Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam serdecznie, od jakiegoś czasu posiadam Opla astrę H Z16LET silnik w turbo. Asterka popala olej, wdg moich wyliczeń 0,5l-0,6l - 1000km. Ciężko mi określic czy dymi, podczas jazdy tego nie zauważam. Asterka idzie jak burza, żadnych problemów z mocą itp. Jakis czas temu nagrałem film po dłuższym postoju w garażu i jak widać na załączonym filmie na początku puszcza niebieskiego bąka. Według Was to uszczelniacze czy pierścienie? Za jakiś czas mam zamiar się wybrać z tym do mechanika. Dzięki za wszelką pomoc.

https://www.youtube.com/watch?v=8aN5uhVxVlk

Edytowane przez spocony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbina?
Sprawdzić wnętrze dolotu (węże, turbina, IC) czy nie ma oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem dziś węże, IC i wszędzie sucho, także turbina raczej sprawna ?  i pozostają mi uszczelniacze i pierścienie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak. Pomiar kompresji + próba olejowa. I będzie jasne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie robi się nadciśnienie w skrzyni korbowej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.