje się silnik krokowy w oplu tigra? jak on w wygląda nowy użytkownik..mam ją tydzień.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.