Skocz do zawartości
Michał1988

Błędy p0300 i p0302

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam na zimnym silniku zanim się rozgrzeje pojazd, czuć szarpanie budą. Po chwili wszystko działa cacy tylko pokazuje się błąd. Co oznacza wiem. Najpierw wymienię świece następnie cewkę, zobaczymy co dalej jeśli nie będzie zmian. Ale czy ktoś posiada dane informacje, jak zmierzyć cewki na wyjściu i jakie powinny być wartości rezystancji?. W między czasie sprawdzę czy kable nie są z wiązki strzelone, przetarte. 

 

Pozdrawiam. 

 

I zapomniałem Corsa C 1.2 silnik 2002 rok 140 tys nalatane i heheh chyba od nowości świece są :D

Edytowane przez Michał1988

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piny 2-5,  2-6 , 2-4 i 2-3 powinno być ok 0,5 Ohma

Lampka led podłączona tak samo jak wyżej  ,odpięte zasilanie wtrysków , kręcisz rozrusznikiem i ma migać.

 

W sterowniku te piny od cewki

2019-02-10_212615.png

 

Sprawdź jeszcze czujnik temp. płynu chłodniczego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

mam rozumieć

38 minut temu, adam1954 napisał:

Piny 2-5,  2-6 , 2-4 i 2-3 powinno być ok 0,5 Ohma

Lampka led podłączona tak samo jak wyżej  ,odpięte zasilanie wtrysków , kręcisz rozrusznikiem i ma migać.

 

W sterowniku te piny od cewki

2019-02-10_212615.png

 

Sprawdź jeszcze czujnik temp. płynu chłodniczego 

Lampka led ?

Sprawdź jeszcze czujnik temp. płynu chłodniczego  masz do niego też ewentualnie jakie ma mieć parametry. Chyba że mam go sprawdzić na zasadzie przed opaleniem program OP COM i patrzeć czy temperatura wzrasta. 

 

Edytowane przez Michał1988

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

To tak. Świece zamówione oryginalne do corsy C 1.2 95519055 lub 9195109 te dwa numery mi podano, ja miałem wsadzone NGK BKR5EK auto miało przy 80 tys zmieniany rozrząd więc możliwe że w tedy wstawiono mi te teraz mam 140 tys więc w sumie może i wypada zmienić. Co do wyglądu dodaje zdjęcia 

20190211-092739.thumb.jpg.c6a5fb86cf94f61e902e112fc5ff8a6e.jpg20190211-092736.thumb.jpg.b424ca62c647791ef4f18d20915ccf20.jpg20190211-092742.thumb.jpg.303dd02c5ac349d0fe9229d2065c817b.jpg

 

Co do Lampki Led - Dioda led przez opornik 500ohm podłączone do wyjścia na cewkę jak najbardziej po przekręceniu kluczyka sekundy przerwy Dioda migała jednostajnie takim samym blaskiem.

 

Cewka - idealnie 5 ohm dodatkowo potraktowana kontaktem by styki przeczyścić, zmierzyłem jeszcze dodatkowo czy nie ma przebicia od razu na wyjście cewki - brak przebić.

 

Co do pinów możesz mi podać z łaski swojej ewentualnie zdjęcie albo podpowiedz czy jest to złącze te bliżej egr czy grodzi silnika? Bo chyba źle mierzę. 

 

Dodam że dzisiaj bez problemu cykał nic się nie działo (przed wyjęciem wszystkiego i zmierzeniu), i po zmianie świec tak samo nic. 

 

Edytowane przez Michał1988

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.