Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z dobraniem cewki do swojej asi, problem mianowicie lezy we wtyczce. Dzis bylem na dwóch złomach, i przejrzałem alledrogo ale wszedzie sa tyczki o takim prostokatnym ksztalcie 4-pinowe a u mnie jest taka owalna tez 4-pinowa. 

I pytanie jest takie: 

- czy musze ucinac swoja wtyczke i zarobic na to wejscie tamtą

- czy moze bedzie cewka o takiej samej wtyczce tylko z innego pojazdu.

 

Dodam ze posiadam astre wersje skandynawska wiec moze dlatego jest inna wtyczka. 

Załączam zdjecia o co mi chodzi. Mam taka jak ponizej

IMG_20190218_211829.jpg

A we wszystkich cewkach jakie znajduje jest taka wtyczka:

IMG_20190218_212141.jpg

Dla ścisłosci: mój samochód to:

Opel Astra G 1.6 8v silnik: x16szr, prod 1999

A jak ktos bedzie pytal to mam tzw: DIS 

c0d3d30820255f5337b7c03ddf60dd39.jpg


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy nie jest najprostszym rozwiązaniem spisać numer części z posiadanej cewki i poszukać takiej samej?

To, że 4 piny i 4 piny nie znaczy, że elektrycznie musi być tak samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem. Ale patrze po nr czesci. Wszystkie jakie ogladam maja taki sam nr ale nie taki jak moja. Nawet w katalogu intercars patrzylem to mają cewki do mojej astry ale tylko z prostokatna wtyczka, zadnej takiej jak u mnie owalną....


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że zdjęcie całej cewki a nie tylko samej wtyczki dało by więcej informacji co Ty tam masz. Łącznie z numerem oryginalnej części na obudowie. Szukałeś tutaj po VIN https://opel.7zap.com/pl/car/ ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwierz ze cewki sa identyczne z wygladu, róznia sie tylko ta wtyczka a nr czesci to: GM 1103923.

Jak ktos nie wierzy to moge wrzucic wieczorem zdjecie mojej cewki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg tego katalogu cewka powinna byc tak jak na obrazku... To czemu mam cewke taka jak wyslalem powyzej...? Majstrowane cos bylo?  I teraz mam zagwozdke... Ale u mnie nie ma tej podluznej listwy na swiece tylko przewodami z cewka polaczone...

Screenshot_2019-02-19-12-57-21.png


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u mnie na silniku wyglada to tak:

IMG_20190219_135443-2059x1278.jpg

I juz nie wiem w koncu jaka ta cewka ma byc :angry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W katalogu masz na jednym rysunku wszystkie cewki, ale w spisie części wariant dla Twojego silnika. Być może wariant na skandynawię miał jakąś inną. Szkoda, że nie widać oryginalnego numeru części na tej cewce. Zawsze można podskoczyć do ASO i sprawdzą Ci oryginalne numery po VIN w swoim EPC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nr cewki podawałem wczesniej:

GM 1103923

 

Tam raczej innych nr nie ma na niej


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Haski51
      Witam w mojej asterce mam wysokie obroty na biegu jałowym  2-2.5 tyś, po podłączeniu do komputera są dwa błędy P0505 i P1405.EGR wymieniłem i nadaj ten sam błąd,po odłączeniu silniczka krokowego podnosi na 3.5 tys obrotów. Kliknij, aby wybrać pl
    • Przez Crunchips
      Witam. Od około pół roku samochód strasznie zaczął szarpać na gazie, że nie dało się jechać. Byłem u jednego gazownika i kazał wymienić świece (beru) i cewke na magneti marelli. Tak też zrobiłem i nic to nie dalo. Wymieniłem filterki do gazu i też nic. Byłem u elektromechanika, który stwierdził, że sterownik silnika jest dobry więc wgrał mi nową mape na benzyne, wyczyscil egr i nic to nie dało. Pojechałem do gazownika, który specjalozuje się w instalacjach taka jak moja czyli Lovato. Powiedział, że świece wymienic bo te są złe (Dodam, że przed awarią działał na denso i beru). Wymieniłem na nowe GM, wymieniłem filtr powietrza, wyczyscilem przepustnice i przepływomierz. Nadal nic. Pojechalem podłączyć pod profesjonalny komputer to wykazało błąd sondy lambdy za katalizatorem. Wymienilem na Delphi. Nic nie dało. Teraz gdy samochód jest rozgrzany, zgasze i odpale jeszcze raz to świeci sie check z błędami P0136 i P0141 sprawdzane ELM-em. Ile jeszcze muszę zainwestować, żeby trafić cobgo boli i na gazie nie da się jechać? Pacjent to Opel Vectra C 2002r 1.8 122km z gazem Lovato.
    • Przez Adasiuniunio
      Witam. Czy moze ktos sie wypowiedziec czy iskrzenie cewki swiadczy o jej uszkodzeniu? Bo ktos sugeruje ze iskrzy w tym miejscu bo przewód jest uszkodzony i prad nie ma gdzie uciekac i wali na obudowe. Moze to byc prawda? Kolega mowil ze wystarczy przewody WN i swiece wymienic i problem ustapi.W samochodzie brak bledów a po nagrzaniu problem z praca na 3 garach ustepuje. Ponizej link do filmu ktory nakrecilem po strzale w rure i praca na 3 garach na zimnym. Prosze o pomoc
       
       
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.