Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pewne pytanie odnośnie rejestracji Anglika po przekładce rejestrował ktoś? Może coś zrobię złe. Przekłada zrobiona w 100% razem z otwieraniem maski i siedzeniami. Gdy pojechałem do stacji okręgowej obok miejsca mojego zamieszkania diagnosta zaczął się wypytywać, powiedziałem stanowczo ze auto przyjechało na kołach i żadnej przeróbki nie robiłem, kupiłem go w takim stanie. Zażądał potwierdzenia od serwisu Opla, możecie mi coś poradzić? Czy sprawa jest przegrana? Trochę szkoda bo auto naprawde w dobrym stanie.. pozdrawiam 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piter_003
      Witam, mam na oku całkiem fajny egzemplarz Rekorda E1 3 drzwiowy sedan. Myślałem żeby zrobić go na daily, więc chciałbym wrzucić 2.5 V6 z Omegi B. O wiele łatwiej znaleźć części i z "nowszymi" silnikami mam więcej doświadczenia.
      I tutaj mam pytanie, czy są gdzieś dostępne rysunki techniczne zawieszenia obydwu modeli? Myślałem żeby w jakiś sposób przeszczepić wózek przedni razem z silnikiem. Wydaje mi się, że konstrukcja byłaby nieco bardziej wytrzymała, nie wiem jak seryjny wózek Rekorda poradziłby sobie z ciężarem V6.
      Macie jakieś linki, albo cokolwiek z rozstawem mocowań itp.?
    • Przez konrad130
      Witam. Sprawa jest następująca.
      Posiadam Viki A w którym siedział silnik 1.8 z gazem i nie miałem kompletnie żadnego wyposażenia (tylko wspomaganie, abs, poduszki powietrzne), kupiłem drugą z silniczkiem C20XE, 4 elektryczne szyby, klima i wszystko włożyłem do swojej i niby okej ale miałem niedawno okazję kupić kolejną Vectrę z 1.8 któa miała elektryczne lusterka, szyberdach i 2 szyby przednie ..
      Zacząłem ją sobie rozbierać żeby to przełożyć i z szyberdachem nie miałem problemu bo tylko silniczek przykręciłem i ustawiłem jak trzeba a kable do zasilania były podpięte ale chodzi mi o lusterka ..
      Wyjąłem wiązkę od lusterek a tam 2 kabelki idą do tyłu (chyba połączone są z podgrzewaniem tylnej szyby), 2 chyba idą do lewego lusterka i 2 do silnika i tutaj nie wiem czy obejdzie się bez ciągnięcia tych kabli do silnika ? Gdzie one właściwie idą ? Do akumulatora jako + i - ?
      Chciałbym jak najszybciej się z tym uporać ..

      I pewnie w kostce w drzwiach trzeba będzie piny poprzekładać od lusterek ?

      Mam nadzieję, że nie pomieszałem za dużo
    • Przez DZIKuWDZ
      Witam.Chciałbym się dowiedzieć ile zabawy jest przy swapowaniu w Kadecie E z 1.6(ew.1.4) na 1.8(C18NZ).Kupno 2.0 nie wchodzi w gre bo posiadam vectre A z w/w 1.8 i chce wiedziec czy mozna silnik jakos wykorzystac.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.