Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od niedawna mam problem ze znikajacym płynem. Wszystko zaczęło się gdy wymontowalem przepustnice, Auto stało 2 dni bez jej. Po montazu i odpaleniu zauważyłem dość spora plamę pod autem. Uciekł płyn. Problem jest w tym że nie wiem czy uciekł on po odpaleniu czy przed montażem. Auto stoi pod blokiem i nie zwróciłem uwagi. Teraz gdy doleje płynu to po nocy znika, bez żadnych wycieków. Przynajmniej ja ich nie widzę. Dodam że auto w korku zaczęło się ostro grzać, podczas jazdy jest ok. Naciagalem kable od akumulatora i może jakiś wąż uszkodzilem? Przed wyjęciem przepustnicy wszystko było idealnie. Nic nie ubywało i temperatury były ok. Co tam się mogło zadziac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba wjechać na kanał lub podnośnik i obejrzeć gdzie wyciek - trudno coś powiedzieć gdy autko u ciebie stoi.

Uruchomić silnik i patrzeć gdzie płyn ucieka z góry i z dołu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym że nigdzie takiego nie zauważyłem. Nawet karton podkladalem pod auto i sucho. A płynu w zbiorniku ubylo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego - wystarczy że płyn poleci na rurę wydechową lub gorący blok silnika i go na asfalcie nie zobaczysz.

Podwinąć rękawy lampa w łapki i szukaj coś rozszczelnił targając za kabelki, albo coś zapomniał podpiąć przy grzebaniu w autku.

Dlatego rada żeby oblukać od spodu na uruchomionym silniku - ale zrobisz jak uważasz.

Poza tym jak płyn uciekł to go trzeba uzupełnić - nie piszesz ile - a inna sprawa to jest to że możliwe że układ chłodzenia się odpowietrza po ubytku.

Autko u ciebie i nikt za ciebie tego nie zrobi - my nie wiemy gdzie łapki wkładałeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A "podgrzewanie przepustnicy" założyłeś?

Opaski dokręcone?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez AlveR
      Witam jaki powinna być kolejnosc podłączenia kabli ze swiec do cewek , motam się już z tym dość sporo 1_3_4_2 nie pasuje.
       
    • Przez Adamson97
      Witam wszystkich
      Znalazłem jeden temat z moim błędem ale nie ma tam odpowiedzi jak usunąć ten problem.
      Cały czas świeciła mi sie kontrolka od sondy lambda(P0130) więc ją wymieniłem.
      Po zmianie sondy na nową pojawił sie jeszcze problem P0135, też problem z sondą ale nie do końca wiem jak go rozwiązać.
      Żeby sprawdzić nową sonde to musze zmierzyć oporność?
      Z góry dziękuje za jakiekolwiek porady co mam z tym zrobić.
      Pozdrawiam Adam
    • Przez JuniorS
      Witam po raz kolejny. Po przejechaniu grubo ponad 100 tyś (tak o dziwo tyle przejechałem bez awarii) nadeszła pora na przeboje. Jak to z X20XEV bywa... Spodziewałem się od dłuższego czasu awarii ale celowałem bardziej w któryś z czujników. Jednak nie... Obstawiałem też "rudą szmatę". Po zimie pewnie w oczach będzie pochłaniać blacharkę mojego Opla.... Też nie. Wylazła co prawda gdzieniegdzie ale tyle to nic... Jeb, Pach, Bum i nieco bęc i Przemek wymienił olej. Nie wiem jakim cudem i dlaczego ale stało się i wlałem 15W... Tak wiem. Napierdzielać zaczął hydroelement. Czym prędzej pojechałem zmienić olej na 10W. Uspokoiło się. Nie zdążyłem się nacieszyć spokojem i pojawił się problem z obrotami. Wymieniłem przepustnicę z czujnikiem położenia przepustnicy oraz krokowcem i jest ok.
       
      Od kilku dni zaobserwowałem przemocny apetyt mej Omegi na... Płyn chłodzący. Pożera znaczne jego ilości. Rozumiem benzyne ale płyn ? Z dnia na dzień coraz to więcej... Dziś rano zalałem cały zbiornik na płyn pojechałem do pracy 32 km po 12h wróciłem do domu 32 km i już komunikat że płynu jest mało. Tak samo wczoraj... Po prostu znika... Znika bo...
       
      - Zaglądałem pod auto wycieków nie widać. Na zimnym na ciepłym silniku nic nie leci...
      - Zaglądałem do komory silnika. Nic nie widać. Na zimnym na ciepłym silniku nie ma śladu wycieków...
      - Zaglądałem w kabinie pod fotele, na podłogę czy nie jest gdzieś mokro. Okolice nagrzewnicy i cała reszta sucha jak sahara...
      - W oleju również płynu nie ma. Olej ma normalny kolor, gęstość itd itp...
      - Tepmeratura pracy silnika w normie.
      - Węże nie robią się twarde jak kamienie.
      -Wentylator chłodnicy załącza się prawidłowo (okolice 100 stopni)
       
      Więc gdzie się podziewa płyn
       
      Nachodzi mnie myśl że na pewno będzie to wina uszczelki pod głowicą ewentualnie jest gdzieś wyciek wali na silnik, odparowywuje...
      Albo dostaje się w jakiś sposób w wydech i również odparowywuje...
       
      Jak tak dalej będzie chlać to braknie mi miejsca w bagażniku na bańki z płynem XD
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.