Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

Kupiłem astre h 1.3 cdti (z13dth) z usterką może ktoś tu jest w stanie coś podpowiedzieć ;) mianowicie:

- bardzo opornie wchodzi w obroty ( gaz w podlodze)

- do około 2 tys obrotów brak mu siły ( gaz w podłodze i potrafi zgasnąć)

A gdy turbo zaczyna pracować auto jedzie jak trzeba...

Wymieniłem przeplywke noname na BOSCH, wyczyscilem Egr i cały dolot z kolektorem i kanały w głowicy ( było zabetonowane na grubo, po czyszczeniu niby minimalnie się poprawiło) EGR sprawny sterowanie nim sprawne, sztanga od turbo chodzi lekko, sterowanie doladowaniem sprawne, zmieniłem filtr paliwa, filtr powietrza, ciśnienie paliwa na szynie zadane i rzeczywiste się pokrywa, cisnienie doładowania także, test przelewowy jak na foto okolo 2min pracy ( co myślicie ?) błędów brak... może macie jakieś pomysły gdzie jeszcze zajrzeć co sprawdzić? Byłbym wdzięczny ;)

20190119_180024-1.jpg

Edytowane przez wojciech1991

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej. To jest tylko 1248ccm tak ze turbodziura spora. Posiadam taka w kombi. Dopiero ok 2000obr auto zaczyna iść. Co prawda potem już idzie ładnie ale do tego momentu naprawdę jest muł.

Wysłane z mojego SM-A600FN przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Cześć .

Heh rozumiem to że jest mały motor, ale wjeżdżając do garażu (mały próg) musiałem depnąć i trzymać gaz do dechy, a sprzęgło wciskać lub odpuszczac żeby wjechać, bo gdy pracowałem sprzęgłem normalnie auto gasło. W każdym razie juz jest lepiej ;) jak będę miał chwile to chciałbym napisać krótko co zrobiłem i co pomogło pozdrawiam ;) a w sumie wyżej jest napisane hehehe . Jeszcze wyeliminowałem małą nieszczelność na obudowie filtra paliwa ( nowy uszczelka, oring "nakretki") bo ciezko palił po nocy.

A wiec zregenerowalem 4 wtrysk i auto zaczęło sie wkręcać pewnie niedługo zrobię 3 pozostałe (fundusze ) pozdrawiam

Edytowane przez wojciech1991

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do garażu mój wyjazd ma 11 stopni nachylenia. Wyjeżdżam bez sprzęgła i daje poniżej 2000 obrotów. Auto wyjeżdża bez problemu.

Wysłane z mojego SM-A600FN przy użyciu Tapatalka
 

 

A jaki przebieg ma auto?

Wysłane z mojego SM-A600FN przy użyciu Tapatalka
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 16.02.2019 o 21:09, bucu1984 napisał:

 

A jaki przebieg ma auto?
 

Na zegarze około 165 000 km. Nie wiem czy prawdziwy, ale samochodzik w srodku i na zewn. Nie jest styrany, a nawet jest ładnie utrzymany więc może prawdziwy. Jakaś Kobieta nim latała ;)

Edytowane przez wojciech1991

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To dziwne. Przebieg niski. Już problemy z wieloma rzeczami. Ja mam oryginalny 135000 w tej chwili. Kupiłem że 116500 ale miałem pewność że oryginał po kolizji był.

Wysłane z mojego SM-A600FN przy użyciu Tapatalka


  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

miałem podobny problem z tym że u mnie była nieszczelność przy zaworze sterowania EGR + uszkodzona wtyczka tego zaworu. Po zrobieniu tego wszystko wróciło do normy.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Chantaz
      Cześć,
       
      nie tak dawno nabyłem Astrę H GTC z silnikiem 1.3CDTI. Auto ogólnie jest zadbane ale zapuszczone przez byłego właściciela.
       
      W ostatnim czasie przeszło dosyć spory serwis (klocki, tarcze, opony, filtry, olej, osłona przegubu, zawór sterujący EGR, uszczelnienie miski...).
       
      Generalnie auto śmiga teraz mega fajnie, bez porównania do poprzedniego stanu. Natomiast co się pojawiło dziwnego to taki dziwny dźwięk szurania pow. 2 tyś obrotów na każdym biegu.
       
      - dźwięk pojawia się zawsze pow. 2 tysięcy obrotów na puszczonym sprzęgle
      - dźwięk znika po wciśnięciu sprzęgła
      - nie pojawia się na biegu jałowym
      - brak jakichkolwiek błędów/kontrolek
      - generalnie brzmi jak ocieranie się czegoś, prędkość nie ma znaczenia (tzn mogę jechać 80 i mieć poniżej 2k obrotów i dźwięku nie ma)
       
      W poniedziałek będę sprawdzać auto na podnośniku i będziemy robić przekładkę kół, oczytałem się że to może być łożysko w skrzyni biegów (skrzynia M20). Jednak liczę na to, że to coś innego. Bo jeśli wcześniej tego dźwięku nie było a po ww. naprawach się pojawił...
       
      Czy ktoś z Was spotkał się z czymś podobnym albo ma jakieś pomysły co to może być? 
       
    • Przez Esspin
      Witam serdecznie,
       
      Posiadam Astrę H GTC 1.3 CDTI . Podczas jazdy na autostradzie (około 130 km przebiegło dobrze) auto nagle przestało reagować na pedał gazu i zaczęło wytracać moc a po około 3 kilometrach się zatrzymało. Po zatrzymaniu się zgasiłem auto i próbowałem ponownie odpalić, jednak po odpaleniu zgasł po chwili (odpalił, przez chwilę utrzymywał się stabilnie na biegu jałowym, a następnie obroty znacząco spadały i gasł, wyglądało to podobnie do https://www.youtube.com/watch?v=HxeVFs2iZ9Q ). Podczas próby odpalenia i dodania gazu obrotomierz również nie reagował. Podczas tej krótkiej chwili gdy silnik działał słyszalne były przedmuchy. Nie były widoczne żadne kontrolki mówiące o błędach. Po wizycie u mechanika wymienione zostały uszczelki wtryskiwaczy, sprawdzone zostały same wtryskiwacze, immobilizer także podobno działa poprawnie. Sprawdzona została jakaś wiązka elektryczna która mogłaby powodować błędy jednak z nią też podobno wszystko okej. Samochód był osuszony i sam komputer oczyszczony, jednak problem nadal występuje. EGR wymieniany 3 miesiące temu.
      Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
    • Przez megryk123
      Witam wszystkich pacjent to astra H  czy ciepły czy zimny ciezko pali kreci a nie odpala dopiero za 3 lub za 2 razem odpali akumulator dobry swiece sprawdzone niby wszytkie maja przejscie to raczczej sprawne. Jak juz zapali to działa wszystko w porzadku  TUTAJ DAJE LINK DO FILMU 
       
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.