Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was serdecznie. Jestem w sumie tutaj nowy, zakupiłem jakiś czas temu astrę z silnikiem 1,2 16v. Z12xe. Padła u mnie uszczelka pod głowicą. Splanowałem głowicę, nowa uszczelka, złożyłem rozrząd na znaki. Miałem blokady oczywiście, jednak po odpaleniu silnik chodzi nierówno, wypadają zapłony. Kąt wyprzedzenia zapłonu często jest w minusowej wartości, non stop wyrzuca błąd jednej i drugiej sondy. Mimo, że kostki są podłączone. Spróbuję jeszcze raz wyczyścić egr bo może się po prostu zacina po czyszczeniu. Spotkał się ktoś z takim problemem? Prosiłbym was forumowicze o jakieś podpowiedzi, bo kończą mi się totalnie pomysły..

Pozdrawiam.

 

 

 

Zmieniłem tytuł na poprawny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Źle ustawiony rozrząd lub zamienione wałki rozrządu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd sprawdzony blokadami, ideolo. Już w sumie po problemie, zsunęły się dwie uszczelki kolektora ssącego, dostawał lewe powietrze i wariował. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, exelon napisał:

zsunęły się dwie uszczelki kolektora ssącego,

 

Jak mogły się zsunąć jeżeli są w rowku?

Ktoś tam grzebał i nie dokręcił kolektora jak trzeba , lub źle założył je przy montażu kolektora

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podczas montażu wchodziły luźno w rowki kolektora i po prostu się zsunęły dwie. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Wojciech14
      Witam
      Od pewnego czasu podczas lekkiego przyspieszania na zimnym silniku na PB, a na LPG również na ciepłym, silnik poszarpuje. Tzn przyspiesza, ale czuć "łupanie", szarpanie, w każdym razie nie jest to płynne nabieranie obrotów. Czuć to na każdym biegu, im bieg niższy tym bardziej. Po wciśnięciu gazu w opór problem ustaje czy to na zimnym czy na ciepłym silniku, w pełnym zakresie obrotów, jeśli trzymam gaz lekko wciśnięty szarpanie czuć cały czas aż do osiągnięcia danej prędkości. Jest to denerwujące szczególnie przy płynnej jeździe (a astrą z tym silnikiem inna jazda nie ma sensu), np. w mieście albo na krętej drodze gdy hamuje silnikiem a później lekko chcę przyspieszyć. Podobno może to być problem z przepustnicą. Ktoś spotkał się z takim problemem, jakieś sugestie?
      Pozdrawiam
    • Przez Defix
      Witam, proszę o ocenę, czy trzeba wymieniać rozrząd?

    • Przez Defix
      Witam! Przymierzam się do zakupu zestawu rozrządu firmy BGA, z racji tego, że nie ma zbyt wiele opinii postanowiłem założyć temat.
       
      Myślę o tym zestawie http://allegro.pl/rozrzad-opel-corsa-b-c-d-agila-astra-1-0-1-2-1-4-i5529680586.html
       
      Jakieś opinie?
       
      Pozdrawiam.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.