Skocz do zawartości

Schemat do Gid w Mery. Tyczy silników Z16XE oraz Z14XEP Oraz Z17DTH


Rekomendowane odpowiedzi

Wcześniej już czytałem te posty które mi podrzuciłeś. Ale te wskazówki i porady nie wystarczyły , dlatego ponowiłem ten temat aby rozwiązać zagadnienie. Panuję nad klawiaturą , ale kapslook naprawdę się czasami zacina .

 

 

 

Edytowane przez Mery 11

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

Witam, kolegów. Na dzień dzisiejszy zakończyłem walkę z podłączeniem wyświetlacza GID w mojej Mery. Wielodniową walkę wspomagali mi podpowiedziami i sugestiami Kolega Adam 1954, który podsyłał mi różnego rodzaju schematy, bardzo wdzięczny jestem mu za to i kolega Drahe, który podpowiadał gzie się wpiąć z kabelkami i co te kabelki robią na wyświetlaczu. 

Ja byłem tylko narzędziem, uzbrojony w op-coma chińskiego, dwie ręce, scyzoryk, lutownicę, kabelki i w piny że starej astry. Naładowany teorią i schematami przystąpiłem do montażu. 

Pracę rozpocząłem od podłączenia kabla od strony ECU. Czyli trzeba rozebrać złącze od ECU, / dolna patrząc z przodu samochodu poprawnej stronie / do pinu 47 (piny w złączu są podpisane) Kabel przeprowadziłem po wiązce, która idzie w prawo, za akut. I wchodzi w grodź, gdzie jest skrzynka z przekaźnikami i Komfortem. Odkręcamy trzy torxy i pod przekaźnikami idziemy do kabiny pod nogi kierowcy.

Jesteśmy w kabinie i już prosto do wyświetlacza. We wtyku GID wpinamy się w pin 16. Jak jesteśmy już przy Gidzie ,to wpinamy jeszcze dwa przewody .Jeden w pin 13 a drugi w pin 15 .( Jeśli ich nie ma )   Jak są to ok  nie musimy dokładać kabli , normalne Pin 13 Gida wpinamy do złącza X1 który jest w słupku przy nogach kierowcy  Złącze X1pin 6 . a pin 15 do złącza X1 pin 18 . składamy wszystko do kupy .I micha  się cieszy z wyników pracy jakę włożyliśmy . Dzięki bardzo Adamowi 1954 i Drahe wielkie :ok::brawo:

Niie pisałem że trzeba zdemontować ramiona wycieraczek plastykowe podsztnie , Lepsze dojście do grodzi i skszynki z komfortem . powodzenia w przeróbkach ,Aw mery indexs code do Gida t 27 . Na op-com china jest tylko trzeba go skopiować z innego folderu , ale to już inna bajka 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
W dniu 7.02.2019 o 17:01, Mery 11 napisał:

"dolna patrząc z przodu samochodu poprawnej stronie"

 

Czyli która? Nie rozumiem tego stwierdzenia? Która to wtyczka w merivie 1.7 cdti?

 

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 7.03.2020 o 13:54, yolax napisał:

Czyli która? Nie rozumiem tego stwierdzenia? Która to wtyczka w merivie 1.7 cdti?

 

W benzynie jest inaczej

U ciebie to X76  pin 16 w wyświetlaczu w a w sterowniku  wtyk X86 pin 1 

2020-04-09_075321.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego :) Już to ogarnąłem. Podałeś mi schemat parę dni temu w moim temacie o gid z z17dth. Te piny też są już połączone o czym tam wspomniałem. Nadal jednak brak chwilowego spalania. Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności