Skocz do zawartości
marcinz22

Problem z temperaturą płynu chłodniczego i ogrzewaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Dziwne bo moje auta minimalne ciśnienie trzymają po nocy. Tak jak zawsze mówię przy odkręcaniu beknięcie czy takie minimalne pass jest dopuszczalne i dość często wytrzymuje a poziom jak skoczy z 5 mm to standard. Zaś skoki poziomu 2-3 cm i dźwięk pssssssss trwający ze 3 sekundy to raczej nie wróży że jest okej. Uszczelka pod głowicą to nie żarówka że świeci albo nie świeci. 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam przeczytać to co zakreślone na czerwono.

 

2019-07-13_080906.png

 

 

 

A potem przynajmniej przemyć swoje korki.

Mój w Felicji gdy go rozbierałem miał zaklejony tenże zaworek białym nalotem.

Po umyciu zaworek zaczął działać jak należy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adam tak samo jak i w instrukcjach wszystkich marek i czasami nawet na tych zbiorniczkach są piktogramy odpowiednie żeby odkręcać ten korek ostrożnie lub przez szmatkę bo można się poparzyć. Można bo to oczewiscie możliwe jest. Tylko czemu jak ja jadę do Szczecina z Goleniowa i potem powrót np dziś ( to trasa nad morze) i ci co jechali no do Międzyzdrojów ostatnio to wiedzą jak się tu jedzie to mi się nic nie gotuje ani w obu touranach ani w poprzednich autach. Sharanem potrafiłem lecieć tam i grubo ponad 200 i zjazd na pobocze przed samym Goleniowem i jakoś mi nic nie bulgocze nic się poziom nie podnosi. Dziwne. Może mam korek uszkodzony, może wymienić. 

Z fizyki rozszerzalność termiczna ciał stałych w większości przypadków jest można powiedzieć znikoma, śladowa. Rozszerzalność cieczy też w zasadzie nieduża. Rozszerzalność gazów czyli też podnoszenie się ciśnienia w zbiorniku podnosi się znacznie. Dla przykładu. Butelka wody o temp po wiedźmy 15 stopni ile ma rezerwy i ile będzie miała ta sama butelka rezerwy przy szyjce jak ta butelkę podgrzejemy powiedzmy do 80 czy 90 stopni. Czy będzie mega syknięcie przy odkręcaniu? Gwarantuję że nie będzie. 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty swoje a ja zaś swoje.

Na tym dla mnie koniec.

 

Pisał przecież kolega że nie problem podczas jazdy lecz po nocy.

A to róznica bo nikt do Goleniowa mu w nocy nie jeździ .

No chyba że jednak mu jeździ a on o tym nie wie.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jeździ, jaki styl itd. wiemy przecie że upg może delikatnie przepuszczać i to jak silnik jest pod obciążeniem. 

Skoro sugerujesz ten korek nieszczęsny to jak dla mnie niech go wymienia. Co tam takiego się psuje w tym korku? Tam jest sprężynka, gumka i tyle. Można to też rozebrać, wyczyścić. Pamiętasz jak było w żuku nysie itp autach kiedyś? Korek na chłodnicy też miał uszczelkę i sprężynę i w tek chłodnicy przy tym kielichu na korek był taki króciec z wężykiem że w razie zagotowania wody grzybek się unosił i woda wężykiem wylatywała na posadzkę. Zrobić fotkę jak ojciec ma w sztaplarkach swoich czy może w dźwigu marki Rigo? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez trato
      Komputer wyrzuca blad jak w temacie z opisem awaria pompy wtryskowej. Co w tej sytuacji, o kupnie nowej nie ma mowy. Czy kupowac uzywke, czy regenerowac - tak mi radzi mechanik, z tego co mowil to zwykle elektronika w sterowniku nawala?
    • Przez Platkowski
      Panowie chciałem szybko nakreślić temat gdyż będę miał parę wolnych chwil żeby w na to spojrzeć. Problem polega na błędzie P0400-04 otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego. Egr czasem się otworzy,brak mocy choć czasem po zgaszeniu pojawi się z powrotem ale po pierwszych 2 tysiącach wraca limo mode. Błąd odrazu po przekręceniu zapłonu. Wsadzilem emulator egr kable pociagniete do przepływki, błąd wisi i tylko za któryms razem na op-com_ie można go skasowac,choć częściej nie można. Czasem pojawia się również błąd p0400-02 ale można go usunąć.
       
      Jak mniemam jest to zapewne tylko i wyłącznie problem z zasilaniem prądu?
       
      Panowie,
      szukałem nawet na forach anglojęzycznych,tutaj i widac Google już mają mnie dość😉
    • Przez dawmic3
      witam.
      od jakiegoś czasu mam problem, a mianowicie po przejechaniu nawet niewielkiej trasy o 3-4 km po wyłączeniu silnika czuć smród spalenizny. myślałem ze hamulce ale tarcze się nie grzeją. wiec raczej to sprzęgło. ok 3 dni samochodem jeździła moja małżowinka wiec mogła przejechać się na półsprzęgle ale pewny nie jestem. może ktoś miał podobny problem i czy to może być coś poważnego? proszę o komentarze.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.