Skocz do zawartości
PrzemysławT

Wysokie obroty zamiast wolnych i zalewanie..

Rekomendowane odpowiedzi

Więc tak kupiłem sobie astre g z prostym silnikiem x16szr, taki chciałem..przyjechała z niemiec niestety z problemem jak w tytule.Myśląc, ze to błachy powód np. Lewego powietrza auto odebrałem i wstawiłem do siebie na kanał w celu wymiany uszczelek dolotu.Uszczelki wymieniłem, podpiełem kompa i wyskoczył błąd czujnika temp silnika, również wymieniłem dalej to samo 3 tys zaraz po odpaleniu i rosną do ok 4 tyś.Wymieniłem wtrysk, mapsensor, sprawdziłem wszystkie wężyki i lipa..zauważyłem ze krokowiec otwarty na maksa i ciągnie powietrze kanałem który piwinien blokować krokowiec....Panowie co moze być przyczyną tego że trzeci krokowiec otwiera się na maksa i walą takie obroty?, jak zatkne boczną przepustnice palcem obroty spadają...czyżby ECU?..dodam jeszcze, ze rano jak silnik zimny i podepne kompa to wskazuje temp silnika 70stopni...Proszę o podpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc tak .

Jesteś pierwszy raz na forum to może jakieś witam?

 

 

70 st. C a silnik zimny ?

Czujnik wymieniony , to zostały do sprawdzenia przewody czy nie mają jakiegoś przebicia a potem jak sam podejrzewasz , to sterownik

Sprawdź jakie napięcie wychodzi ze sterownika na krokowca.

2019-03-02_072022.png

 

Te piny na czerwono

2019-03-02_072954.png

 

Oraz czujnik temp 

 

2019-03-02_072641.png

 

2019-03-02_072655.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

No tak przepraszam, więc witam wszystkich forumowiczów..Tak silnik zimny a ECU pokazuje 70stopni, kable sprawdzałem i są ok.Wykorzystam twoją podpowiedź i sprawdzę.Dziękuję za szybką i fachową poradę

Edytowane przez PrzemysławT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawie zapomniałem, a myślę że z szacunku do reszty użytkowniķów nalezy się info czy udało się rozwiązać problem i co było powodem. Udało się a problem był uwalony ECU..zawiozłem stera gościowi i znalazł jakiś błąd, naprawił i narazie śmiga

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez m.bielawski
      Witam forumowiczów. W internecie nie znalazłem podobnego problemu, więc zakładam nowy temat. Więc problem polega na tym, że halogeny zapalają mi się już na zapłonie i świecą gdy włącznik jest ustawiony w pozycji 0. Wyłączają się dopiero po uruchomieniu świateł pozycyjnych lub mijania. Nie mogę ich załączyć przyciskiem od świateł przeciwmgłowych, dioda sygnalizacyjna się nie zapala, jednak słyszę, że przekaźnik cyka. Wyjęcie bezpieczników i przekaźników halogenów nic nie daje - dalej świecą. Gasną tylko jak wyjmie się bezpiecznik F3 w komorze silnika. Za licznikiem znalazłem cieniutki czarny kabelek który jest odłączony i zaizolowany. Ktoś ma jakieś pomysły w którym miejscu jest nagrzebane? Chciałbym używać normalnych przeciwmgielnych, nie wspomnę już tutaj o kwestii prawnej. Dodam, że światła mijania mogę odpalić bez kluczyka. Pozdrawiam.
    • Przez Dostojewski
      Witam wszystkich,
      poszukiwałem podobnego tematu na forum, jednak nie znalazłem oczekiwanych informacji.
      Wiem że problem odpalania i pracy na rozgrzanym silniku pojawiał się wielokrotnie, ale jak nadmieniłem nie znajduję w istniejących tematach odpowiedzi.

      Od kilku dni mam następujący problem:
      Po wejściu wg. wskazań na tablicy, na temperaturę roboczą 85-90 stopni, silnik potrafi zgasnąć - zupełne odcięcie - choć nie jest to regułą. Po wyłączeniu/zgaśnięciu nie można już odpalić silnika. Rozrusznik kręci, ale nie odpala - odpalanie awaryjne z LPG też nie przynosi rezultatu. Trzeba odczekać ok 1-1.5 godziny i wtedy udaje się auto odpalić. Nie gwarantuje to jednak pracy silnika. Po dodaniu gazu silnik się dławi i gaśnie, po czym znów trzeba odczekać ok 15-20 minut, żeby móc auto odpalić. I tak kilka razy, aż za którymś razem auto zaskoczy i można kontynuować jazdę. Kolejną obserwacją jest fakt, że w czasie jazdy wskazywana temperatura silnika to ok 80-85C a po zgaszeniu potrafi od razu wzrosnąć o 5-10 C.
      Astra G, kombi 1.6 16V Z16XEP
      Proszę o podpowiedź co sprawdzić w pierwszej kolejności, by nie błądzić po omacku.
    • Przez Patrvk
      Witam mam astre g z 99r z lpg
      Mam następujący problem jadąc samochodem zbliżam się do skrzyżowania zatrzymuje się i trzymam sprzęgło/stoi na luzie i samochód nagle gaśnie
      Zrobiłem trasę 5 km to zgasł mi 2 razy pod rząd po 1 km
      I zrobiłem druga trasę około 15 km jadę na trasę i nic, zjeżdżam z trasy i gaśnie (zatrzymałem się)
      I zaświeci się check engine ale zaraz zgasł przy ruszaniu (samochód nie zgasł)
       
      Jak mogę to naprawić co wymienić
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.