Skocz do zawartości
  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez klonek
      Dopadł mnie problem z nie odbijaniem pedału sprzęgła. Wymieniona sprężyna ta przy pedale, stara miała ściśnietę zwoje praktycznie nie pracowała. Nie pomogło. 
      Wymieniona pompka sprzęgła na nową TRW, układ odpowietrzony w taki sposób:  po zamontowaniu nowej pompki szwagier pompowal pedałem sprzęgla i ze zbiorniczka pobierało płyn na bieżąco uzupełniany jak zaczął lecieć przez odpowietrznik to go zakręciłem. Powtórzyliśmy to kilka razy, pompowanie trzy razy wciśnięcie pedału i odkręcenie odpowietrznika zleciało trochę płynu bez powietrza, pedał zostawał w podłodze podciagniecie ręką i tak kilka razy. 
      Biegi wchodzą płynnie nie zgrzyta nie blokuje. Płynu nie ubywa cały układ na wszystkich łączeniach przewodów suchy, na łączęniu skrzyni z silnikiem też sucho. 
      A pomimo tego pedał potrafi nie odbić. 
      Nie dzieje się to też za każdym wciśnięcie pedału a raz na kilka czasem kilkanaście wciśnięć sprzęgła.
      Chodzi mi po głowie myśl że jest ciągle zapowietrzone może coś robię źle ❓❓
    • Przez AKSORZ
      Nie wiem jak admiracja potraktuje ten wątek. Z jednej strony pytam o opinie, z drugiej chciałbym podzielić się pewnym doświadczeniem. Otóż dwa lata temu byłem posiadaczem Opla Vectry C z 2003r. Jedną z przypadłości tego auta było to, że z przodu zawieszenia dobiegały pewne „chrupnięcia” w przednim zawieszeniu na podjazdach przy „śpiących policjantach” jak również jadąc prosto na pewnych nierównościach. Problem ten był głównie słyszalny zimą lub w bardziej chłodne poranki. W tej chwili jestem posiadaczem Opla Corsy E z 2017r (1,4 benzyna 90 KM)  i … przypadłość zaczyna być słyszalna. Właściwie pojawiła się już pierwszej zimy 2017r w pierwszym roku od kupna auta z salonu. Nie mogłem w to uwierzyć ale owszem, czasami słyszałem te „chrupnięcia”, które doskonale znałem z VC. Kolejnej zimy 2018/2019 już nieco częściej. Obecnie gdy mamy jeszcze chłodne poranki również zawieszenie z przodu czasem sobie chrupnie. Auto ma najechane 24tyś/km i podchodzę do tego tematu w ten sposób, że to jest chyba kurka wodna urok Opla. Auto jest na tyle nowe, że nie ma najmniejszych luzów czy jakichkolwiek innych usterek (nie licząc biegu pierwszego, który od nowego wchodzi opornie). Przeglądy oczywiście robione regularnie w ASO. Taka historia …

    • Przez Arek Agila 2004
      Witam mam problem może ktoś miał podobnie i podpowie. 
      W moim opelku na kołach letnich było ok. 
      Po zmianie na zimowe przy prędkości 95 do 115 drży kierownica i cały przód autka po przekroczeniu grórnej wartości drżenie zanika, jak również gdy popuszczam gaz. 
      Podpowiem że przekładałem koła z tyłu na przód i zmniejszyła się skala drżenia w zakresie prędkości 100 do 110 km/h. 
      Jaka może być przyczyna.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.