Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zaślepiłem egr Lechem z biedry i teraz astra chodzi sobie na 1.5k obrotów to normalne po takiej operacji ?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie normalne.

Poczytaj forum aby się dowiedzieć jakie są wolne obroty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze pchaj jak najwięcej informacji wtedy ktoś coś wiesz pomorze ale po co jest zaślepiać EGR-A czasem się dziwie namęczy się chłop to już zamiast wypić tego lecha dokupić jeszcze jednego odkręcić i wyczyścić ?? po to on jest aby pracował nooo zgadzam się może metoda nie tyle dopuszczalna co praktykowana i skutkuje ale...no właśnie...ale są autka gdzie zaślepienie EGR-A zaraz powoduje wywalenie błędu a nie kiedy poważniejszymi konsekwencjami autko stanie na amen na autostradzie (suchy żart) ale faktyczny stare trupy to pal licho ale nowsze autka reagują ostro na zaślepienie 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nwm czemu ale już chodzi normalnie. Zaslepiam bo mam błąd egr nowy i to samo myślę że jest zator w kolektorze dolotowym A tego nie chce mi się czyści Poza tym za samochód dałem tyle co za buty także nie chce przesadnie remontować. To zaslepianie egr może być złe? Nwm po co ople mają te zawory chcieli wygrać konkurs ekonomiczności czy co przecież benzyniaki raczej nie mają 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zaślepia się niesprawnego EGR.

Gdy będziesz miał błąd od silnika to wymienisz skrzynię?

Jeżeli jest błąd związany z EGR a EGR masz nowy( niewiele można zrozumieć z twojej pisaniny) to przecież logiczne jest że trzeba sprawdzić okablowanie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Każda ingerencja w fabryczny układ powoduje błędy i inne  problemy w użytkowaniu auta. Jestem zdecydowanie przeciwny zaślepianiu EGRa.  Czyszczenie EGRa i kanalików ssących w kolektorze kosztuje ok 200-300 zł, a zysk jest taki, że lepiej przyspiesza, mniej pali o 0,4-0,5 l i nie wyświetla błędów. Więc zrób czyszczenie, a pozbędziesz się problemów i będziesz jeździł z przyjemnością. Za darmo nic nie ma, przecież od czasu do czasu trzeba w auto niestety inwestować.

 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz jeszcze popytać mechaników którzy mają Techa (oryginał)aby ci go wyprogamowali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Techem nie da się wyprogramować EGR-a. Trzeba ingerować w sterownik silnika (EPROM) na stole, wymagany programator.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To prościej jest w Z16SE i Z16XE  niż w starszej  wersji?

Czyli kumaty elektryk by to zrobił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez karol.niemiec1998
      Witam posiadam swoją corse b 1.4 z lpg .Od jakiegoś czasu ma ciężko odpalić na rozgrzanym silniku i na zimnym jest niekiedy podobnie .Trzeba trzymać po odpaleniu odrazu pedał gazu żeby załapał ,bo odrazu gaśnie .A jak już odpali to na ciepłym silniku wchodzi na biegu jałowym na wyższe obroty sama z siebie i faluje pomiędzy 2-3k rpm i jak dodam gazu ,to na chwilę się ogarnie i z powrotem wchodzi na wyższe i faluje .Jest również coś takiego ,że gaśnie przy skrzyżowaniu na lekko ciepłym motorze.
       
      Nie wiem co to może być .Wymieniłem krokowca ,odłaczylem parownik od podcisnienia na noc ,wymieniłem świece,przepustnica czysta i to samo się dzieje,odlaczylem sondę i to samo .
      Skończyły mi się już pomysły ,pomożecie ? :) 
       
      Pozdrawiam
    • Przez dariopi
      Witam wszystkich. Mam problem z moją Asterką 1.4 140km z fabrycznym LPG. Auto nierówno pracuje na biegu jałowym na LPG, raz obroty zwalniają aż trzęsie silnikiem raz pracuje w miarę równo. Na Pb pracuje równo. Od jakiegoś czasu pojawia mi się błąd P0172.
      Autko ma przejechanie 77tys km, wymienione świece, co 10tys filtry gazowe.
       
      Proszę o podpowiedzi gdzie szukać problemu, byłem ASO stwierdzili zawór w kolektorze dolotowym do wymiany?
       
      Pozdrawiam
      Dariusz
       
       
    • Przez Ciutrella
      Opel astra f 1.4 16v 90km 1997r chodzi tylko na 3 cylindrach dlaczego ?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.