Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Co to za rurka ? I czemu cieknie ?

20190209_210145-1-1.jpg


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież to nie z rurki cieknie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pokrywa zaworów ? 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pierniczę, jak dzieci !

Wszystkie rozwiązania chcecie w necie znaleźć. Niedługo mózgów nie będą używać . 

Weź starą szmatę wytrzyj, trochę bezyny albo ropy wymyj porządnie i zobaczysz skąd cieknie . 

Nie chcesz brudzić sobie rączek ?

Jedź do mechanika on sobie pobrudzi .

Poczujesz w portfelu to może zaczniesz myśleć !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cieknie spod pokrywy zaworów.. Uszczelka bedzie do wymiany..

15 godzin temu, irek711 napisał:

Ja pierniczę, jak dzieci !

Dokładnie.. nic od siebie.. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Tobiasz
      Przy zakaupe mojego combolota przy przebiegu ok 190 000 km zauważyłem, że uszczelka pod pokrywą zaworów byla lekko uszkodzona skąd delikatnie leciał olej. Oddałem do mechanika i razem z wymianą uszczelki wymieniłem wszystkie filtry i olej. Po naprawie z silnika nastąpił wyciek. Nie byłem w stanie zlokalizować skąd więc oddałem spowrotem do machanika na poprawę. Po drugiej naprawie dalej gubił olej jednakże już mniej. Wydaje mi się że olej cieknie w okolicy rozrządu. W pewnym momencie bez żadnego ostrzeżenia rano silnik już nie odpalił. Poziom oleju w normie. Po przekręceniu zapłonu silnik zakręcił lecz co raz słabiej i słabiej aż zapiszczał dzwięk i tak już silnik stanął na dobre. Z tego co się orientuje jest to silnik ozanczony kodem Y17DTH. Nie wiem co może być powodem i czy aby silnik nie jest do wymiany.
    • Przez Mar-Kos 2005
      Witam , Opel Meriva A 1,7cdti 100 KM . Problem jest z Elektryką , nie idzie auta zgasić po wyjęciu kluczyka , ale jak naduszę na stop , to zgaśnie , dodatkowo po wyjęciu kluczyka kontrolki mrygają . Błędy w sterowniku zapisane  : Elektronica centralna Moduł kontroli nadwozia :
      B1485 Zacisk wzbudzenia alternatora ,pon 61/wysokie napięcie ,
      U2108 Magistrala Can brak komunikacji ze sterownikiem ABS/TC ,
      B1424 Za niskie napięcie zasilające przed lub podczas zamykania zamka ,
      B3805 Czujnik przyśpieszeń pojazdu / usterka lub uszkodzony ,
      U2105 CAN Brak komunikacji z ECM ,  
      B3795 Kierunkowskazy / Przekaźnik zablokowany ,
      B2961 Zacisk W / niskie napięcie .
       
      System imobilajzer Błędy :
      B3061 Transporder / usterka lub uszkodzony ,
      B3077 Kluczyk nieprawidłowy ,
      B3055 Uszkodzenie Transpondera .
       
      System Wspomaganie układu kierowniczego Błąd :
      C1550 Nieprawidłowe funkcjonowanie ECU .   Dodam że auto odpala i można jezdzić ,ale problem z gaszeniem auta i kontrolkami . Od czego zacząć ?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.