Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

czesc ! 

 

Moja 18 letnia astra (bez rdzy) musi miec wymieniona uszczelke pod glowica (duze cisnienie w ukladzie chlodzenia). 

Silnik jest zdrowy bo ma tylko 140tys km zrobione. Spala moze 0.5l na 12tys km.

 

Czy podczas remontu wymienic uszczelniacze zaworowe tak prewencyjnie czy sobie darowac? Chyba i tak bede docierac zawory (te ktore w tescie z nafta beda przeciekaly).

Jest jakies ryzyko, ze cos mozna spindolic? 

 

Remont bede sam robic ze wzgledu na niska wartosc auta. 

 

Pozdrawiam ! 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uszczelniacze to jedno z podstawowych czynności które powinno się zrobić przy wymianie UPG.

Hydrokorektory też przy najmniej wypadało by wymyć lub wymienić.

Jak je umyć znajdziesz na forum.

Do póki nie zdejmiesz głowicy to nic na wyrost sobie nie planuj bo nie wiesz co zastaniesz po jej zdjęciu.

Czy na przykład nie będzie wżerów tak głębokich że jednak planowanie trzeba będzie zrobić maszyną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.