Skocz do zawartości
nismo

1.8 16V-92KW/125KM Z18XE Wymiana Tylnej Poduszki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy wymieniał ktoś tylna poduszkę silnika? Potrzebował bym sie dowiedzieć na jaki klucz jest górna nakrętka bo jest tam bardzo mało miejsca i dobrze było by wiedzieć z jakim kluczem się męczyć aby ja skontrować

3616dd1f41478b5f0adc60ef03e0

 

Astra H z18xe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ale obawiam się ze nie znajdę tu odpowiedzi bo opel stosuje niestandardowe niestandardowe nakrętki, np szpilki od katalizatora mam m8 czyli klucz 13 ale opel zastosował klucz 12. Reka nie sięgnę do tej nakrętki tylko kluczem wiec wolałbym konkretna odpowiedz kogoś kto już to robił 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak pisałem wcześniej 18 lub 19 

Ale potem mi się pomyliły nakrętki.

:D

No i w taki sposób już wiesz wszystko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dobryd0
      Dzisiaj jechałem i podczas skrętu pedal sprzegla zrobil się mięki. A mianowicie jak naduszam pedal sprzegla to miekko bez żadnego oporu ściskam do podłogi, jak puszczam to odbija go z powrotem. Biegu na włączonym silniku nie mogę wrzucić.  Jak wyłączę silnik to mogę wrzucić bieg . Co to może być. 
    • Przez michalos
      Mam problem z astrą h,silnik z18xe. Jak postoi całą noc,po odpaleniu przez kilka sekund obroty skacza od 1-1,5 tys obrotów,a potem spadaja na tysiąc i po chwili trzyma juz 800 rpm. Podczas jazdy na benzynie zanim się zagrzeje i przełączy na lpg (przy 60 st) szarpie silnikiem przy obrotach poniżej 4 tys (na wysokich obrotach nie udało mi się szarpania spotkać) I strzela w tłumik przy schodzeniu z obrotów. Im bardziej silnik się nagrzewa,tym bardziej szarpanie zanika,chodź gdy przełączy się na lpg,to w pierwszej fazie bardziej nierówno pracuje i strzela mocniej w wydech przy schodzeniu z obrotów.Po rozgrzaniu auto chodzi normalnie,czasem wręcz wzorowo,lecz często ma spadki mocy( jest wtedy ospały). Dodatkowo przy gwałtownym wciskaniu gazu przy zmianie biegów jak i przyspieszeniu z obrotami poniżej 3 tys,wypadają zapłony,losowo na 2 cylindrach (za każdym razem na innej parze) I dzieje się to wtedy tylko na lpg,na benzynie mi jeszcze się nie zdazyło. Wymieniłem świece,podmieniałem 2 cewki-jedna nowa firmy nty,a druga używany orginał,dzisiaj też odkryłem że kolektor wydechowy jest peknięty w jednym miejscu.Dodatkowo tech 2 zdiagnozował "P0030,obieg ogrzewania czujnika 02-poza wymaganym zakresem(rzad 1,czujnik 1)" sprawdzałem sonde i opór na grzałce na ciepłym i zimnym wynosi 1ohm,w kostce napięcie grzałki wynosi 14,2 V. Czy ten kolektor miałby wpływ na pracę silnika,czy sonda jest uszkodzona? A może miał juz ktoś taki przypadek?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.